انقلاب پزشکی انگلستان – چگونه می توانیم آینده تشخیص را تضمین کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رونان کیچین بر عمودی علوم زندگی و مراقبت های بهداشتی در شرکت لجستیک آرامکس نظارت می کند و توضیح می دهد که کجا باید وجود داشته باشد. تمرکز بر تقویت زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیرتر و محلی‌تر برای حفاظت از عرضه و چگونگی سرمایه‌گذاری بر منافع بین‌المللی که زنجیره تامین پزشکی بریتانیا همچنان به جذب خود ادامه می‌دهد.

با گسترش سال 2023، صحنه فناوری پزشکی بریتانیا در مرکز صحنه قرار گرفت و به چراغی از نوآوری و پیشرفت تبدیل شد. سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش به ثمر نشسته است و جرقه‌ای برای احیای دوباره تولیدات داخلی برای فناوری‌های پزشکی شده است. شتاب ایجاد شده در طول همه گیری برای آزمایش های بیشتر در نقطه مراقبت (POCT) پیشرفت های قابل توجهی را در تشخیص غیرمتمرکز ایجاد کرده است و به بیماران اجازه می دهد تا به پاسخ های سریع و قابل اعتماد نزدیکتر به خانه دسترسی داشته باشند.

تقاضا برای کیت های POCT افزایش یافته است زیرا بیماران اکنون انتظار نتایج سریع و دقیق برای طیف وسیعی از شرایط، از تشخیص آنفولانزا گرفته تا نظارت بر سطح گلوکز را دارند. با سرمایه گذاری های بالا که با این افزایش تقاضا مطابقت دارد، زنجیره تامین بهداشت و درمان و پزشکی از مزایای این تزریق فعالیت بهره می برند. با این حال، با رسیدن نرخ بهره به بالاترین سطح خود در 15 سال گذشته، سرمایه گذاری استراتژیک برای محافظت از عملیات تامین و حفظ این سرعت استثنایی بسیار مهم می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برتر برای مسدود کردن یا محدود کردن وب سایت ها در مک و آیفون


پیشرفت های غرور آفرین در تشخیص انگلستان

12 ماه گذشته شاهد پیشرفت قابل توجهی در بخش تشخیصی بریتانیا بوده‌ایم که با احساس غرور و غرور همراه شده است زیرا ما از ریشه‌های تولیدی معتبر خود برای هدایت تحقیق، توسعه و عرضه برای صنعت پر رونق پزشکی خود استفاده می‌کنیم. این تغییر استراتژیک نه تنها رونق بسیار مورد نیاز اقتصاد را فراهم کرده است، بلکه زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیرتر و محلی‌تر را نیز تقویت کرده است. این مزایا شامل نزدیکی به تامین کنندگان، زمان کوتاه تر، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از تدارکات و حمل و نقل و افزایش انعطاف پذیری و سازگاری است.

پشتیبانی عمومی و خصوصی برای تشخیص

یکی از دریافت کنندگان این صندوق، Randox، 36 میلیون پوند برای نوسازی ساخت آنتی بادی های مورد استفاده در آزمایش های تشخیصی خود دریافت کرده است. چنین سرمایه‌گذاری‌هایی این پتانسیل را دارند که شهرت بریتانیا را به عنوان یک کشور تولیدی پیشرو بالا ببرند و آن را برای سرمایه‌گذاری خارجی آتی جذاب‌تر کنند – یک مزیت ارزشمند در میان شرایط اقتصادی فعلی.

رها کردن قدرت تولید

بهره گیری از دانش تخصصی و قابلیت های تولید

تولید قطعات، اعم از بزرگ و کوچک، برای تشخیص نیاز به دانش تخصصی دارد که با قابلیت‌های تولید بی‌رقیب همسو باشد. در هر مرحله از عملیات، بریتانیا از قدرت تولید خود استفاده می‌کند، از ایجاد زیرساخت‌های دیجیتال لازم تا ساخت زنجیره‌های تامین متصل، تا بهینه‌سازی عملیات کارخانه‌ای که عناصر اصلی فناوری‌های تشخیصی را تولید می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  باگ بازی ویندوز 11 درمان شده است – اما نه برای همه

تزریق سرمایه برای موفقیت در آخرین مایل

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/srOEEb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *