اینتریکن تیم جدید تجهیزات پزشکی حسگرهای زیستی را راه اندازی کرد

زمان مطالعه: دقیقه

Intricon، یک توسعه‌دهنده و سازنده دستگاه‌های پزشکی مجهز به الکترونیک کوچک ، دارن گیلمر را به عنوان مدیر ارشد تیم توسعه محصول تجهیزات پزشکی جدید حسگرهای زیستی در مرکز تعالی حسگرهای زیستی (CoE) این شرکت معرفی کرده است.

به گفته دیو لیبل، مدیر ارشد تجاری و فناوری در Intricon، از زمان اعلام CoE خود در ماه گذشته، Intricon در چندین طرح جدید حسگر زیستی مشارکت داشته است.

لیبل گفت: «این تیم جدید بر کمک به شرکت‌های دارای طراحی دستگاه‌های حسگر زیستی تمرکز دارد تا دستگاه‌های خود را سریع‌تر به بازار عرضه کنند، و در هر مرحله طراحی برای تولید، کیفیت و الزامات نظارتی را در نظر داشته باشند.»

گیلمر اخیراً مدیر ارشد مهندسی ساخت در Intricon بود. او سه دهه تجربه در رشد تخصص شرکت در ایجاد دستگاه های حسگر محور دارد.

گیلمر گفت: «بازار دستگاه‌های حسگر زیستی بسیار پیچیده است. به عنوان مثال، هنوز توافقی در مورد تعاریف و استانداردسازی وجود ندارد، که باعث می‌شود یک دستگاه جدید برای کارکرد یا تبدیل یک دستگاه حسگر زیستی مصرف‌کننده برای کاربرد پزشکی چالش برانگیز باشد.

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد چندین پروفایل در فیس بوک

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fHwuUN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *