۷ روش برتر برای رفع عدم نمایش کامنت های اینستاگرام در اندروید و آیفون

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از ۷ روش برتر برای رفع عدم نمایش کامنت های اینستاگرام در و آیفون
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

بخش نظرات در اینستاگرام جایی است که می توانید نظرات خود را در مورد یک پست بیان کنید و با دیگران گفتگو کنید. با این حال، اگر اینستاگرام نتواند هر نظری را در اندروید یا آیفون شما بارگذاری کند، ممکن است تعامل اجتماعی را از دست بدهید. نگران نباشید، ما اجازه نمی دهیم این اتفاق برای شما بیفتد.

اگر قبلاً هر گونه مشکلی را در ارتباط با اینترنت خود رد کرده اید، وقت آن رسیده است که آستین ها را بالا بزنید و عمیق تر بگردید. این راهنما چند راه حل موثر برای بارگذاری مجدد نظرات اینستاگرام را به اشتراک می گذارد.

1. برنامه اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید

اگر برنامه اینستاگرام هنگام اجرا با مشکلی مواجه شود، ممکن است نظرات را در اندروید یا آیفون شما بارگیری نکند. یک راه سریع برای حل مشکلات موقت مربوط به برنامه، بستن اجباری آن و باز کردن مجدد آن است. از این رو، باید با آن شروع کنید.

برای بستن اجباری اینستاگرام در اندروید، روی نماد برنامه آن را طولانی فشار دهید و از منوی ظاهر شده روی نماد اطلاعات ضربه بزنید. در صفحه اطلاعات برنامه، روی گزینه توقف اجباری در پایین ضربه بزنید.

برای بستن اینستاگرام در آیفون، با کشیدن انگشت از پایین صفحه به بالا و تا نیمه مکث یا دو بار فشار دادن دکمه صفحه اصلی، تغییر دهنده برنامه را بالا بیاورید. کارت یکیشن اینستاگرام را پیدا کنید و انگشت خود را روی آن بکشید تا بسته شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برای افزودن متن به عکس در آیفون

برنامه اینستاگرام را دوباره باز کنید و ببینید نظرات بارگیری می شود یا خیر.

2. ممکن است کامنت توسط اینستاگرام یا صاحب حساب حذف شده باشد

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای برای جلوگیری از سخنان نفرت‌انگیز، آزار و اذیت و سایر اشکال رفتار غیرقابل قبول دارند. اگر نمی توانید یکی از نظرات قبلی خود را پیدا کنید، ممکن است اینستاگرام آن را حذف کرده باشد. احتمال دیگر این است که صاحب حساب پست نظر را حذف کند.

بنابراین، اگر مشکل به یک کامنت خاص محدود می شود، می تواند به دلیل حذف مالک حساب یا اینستاگرام باشد.

3. فهرست Blocked Commenters را بررسی کنید

در اینستاگرام می توانید از کامنت گذاشتن افراد خاص روی پست های شما جلوگیری کنید. اگر به طور تصادفی دوستی را به لیست کامنت‌گذاران مسدود شده اضافه کرده باشید، نظرات او برای هیچ کس دیگری به جز او قابل مشاهده نخواهد بود. در اینجا کاری است که می توانید برای رفع انسداد نظرات یک کاربر در اینستاگرام انجام دهید.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را در اندروید یا آیفون خود باز کنید.

گام 2: روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله 3: روی نماد منو (سه خط افقی) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را از لیست انتخاب کنید.

مرحله 4: به Privacy رفته و از منوی زیر Comments را انتخاب کنید.

مرحله 5: روی «مسدود کردن نظرات از» ضربه بزنید.

مرحله 6: روی دکمه Unblock در کنار نام کاربری دوست خود ضربه بزنید و در صورت درخواست، Unblock را انتخاب کنید.

4. از سیستم خارج شوید و دوباره وارد شوید

گاهی اوقات، مشکلات احراز هویت در حساب اینستاگرام شما می تواند مانع از بارگیری صحیح برنامه شود. یک راه آسان برای رفع چنین مشکلاتی این است که از حساب خود خارج شوید و دوباره وارد شوید. در اینجا مراحل مربوط به همین موضوع آمده است.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و به تب بروید.

گام 2: روی نماد همبرگر (سه نوار افقی) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Mastodon اکنون فرآیند ثبت نام ساده تری دارد

مرحله 3: به پایین اسکرول کنید تا روی Log out ضربه بزنید.

برنامه اینستاگرام را مجددا راه اندازی کنید و دوباره وارد حساب کاربری خود شوید. سپس، ببینید آیا بخش نظرات به درستی بارگیری می شود یا خیر.

5. وضعیت سرور اینستاگرام را بررسی کنید

اینستاگرام نیز مانند هر سرویس آنلاین دیگری در برابر قطع شدن سرور آسیب پذیر است. هنگامی که این اتفاق می افتد، اینستاگرام ممکن است به درستی بارگذاری نشود یا خطاهای عجیبی را نمایش دهد. می‌توانید به Downdetector مراجعه کنید تا ببینید آیا اینستاگرام با قطعی مواجه است یا خیر.

اگر متوجه افزایش شدید خاموشی شدید، مشکل از سمت اینستاگرام است. در این صورت، تنها گزینه شما این است که صبر کنید تا اینستاگرام آن را برطرف کند.

6. پاک کردن کش برنامه (اندروید)

اینستاگرام برای کاهش مصرف داده و بهبود عملکرد کلی آن، فایل‌های کش را در اندروید شما ذخیره می‌کند. با این حال، داده های حافظه نهان قدیمی منسوخ شده می تواند گاهی اوقات مشکلاتی ایجاد کند. خوشبختانه، خلاص شدن از کش برنامه های اضافی در اندروید شما بسیار ساده است.

مرحله 1: روی نماد برنامه اینستاگرام به مدت طولانی فشار دهید و از منوی باز شده روی نماد اطلاعات ضربه بزنید.

گام 2: به Storage رفته و روی گزینه Clear cache ضربه بزنید.

7. برنامه را به روز کنید

اگر به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها را در تلفن خود غیرفعال کرده‌اید، ممکن است از نسخه قدیمی برنامه اینستاگرام استفاده کنید. این می تواند منجر به مشکلات متعددی شود، از جمله مشکلی که در اینجا مورد بحث قرار گرفت.

اپ استور یا پلی استور را روی گوشی خود باز کنید تا اینستاگرام را به آخرین نسخه آن به روز کنید و ببینید آیا این مشکل برطرف می شود یا خیر.

نظرات را از دست ندهید

در بیشتر موارد، راه‌اندازی مجدد برنامه اینستاگرام باعث می‌شود که دوباره نظرات بارگیری شود. در غیر این صورت، ممکن است مجبور شوید برای رفع مشکل به راه حل های پیشرفته تر متوسل شوید. تمام راه حل های بالا را اعمال کنید و در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که برای شما مفید است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Vqngum
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *