صنایع وب برای برجسته کردن راه حل های تولید قراردادی در نمایشگاه AACC

زمان مطالعه: دقیقه

Web Industries، یک شرکت CMO در بازار پزشکی، راه‌حل‌های تولید قراردادی خود را برای شرکت‌های دستگاه‌های پزشکی و تشخیصی در نشست علمی سالانه 2023 AACC و نمایشگاه آزمایشگاه بالینی، آناهیم، ​​کالیفرنیا، در 23 تا 27 ژوئیه به نمایش خواهد گذاشت.

بازدیدکنندگان از غرفه صنایع وب در مورد قابلیت های طراحی مشترک، تخصص بیوشیمی، اتوماسیون مقیاس و راه حل های کلید در دست شرکت یاد خواهند گرفت.

وب به عنوان یک CMO خدمات کامل، تجربه در تبدیل مواد انعطاف‌پذیر و تولید دستگاه‌های پزشکی را با رویکردی مبتنی بر رابطه و مشتری محور ترکیب می‌کند. این شرکت سابقه تولید دستگاه های پزشکی در قالب های مختلف از جمله:

  • سنجش جریان جانبی (LFAs)
  • سنجش جریان عمودی
  • سنجش های الکتروشیمیایی
  • تشخیص مولکولی
  • کارتریج و مواد مصرفی.

بازدیدکنندگان AACC 2023 Expo در مورد فرآیند انتقال فنی ساده وب طراحی شده برای نصب برنامه های پزشکی جدید یا موجود که منجر به تولید تجاری در مقیاس کامل می شود، آشنا می شوند.

Web Industries از انواع بازارهای پزشکی مانند تست نقطه مراقبت و در خانه و تشخیص های پوشیدنی که داده های سلامت و تناسب اندام را ردیابی می کند، پشتیبانی می کند.

امتیاز بدهید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برتر برای فشرده سازی ویدیوها در مک

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BdaaJx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *