بحران روزانه: در دومین ورشکستگی بانک ایالات متحده، فدرال رزرو بانک First Republic را تصاحب کرده و آن را به JPMorgan Chase می فروشد.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بحران روزانه: در دومین ورشکستگی بانک ایالات متحده، فدرال رزرو بانک First Republic را تصاحب کرده و آن را به JPMorgan Chase می فروشد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

این دنیای کنجکاویی است که ما در آن زندگی می کنیم. بانک ها در حال فروپاشی هستند و جهان به چرخش خود ادامه می دهد.

و اوه، هی، نگاه کن! OpenAI در حال حاضر حتی غنی تر است! الکس با خلاصه داستان دوشنبه شما به میکروفون بازگشته است، و طبق معمول، ما چیزهای زیادی برای باز کردن داشتیم: ما در حال بررسی OpenAI، درآمد، First Republic Bank، چند استارت آپ سرگرم کننده و IPO ARM در قسمت امروز Equity هستیم. اینجا گوش کن

کریستین و حاجی

TechCrunch برتر 3

  • در آستانه فروپاشیرگولاتورها بانک First Republic را بستند و خریدار به نام JPMorgan Chase را که دارایی‌ها و سپرده‌های 330 میلیارد دلاری FRB را تصاحب کرد، به صف کردند. در همین حال، اینگرید می نویسد که شرکت بیمه سپرده فدرال برای 13 میلیارد دلار آماده است. در ادامه با همه اینها همراه باشید.
  • آشفتگی یک نفر موفقیت یک نفر دیگر است: ایلان ماسک این آخر هفته به یکی از فضای رفت تا اطلاعات بیشتری را در مورد اتفاقی که برای استارشیپ اسپیس ایکس رخ داده است، به اشتراک بگذارد، که در طول پرتاب آزمایشی خود در هفته گذشته بلافاصله طبق برنامه ریزی خود تخریب نشد. دارل بیشتر داشتن.
  • باید جلوتر باشداستارت‌آپ اسرائیلی Alison جدیدترین شرکت فناوری تبلیغاتی است که به طور خاص 5.1 میلیون دلار برای رویکرد خود در تزریق هوش مصنوعی به پلتفرم خود که تبلیغات خلاق را تجزیه و تحلیل می‌کند، بودجه دریافت کرده است. مایک.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ANYBotics 50 میلیون دلار برای کمک به استقرار سگ ربات خود جمع آوری می کند

استارتاپ ها و VC

آینده بسیار زیادی در مورد کشاورزی عمودی نوشته نشده است. از بسیاری جهات، این فناوری در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده ایمنی مواد غذایی، پیری جمعیت و فروپاشی بالقوه زیست‌محیطی، امیدواری ایجاد می‌کند. برایان می نویسد. شرکت‌های اولیه در این فضا، کسانی هستند که بر کاهش اقتصاد واحد متمرکز شده‌اند (امیدوارم) تا نقطه‌ای که این فناوری از منظر قیمت معنا پیدا کند. به سمت بالا و به بعد.

یکی از پت های هاژه معرفی های گرم است. او در TC+ می‌نویسد: «می‌دانم چرا سرمایه‌گذاران بر آنها پافشاری می‌کنند، اما همیشه به نظر من تنبل و غیرشامل بوده است. دنیایی که هستید یا چیزی که در حال ساختن آن هستید، تا زمانی که یک شرکت پیش تولید یا بذر باشید.

یک مشت غذای کوچک دیگر برای شما در این بعد از ظهر خوب دوشنبه برای شما (با فرض اینکه در ساحل غربی یا منطقه زمانی مشابهی هستید. اگر اینطور نیستید، خدا می داند که ساعت در کجا هستید. بدون توجه به روز خوب).

سایت شما به بیش از یک تجربه حضور کاربر نیاز دارد

گسترش گیت سوار شدن فرودگاه روی آسفالت

اعتبار تصویر: جان لاند (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

در روزهای اولیه، اکثر تیم‌های مؤسس بر ساخت قیف‌های فروش مستحکم تمرکز می‌کردند، اما تقسیم‌بندی مشتریان را می‌توان در طول فرآیند جذب انجام داد – اگر بدانید چه سؤالاتی را باید بپرسید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گزارش شده است که ایلان ماسک پس از این که گفته است هرگز "یک پرونده ناعادلانه را تسلیم نمی کند" دعوای افترا را حل و فصل می کند.

جاناتان مارتینز، کارشناس رشد، که چندین متغیر را به اشتراک می‌گذارد، می‌گوید که واداشتن کاربران جدید برای پاسخ به سؤالات مربوط به تجربیات محصول گذشته یا اهداف آینده‌شان، اولین گام در ایجاد شخصیت‌های مشتری است.

“درست است که اگرچه ممکن است با سوالاتی در مورد فرم سرنخ یا جریان ورودی خود کمی اصطکاک اضافه کنید، این امر سود زیادی برای تجربه کلی مصرف کنندگان شما خواهد داشت.”

سه مورد دیگر از تیم TC+:

TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارت آپی کمک می کند تا از همه چیز پیشی بگیرند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای 15٪ تخفیف در اشتراک سالانه استفاده کنید!

شرکت بزرگ فناوری

اگر زمانی یک چک آبی توییتر داشتید، آن را گم کردید، اما اخیراً بیو خود را ویرایش کردید و دیدید که دوباره ظاهر شده است، شما تنها نیستید. آماندا دریافت که اگر بیو خود را به‌روزرسانی کنید، چک آبی دوباره ظاهر می‌شود. باقی نمی ماند، اما چیزی برای LOL در مورد امروز.

برای Freevee آماده شوید – آیا این می تواند یک فعل باشد؟ سارا می نویسد که قرار است امسال بیش از 100 آمازون اورجینال را وارد سرویس پخش رایگان کند.

و اکنون پنج مورد دیگر برای شما آورده شده است:



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HJz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *