برای بهبود مدیریت مراقبت، شریک Care و PainChek من را وارد کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Log my Care، یک پلتفرم مدیریت مراقبت، و PainChek، یک دستگاه پزشکی پاکسازی شده توسط مقررات برای ارزیابی درد، ادغام خود را برای افزایش تجربه مدیریت مراقبت اعلام کرده‌اند.

با این مشارکت، ارائه دهندگان مراقبت می توانند از برنامه Log my Care برای دسترسی به فناوری PainChek استفاده کنند، که ارزیابی درد را برای افرادی که ممکن است نتوانند به صورت شفاهی درد خود را بیان کنند، ارائه می دهد.

Log my Care یک پلت فرم بصری است که به ارائه دهندگان مراقبت کمک می کند در زمان و هزینه صرفه جویی کنند و مراقبت های فرد محور را ارائه دهند. یک تامین‌کننده تضمین‌شده توسط اداره تحول NHS و شریک کیفیت بدنه استانداردهای حرفه‌ای رکورد (PRSB)، Log my Care توسط بیش از 1000 ارائه‌دهنده خدمات ناتوانی‌های یادگیری، مراقبت از سالمندان و موارد دیگر در بریتانیا استفاده می‌شود. ماموریت آن این است که فناوری شخص محور را برای همه در مراقبت های اجتماعی در دسترس قرار دهد.

هدف PainChek ارائه صدایی به کسانی است که نمی توانند درد خود را به طور قابل اعتماد بیان کنند. برنامه آن یک رویکرد یکسان برای ارزیابی درد ارائه می‌کند که امکان اطمینان و تداوم بیشتر در مدیریت درد را فراهم می‌کند. این ادغام به این معنی است که کاربران Log my Care اکنون می‌توانند به راحتی به فناوری هوش مصنوعی PainChek دسترسی پیدا کنند تا درد را در افرادی که ممکن است قادر به بیان شفاهی آن نباشند، به طور دقیق شناسایی کنند. این منجر به تصمیم گیری بهتر در نقطه ارائه مراقبت می شود و مراقبت فرد محور را در قلب خدمات مراقبتی نگه می دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل می گوید اپ استور آن سال گذشته از تراکنش های تقلبی بیش از 2 میلیارد دلاری جلوگیری کرد

Sam Hussain، مدیر عامل Log my Care، گفت: “ما از شراکت با PainChek برای بهبود تجربه مدیریت مراقبت برای کاربران خود هیجان زده هستیم. این ادغام به ارائه دهندگان مراقبت ابزار قدرتمندی برای ارزیابی دقیق درد می دهد و آنها را قادر می سازد حتی بهتر ارائه دهند. مراقبت شخص محور.”

تاندیپ گیل، رئیس توسعه کسب‌وکار در PainChek، در اظهار نظر در مورد مشارکت تازه راه‌اندازی شده، گفت: «PainChek انگلستان از راه‌اندازی جدیدترین ادغام خود با Log my Care خرسند است. این بدان معنی است که ارائه دهندگان مراقبت می توانند در زمان صرفه جویی کرده و هرگونه دستکاری داده های ارزیابی درد را هنگام به روز رسانی طرح مراقبت ساکنین حذف کنند. این به مراقبین زمان ارزشمندی می‌دهد تا با ساکنان خود بگذرانند و تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در مورد درمان درد را ممکن می‌سازد. ما خوشحالیم که با تیم Log my Care کار می کنیم و مشتاقانه منتظر هستیم تا این ویژگی ها و مزایای اضافه شده را برای مشتریانش به ارمغان بیاوریم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eNk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *