نحوه دانلود برنامه هایی که در منطقه شما در دسترس نیستند در آیفون

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه دانلود برنامه هایی که در منطقه شما در دسترس نیستند در آیفون با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اگر برنامه‌ای را در خود جستجو کنید که در منطقه شما غیرقابل دسترسی است، اپ استور آن نتایج را نمایش نمی‌دهد. اما، آیا یک برنامه جالب وجود دارد که همیشه می خواستید دانلود کنید اما نتوانستید زیرا فروشگاه App “این برنامه در کشور شما موجود نیست” را نمایش می دهد؟ خب خبر خوبی داریم این راهنما یک راه ساده برای دانلود برنامه های غیرقابل دسترس در کشور شما ارائه می دهد. نه، ما از شما نمی خواهیم از VPN سایه دار استفاده کنید!

 

برنامه هایی را که در منطقه شما در iPhone موجود نیستند دانلود کنید

در حالی که راه حلی برای دانلود برنامه های محدود جغرافیایی وجود دارد، این فرآیند محدودیت های زیادی دارد. ناراحت نباش ما در این توضیح به شما کمک می‌کنیم تا جزئیات دانلود چنین برنامه‌هایی را درک کنید. علاوه بر این، اگر نمی‌دانید چگونه برنامه‌های اندرویدی را که در کشور خود در دسترس نیستند دانلود کنید، راهنمای دقیق ما را بررسی کنید.

پیش نیازهای تغییر منطقه App Store

قبل از پرداختن به فرآیند دانلود برنامه‌های خارج از منطقه، برخی الزامات وجود دارد که باید رعایت شوند.

  • در مرحله اول، به یک آدرس محلی با یک کد پین معتبر نیاز دارید. یک راز بین ما – اگر آدرس ندارید، مکان London Eye یا مکان محبوبی در کشور مورد نظر خود را رها کنید.
  • علاوه بر این، شماره تلفن الزامی است. با این حال، هیچ پیام تأییدی برای شما نمی آید. بنابراین، می‌توانید یک شماره تلفن را آزاد کنید.
چگونه برنامه ها را در آیفون انبوه حذف کنیم

در اینجا یک هشدار مهم وجود دارد. در شرایط زیر نمی توانید کشور را در اپ استور تغییر دهید:

  • اگر اشتراک های معتبر مانند Apple Fitness+، Apple TV و غیره دارید.
  • اگر اعتبار فروشگاه یا موجودی Apple ID در آیفون خود دارید.
  • وقتی منتظر بازپرداخت اعتبار فروشگاه از طرف اپل هستید.
  • فرض کنید در Apple Books، iTunes و غیره پیش‌سفارش دارید.

اگر تحت هر یک از موارد بالا قرار دارید، مطمئن شوید که تا پایان اشتراک صبر کنید یا تا زمانی که موجودی را خرج کنید. اپل تنها در صورتی به شما امکان تغییر منطقه را می دهد که پیش نیازهای فوق رعایت شود. اگر شرایط فوق را برآورده نمی کنید، نگران نباشید – ما نیز برای شما راه حلی داریم.

نحوه دانلود برنامه ها از کشورهای دیگر

در این بخش، دو روش برای دانلود برنامه‌های غیرقابل دسترس در کشور شما ارائه می‌کنیم. روش اول شامل تغییر کشور در اپ استور است. اگر هیچ موجودی اپل، اجاره فیلم یا اشتراک گذاری خانوادگی ندارید، این روش برای شما مناسب است. با این حال، اگر هر یک از موارد ذکر شده را دارید، باید از روش دوم، یعنی ایجاد یک Apple ID جدید استفاده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  طاووس قیمت اشتراک خود را در 17 آگوست افزایش می دهد

روش 1: کشور/منطقه فروشگاه App را تغییر دهید

می توانید پایگاه کشور Apple ID خود را تغییر دهید. در اینجا نحوه انجام این کار برای تغییر کشور در اپ استور آیفون خود آورده شده است.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در iPhone خود باز کنید. سپس، روی نام خود ضربه بزنید. اکنون به Media & خریدها.

مرحله 2: در پنجره بازشو، View Account را انتخاب کنید. اکنون به صفحه تنظیمات حساب هدایت می شوید. در اینجا، کشور/منطقه را پیدا کرده و انتخاب کنید.

مرحله 3: روی “تغییر کشور یا منطقه” ضربه بزنید. در فهرست کشورها پیمایش کنید و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرحله 4: شرایط را بخوانید و با آن موافقت کنید & شرایط در پنجره بازشو، جزئیات مربوطه مانند روش پرداخت، نام، آدرس و غیره را پر کنید.

پس از پر کردن تمام جزئیات، با موفقیت منطقه را در فروشگاه App خود تغییر دادید. اکنون می‌توانید برنامه‌هایی را که در منطقه شما در دسترس نیستند، با جستجوی آن‌ها در اپ استور دانلود کنید. دانلود کنید و لذت ببرید!

روش 2: یک Apple ID جدید ایجاد کنید

همانطور که در بالا توضیح داده شد، اگر اشتراک‌های معتبر، پیش‌سفارش و غیره دارید، نمی‌توانید کشور خود را در اپ استور تغییر دهید. بهترین راه حل در این شرایط ایجاد یک Apple ID جدید است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

مرحله 1: با استفاده از پیوند زیر در iPhone خود در Safari به Apple ID بروید.

مرحله 2: روی نماد فلش رو به پایین در کنار Apple ID فشار دهید. سپس روی «Create Your Apple ID» ضربه بزنید. اکنون، جزئیات مربوطه را برای ایجاد Apple ID جدید خود پر کنید.

حتماً ستون کشور/منطقه را با مکان مناسب پر کنید.

پس از ایجاد یک Apple ID جدید، با آن جزئیات در آیفون خود وارد شوید. مراحل زیر را تکرار کنید تا با Apple ID جدید خود وارد شوید. به برنامه تنظیمات آیفون خود بروید. روی نام خود ضربه بزنید اکنون به پایین بروید تا Sign Out را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. اکنون از حساب کاربری قدیمی خود خارج شده اید.

جزئیات Apple ID جدید خود را برای ورود به حساب جدید اضافه کنید. سپس می‌توانید برنامه‌های غیرقابل دسترس در منطقه/کشور خود را از فروشگاه App خود دانلود کنید.

معایب تغییر منطقه Apple ID

در حالی که می‌توانید برنامه‌ها را بدون مشکل از طریق روش‌های ذکر شده دانلود کنید، محدودیت‌های متعددی برای تغییر منطقه Apple ID وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع مشکل برنامه ایمیل که کد HTML را برای ایمیل ها در ویندوز 11 نشان می دهد
  • به عنوان مثال، اگر برنامه ای که دانلود کرده اید از شما بخواهد که به صورت محلی در منطقه حضور داشته باشید، ممکن است به درستی کار نکند زیرا مکان GPS شما به کشور اصلی شما اشاره می کند.
  • اگر می‌خواهید هر گونه اشتراکی را در یک برنامه خریداری کنید، باید یک روش پرداخت مناسب برای آن منطقه اضافه کنید.
  • قیمت برنامه ها و اشتراک ها به واحد پول محلی منطقه تغییر یافته نمایش داده می شود.
  • ممکن است به‌روزرسانی‌های برنامه‌های منطقه قبلی خود را دریافت نکنید.

چگونه منطقه Apple ID را به کشور اصلی تغییر دهیم

با توجه به معایب تغییر منطقه، توصیه می شود پس از استفاده از برنامه مورد نظر به کشور اصلی خود بازگردید. در اینجا نحوه تغییر منطقه Apple ID خود آورده شده است.

مرحله 1: برنامه تنظیمات را در iPhone خود باز کنید. سپس، روی نام خود ضربه بزنید. اکنون به Media & خریدها.

مرحله 2: در پنجره بازشو، View Account را انتخاب کنید. اکنون به صفحه تنظیمات حساب ها هدایت خواهید شد. در اینجا، کشور/منطقه را پیدا کرده و انتخاب کنید.

مرحله 3: روی “تغییر کشور یا منطقه” ضربه بزنید. در فهرست کشورها پیمایش کنید و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرحله 4: موافقت با شرایط و amp; شرایط در پنجره بازشو، جزئیات مربوطه مانند روش پرداخت، نام، آدرس و غیره را پر کنید.

پس از پر کردن جزئیات لازم، منطقه خود را به مکان اصلی خود تغییر می دادید. اکنون می‌توانید به برنامه‌هایی که در ابتدا استفاده می‌کردید دسترسی داشته باشید و به‌روزرسانی کنید.

سوالات متداول در مورد تغییر منطقه در آیفون

1. آیا راه های دیگری برای دانلود برنامه های محدود کشور در آیفون وجود دارد؟

به بیان درست، نه. در تجربه ما، حتی یک VPN به دانلود برنامه های خارج از منطقه کمک کرده است. تغییر منطقه یا ایجاد اپل آیدی جدید بهترین گزینه خواهد بود.

2. هر چند وقت یکبار می توانید کشور را در اپ استور تغییر دهید؟

شما می توانید کشورها را تغییر دهید و بارها به کشور اصلی خود بازگردید. هیچ سقفی روی شماره وجود ندارد.

3. آیا می توانم از چندین اپل آیدی در آیفون خود استفاده کنم؟

آره. می توانید بین Apple ID های مختلف در آیفون خود جابجا شوید. راهنمای ما را دنبال کنید تا فرآیند را به طور عمیق درک کنید.

Teleport و Back

تغییر منطقه App Store یکی از راه‌های بی‌نظیر برای دانلود برنامه‌هایی است که در منطقه شما در آیفون موجود نیست. در واقع، بسیاری از کاربران از طریق این فرآیند اپلیکیشن های کشورهای دیگر را دانلود کرده اند.

با این حال، اگر مرتباً این فرآیند را انجام می دهید، ایجاد یک Apple ID جداگانه بهترین کار است. به این ترتیب، لازم نیست منتظر بمانید تا اعتبار یا اشتراک شما تمام شود. بنابراین به سادگی تله پورت کنید و از قایق آزمایشی خود به عقب بپرید.

امیدواریم از این مقاله نحوه دانلود برنامه هایی که در منطقه شما در دسترس نیستند در آیفون مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/smhwzc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *