فهرست نهایی جوایز کسب و کار بهداشت و درمان مدیلینک شمال انگلستان اعلام شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولین دور داوری در جوایز کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی مدیلینک شمال در سال 2023 به پایان رسیده است و شرکت‌های medtech که آثار ارسال کرده‌اند، اکنون متوجه شده‌اند که آیا در فهرست نهایی گروه خود قرار گرفته‌اند یا خیر.

جوایز مدیلینک یک ویژگی منظم و مورد انتظار تقویم medtech است و همکاری های موفق بین صنعت، دانشگاه و NHS را نشان می دهد. هر سال از طیف متنوعی از سازمان‌ها، از تامین‌کنندگان فناوری مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال، از طریق خدمات توسعه دارویی گرفته تا شبکه‌های علوم سلامت، ورودی‌ها دریافت می‌شود.

تام الیوت، دکتر مدیلینک شمال انگلستان، گفت: «استاندارد ورود بسیار بالا بود و سطوح استثنایی نوآوری و خلاقیت را که در منطقه ما وجود دارد را نشان می‌دهد. جوایز فرصتی برای این مبتکران است تا دستاوردهای خود را به مخاطبان گسترده‌تری ارائه کنند و از دستاوردهای خود به رسمیت شناخته شوند و قدردانی شوند.»

9 دسته جایزه شامل نوآوری، شناخت فناوری اختراع، طراحی و یا فرآیندها است. دستاورد صادراتی؛ پیشرفت در مراقبت های بهداشتی دیجیتال که روش های موجود یا ایجاد روش های جدید ارائه مراقبت های بهداشتی را بهبود می بخشد. مشارکت با دانشگاه ها، جشن اتحاد یک موسسه تجاری و دانشگاهی در ارائه مراقبت های بهداشتی؛ و پایداری که برای تعهد به ایجاد تغییرات مثبت در پایداری شرکتی و اجتماعی اعطا می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از اپلیکیشن هواشناسی اپل در آیفون

مشارکت با جوایز NHS به دو دسته تقسیم می شود: مراقبت های حاد و اولیه. اینها برای توسعه یک مشارکت در همکاری با صنعت و یا NHS که یک مزیت عمده را به همراه داشته است، اعطا می شود.

شرکت های جدید امیدوار کننده در جایزه استارت آپ و دستاورد برجسته با جایزه ای به همین نام شناخته می شوند. همه ارسال‌ها به‌طور خودکار برای جایزه «یک تماشاگر» داوران در نظر گرفته می‌شوند.

برندگان در شب اعطای جوایز که در تاریخ 23 در هتل لوری در منچستر برگزار می شود، معرفی خواهند شدrd مارس. بلیت های این رویداد هنوز موجود است و می توانید از جوایز – مدیلینک تهیه کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HzXsmS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *