با ما در MD&M East ملاقات کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت کنندگان در غرفه 648 در مرکز همایش جاکوب کی جاویتز توسط کارولین جکسون و هلن هیکی مورد استقبال قرار خواهند گرفت که در خدمت شما خواهند بود تا توضیح دهند که چگونه می توانید با ما کار کنید تا کسب و کار ایجاد کنید و شما را با مشتریان مناسب در سراسر سبد محصولات ما ارتباط برقرار کنید. پلتفرم های چند رسانه ای و نمایشگاه های تجاری

Medical Plastics News صدای صنعت پلاستیک پزشکی است، منبعی ضروری از هوش تجاری، بسیار مرتبط و منحصر به فرد، که رهبری فکری را تحریک می کند و جامعه نوآورانه و مرتبطی از سهامداران صنعت را پرورش می دهد.

عنوان خواهر آن Med-Tech Innovation News یک خبری و مجله فصلنامه برای جوامع طراحی و تولید پزشکی است.

نوآوری Med-Tech می‌تواند پیام شما را از طریق ترکیبی بی‌رقیب از پلت‌فرم‌های چاپی، دیجیتال و زنده، که بر اساس سال‌ها تخصص ساخته شده‌اند، به مخاطبان انحصاری و تأثیرگذار بالقوه، مشتریان فعلی و همکاران آینده برساند.

با تیم ما در مورد اینکه چگونه می توانید بخشی از نمایشگاه تجاری بریتانیا و ایرلند باشید که سریع ترین رشد را برای تولید کنندگان تجهیزات پزشکی داشته باشید و چگونه می توانید به هزاران خواننده از سراسر زنجیره تامین تجهیزات پزشکی دسترسی پیدا کنید. نمایشگاه نوآوری Med-Tech رویداد پیشرو در بریتانیا و ایرلند برای تولید دستگاه های پزشکی است که غرفه دارانی از سراسر جهان – به ویژه ایالات متحده، آلمان، هلند، بلژیک و غیره- می آیند!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود برنامه هایی که در منطقه شما در دسترس نیستند در آیفون

رهبران، مهندسان، مبتکران و تولیدکنندگان را گرد هم می آورد و آنها را با فناوری و نوآوری مرتبط می کند تا طراحی و ساخت دستگاه های پزشکی تغییر دهنده زندگی را تسهیل کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UvzerI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *