مدترونیک دکتر کن واشنگتن را به عنوان مدیر ارشد فناوری و نوآوری منصوب می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدترونیک اعلام کرد که کن واشنگتن، دکترا، به عنوان مدیر ارشد فناوری و نوآوری مدترونیک منصوب شده است.

در این نقش تازه ایجاد شده، دکتر واشنگتن از تجربه گسترده خود در توسعه و اجرای فناوری در صنایع از جمله رباتیک، محصولات مصرفی، خودرو و فضا استفاده خواهد کرد تا رشد نوآوری محور را در خدمت ماموریت شرکت برای کاهش درد و بازگرداندن سلامتی تسریع بخشد. و عمر را افزایش دهید. دکتر واشنگتن همچنین عضو کمیته اجرایی Medtronic خواهد شد.

جف مارتا، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Medtronic، گفت: “این نقش رهبری جدید به Medtronic کمک می کند تا روحیه نوآورانه بنیانگذاران ما را مهار کند و اطمینان حاصل کند که ما از دانش علمی و فناوری خود برای اختراع، نوآوری و اختلال در بازار فناوری مراقبت های بهداشتی سرمایه گذاری می کنیم. دکتر واشنگتن به مدترونیک کمک می‌کند تا استفاده از پلتفرم‌های فناوری ما را در سراسر مجموعه خود – از جمله روباتیک، حسگرها، کاشت‌ها و – گسترش دهد و بازده سرمایه‌گذاری‌های ما در نوآوری را بهبود بخشد و مزیت رقابتی فن‌آوری خود را برای رشد پایدار گسترش دهد.

دکتر واشنگتن از به Medtronic می پیوندد، جایی که او به عنوان معاون رئیس جمهور و مدیر کل رباتیک مصرف کننده خدمت می کرد. قبل از آن، او مدیر ارشد فناوری در شرکت فورد موتور بود و بر توسعه استراتژی فناوری شرکت از جمله معماری نسل بعدی خودرو، کنترل‌ها و سیستم‌های خودکار نظارت می‌کرد. و او هفت سال را در لاکهید مارتین در نقش‌های رهبری مختلف از جمله افسر ارشد فناوری، افسر ارشد حریم خصوصی و معاون رئیس‌جمهور، مرکز فناوری پیشرفته، شرکت سیستم‌های فضایی لاکهید مارتین گذراند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Roku محصولات تبلیغاتی جدید خود را به نمایش می گذارد، از جمله هوش مصنوعی که کمپین ها را با لحظات تلویزیونی مطابقت می دهد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vgG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *