بروتون برای پاسخگویی به تقاضا، سرویس تست استنشاق جدیدی را راه اندازی می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشاور علمی و سازمان تحقیقات قراردادی بروتون، خدمات آزمایشی جدید استنشاقی را برای کمک به شرکت‌های داروسازی برای عرضه محصولات دارویی استنشاقی و بینی به بازار اعلام کرده است.

این سرویس مبتنی بر تخصص این شرکت در تست های تحلیلی و درک آن از علم ذرات معلق در هوا و استنشاق است و در عین حال مزایای بیشتری را برای کار با یک ارائه دهنده خدمات تست، مشاوره و انطباق کاملاً یکپارچه به مشتریان ارائه می دهد.

کارشناسان علمی Broughton با درک تخصصی خود از سیستم‌های فرمولاسیون استنشاقی و سازگاری دستگاه، سوابق اثبات شده‌ای در علم آئروسل، توسعه دستگاه تنفسی، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های بالینی و پرونده‌های نظارتی موفق دارند. این شرکت اکنون فعالیت های خود را گسترش داده است تا فناوری هایی را برای آزمایش فرمولاسیون استنشاقی دارویی و تأیید دستگاه در بر گیرد.

کریس آلن، مدیر عامل Broughton، گفت: «داروهای استنشاقی می‌توانند اثربخشی سریع‌تر و با دوزهای پایین‌تر را نسبت به سایر راه‌های تحویل دارو داشته باشند و فرصت بزرگی برای بهبود کیفیت زندگی برای مبتلایان به بیماری‌های تنفسی فراهم کنند. علاوه بر درمان صدها میلیون نفر مبتلا به آسم و COPD در سطح جهان، کاربردهای جدیدی از داروهای استنشاقی برای کشف وجود دارد. علاقه به داروهای استنشاقی از زمان شیوع بیماری همه گیر افزایش یافته است و بسیاری از شرکت های داروسازی در حال توسعه محصولات جدید هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بری برای بهبود پایبندی به دارو، بسته دیجیتال هوشمند را راه اندازی کرد

“توسعه و تجاری سازی یک محصول دارویی استنشاقی جدید نیاز به انرژی عظیم و درک عمیق علمی دارد، که سطحی از تخصص در منابع و موضوع است که نگهداری در داخل آن دشوار است. کار با بروتون مانند داشتن تیم علمی متخصص تنفسی است. ما می‌توانیم دانش فنی خود را در مورد دستگاه‌های استنشاقی، آئروسل‌سازی و علم فرمول‌سازی به کار ببریم تا به مشتریان بینشی در مورد اینکه چگونه می‌توانند محصولاتی که باعث افزایش حیات می‌شوند را به بازار عرضه کنند، ارائه دهیم.»

این خدمات شامل مشخصات فرمولاسیون، تجزیه و تحلیل دارویی و مشخصات محصول، ارزیابی دستگاه استنشاقی، انتخاب و آزمایش، و شیمی، ساخت و کنترل (CMC) می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gGFCZf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *