این بازیکنان خوش شانس NBA نگاهی زیرکانه به Call of Duty 2023 داشتند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گروهی منتخب از کنان NBA ظاهراً نگاهی اولیه به Call of Duty 2023 داشته اند.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد قسمت آینده در دست نیست، شرکت کنندگان در لیگ تابستانی NBA این هفته عکس های مخفیانه ای را در رسانه های اجتماعی در آخر هفته به اشتراک گذاشته اند که نشان می دهد اکتیویژن برای به اشتراک گذاشتن نسخه اولیه جدیدترین قسمت از سری شوتر مشهور توقف کرده است.

همانطور که توسط متخصصان COD CharlieIntel مشاهده شده است، چندین بازیکن تصاویری را منتشر کرده اند که نشان می دهد آنها شوتر کاملاً جدید را در یک رویداد در لاس وگاس مشاهده کرده اند، اگرچه به نظر می رسد که ارائه به صورت دستی انجام شده است و بازیکنان این فرصت را پیدا نکرده اند. بازی جدید را خودشان بازی کنند.

به نظر می رسد اکثر تصاویر با هشتگ #CODpartner تگ شده اند که نشان می دهد این رویداد رسمی است.

بیشتر ببین

چارلی اینتل در توییتی نوشت: «جدید: اکتیویژن Call of Duty 2023 را به بازیکنان NBA در لیگ تابستانی NBA در لاس وگاس این آخر هفته نشان می دهد. تعداد کمی پست کرده اند که بازی جدید Call of Duty را دیده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف اکانت نتفلیکس در موبایل و کامپیوتر

آنها در حال نمایش نسخه ی نمایشی COD 2023 هستند، اما فقط Warzone را بازی می کنند.

گفته می‌شود که بازی Call of Duty امسال در Sledgehammer Games در دست توسعه است و به طور گسترده تصور می‌شود که Modern Warfare 3، دنباله مستقیم MW2 باشد.

از طرف دیگر، Call of Duty 2024 در Treyarch در حال توسعه است.

در دیگر اخبار ورزشی آخر هفته: الکترونیک آرتز رسما فاش کرد که EA UFC 5 در حال توسعه است. دنباله بسیار موردانتظار MMA، اولین بازی اضافه شده به این فرنچایز از سال 2020، در کانال های رسمی رسانه های اجتماعی بازی اعلام شد. با این حال، EA از افشای چیزهای دیگر خودداری کرد و تنها تایید کرد که یک “آشکار کامل” در اواخر سپتامبر منتشر می شود.

اگر می خواهید چیزی برای بازی در حالی که منتظر بازی بعدی Call of Duty هستید، بازی کنید، روز پرایم در افق است و عالی است معاملات بازی Prime Day در حال حاضر با نزدیک شدن به رویداد اصلی ظاهر می شوند.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pEa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *