اینستاگرام Reel Analytics جدیدی را به چتر خود اضافه می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با به‌روزرسانی‌های بسیار زیاد در شرکت متا، به‌روزرسانی‌های جدیدی را ارائه کرده است – Reel Analytics. اینستاگرام همچنین چندین ابزار خلاقانه مانند CapCut را در صفحه آهنگساز ویدیو ادغام کرد تا محتوای منحصر به فرد و برجسته‌تری ایجاد کند. می توانید ویدیو، برچسب، فیلتر، ویرایش آهنگ صوتی و موارد دیگر را اضافه کنید.

میگویند – «این کار باعث می‌شود که عناصر زمانی قرقره‌های خود را به روشی بصری‌تر با لحظه مناسب تراز کنید. به دنبال ابزارهای هیجان‌انگیزتر باشید زیرا ما همچنان در راه‌های بیشتری سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا ویرایش قرقره‌های شما ساده‌تر و آسان‌تر شود.»

CapCut با بیش از 200 میلیون کاربر فعال یکی از پرکاربردترین یکیشن هاست که همچنان در حال رشد است.

Reel Analytics چیست؟

تجزیه و تحلیل قرقره داده هایی است که باید به آنها نگاه کنید تا بفهمید قرقره های خود چگونه کار می کنند. مهم است که یک معیار فعلی برای عملکرد قرقره خود ارائه دهید. با این حال، تجزیه و تحلیل حلقه به شما کمک می کند محتوای بهتری برای دستیابی به مخاطبان زیادی ایجاد کنید. همچنین، این می‌تواند ابزاری عالی برای بازاریابان و مدیران رسانه‌های اجتماعی باشد تا از محتوای خود نهایت استفاده را ببرند.

ابتدا اینستاگرام یک فاکتور کشف اضافه کرد که به شما امکان می‌دهد ترندها را پیدا کنید – هشتگ‌ها و صدا. با کمک روند Reel، می توانید بفهمید که کدام صدا می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند. این یک افزونه عالی برای تحقیقات قرقره است که می تواند به شما در بهبود عملکردتان کمک کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هارمن کاردون طرحی سفارشی برای بلندگو و پروژکتور قابل حمل هوشمند NOMVDIC X300 ایجاد کرد «Gadget Flow»

اینستاگرام اکنون بینشی در مورد حلقه‌های شما ارائه می‌کند و به شما داده‌های بیشتری برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی محتوای زیر می‌دهد. آنها دو معیار برای ردیابی عملکرد شما اضافه کرده اند – کل زمان تماشا و میانگین زمان تماشا.

همانطور که اینستاگرام می گوید – «ما در حال بهبود بینش Reels هستیم تا به شما کمک کنیم بهتر بفهمید محتوایتان چگونه کار می‌کندg. و دیدن بینش خود را هنگام مشاهده مستقیم قرقره های خود آسان تر می کند.

اما سوال اینجاست که میانگین و کل زمان تماشا چقدر است؟ خب جوابش خیلی ساده است. کل زمان تماشا، زمان پخش حلقه شما، از جمله زمان پخش مجدد محتوا را ثبت می کند. در مقابل، میانگین زمان تماشا میانگین زمان صرف شده برای پخش قرقره شما را نشان می‌دهد، که سپس با تقسیم زمان تماشا بر تعداد کل ‌ها محاسبه می‌شود.

Reel Analytics

برای بررسی بینش، روی آن کلیک کنید داشبورد حرفه ای، سپس بر روی آن کلیک کنید همه را ببین در بینش حساب گزینه.

گفته می شود که به روز رسانی می تواند گمراه کننده باشد. این به این دلیل است که اگر کاربر حلقه شما را چندین بار پخش کند و فقط در چند ثانیه اول آن را تماشا کند، میانگین زمان صرف شده برای محتوای شما نشان دهنده اوج تعامل است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ گیمینگ RTX 4060 با قیمت کمتر از 1500 دلار

با تمام این موارد، اینستاگرام به‌روزرسانی‌های نوتیفیکیشن را ارائه کرده است. به شما هشدار داده می شود که چه کسی شما را بر اساس چه حلقه هایی دنبال می کند. آنها همچنین قصد دارند یک عنصر هدیه مجازی ایجاد کنند که در آن طرفداران شما می توانند برای شما هدایایی بفرستند. این می تواند عالی باشد زیرا نام حامیان یا دنبال کنندگان خود را به خاطر می آورید و طرفداران وقتی نام آنها را به خاطر می آورند دوست دارند.

همچنین، تجزیه و تحلیل حلقه می تواند برای ردیابی عملکرد شما و انجام اقدامات لازم برای بهبود کاستی ها عالی باشد. قرقره‌های IG نقش مهمی در افزایش دید کسب‌وکارها ایفا کرده‌اند و به عنوان محرک اصلی تعامل متا در دو سال گذشته در نظر گرفته می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که اگر TikTok ممنوع شود، می‌توان IG را با تمام به‌روزرسانی‌های آینده عالی نشان داد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fSPypU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *