شرکت لیتوانیایی Teltonika مچ بند پزشکی هوشمند را عرضه کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه شرکت فناوری پیشرفته لیتوانی Teltonika تولید TeltoHeart را راه اندازی کرده است، یک مچ بند پزشکی چند منظوره که برای کمک به افراد مبتلا به مشکلات ریتم قلب طراحی شده است.

به گفته سازندگان این دستگاه نوآورانه، این دستگاه از نظر قابلیت های فنی یک گجت منحصر به فرد در سطح جهانی است.

ایده تولید چنین دستگاهی حدود سه سال پیش به ذهن آرویداس پائوکشتیس، بنیانگذار شرکت اینترنت اشیا Teltonika، زمانی که مقاله ای در رسانه ها در مورد این واقعیت که دانشمندان دانشگاه فناوری کاوناس (KTU) به همراه نمایندگان دانشگاه ویلنیوس مطالعه کردند، مطرح شد. ، الگوریتم بسیار دقیقی برای تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی ایجاد کرده بود. Teltonika با KTU و VU برای مجوز این فناوری منحصر به فرد و ثبت اختراع به توافق رسید، اما این فقط شروع یک راه طولانی بود.

این پروژه توسط تیمی متشکل از 15 نفر از Teltonika Telemedic، که در اوج همه‌گیری تاسیس شده بود، انجام شد. برای ایجاد یک محصول کارآمد، اولین قدم پیاده سازی الگوریتم، راه اندازی نرم افزار، ایجاد طرح مچ بند و گواهی محصول بود. پس از گذراندن روزهای زیادی برای تکمیل عملکرد TeltoHeart، Teltonika تولید انبوه این مچ بند پزشکی را در لیتوانی راه اندازی کرد. اولین محصولات به بازارهای خارجی مانند هند، قبرس، اسپانیا و پرو می رود و برخی از آنها در لیتوانی می مانند، جایی که چندین موسسه پزشکی خصوصی قبلاً علاقه خود را برای آزمایش این مچ بندهای پزشکی ابراز کرده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مقررات جدید چگونه بر تولیدکنندگانی که از چسب های PU استفاده می کنند تأثیر می گذارد؟

Martynas Osauskas، مدیر عامل Teltonika Telemedic، گفت: “حدود 1 میلیارد نفر در سراسر جهان از اختلالات مختلف ضربان قلب رنج می برند. چنین بیماری هایی در صورت تشخیص به موقع می توانند موثرترین درمان را داشته باشند، و دستگاه های هوشمند در حال حاضر کمک می کنند. ما یک هوشمند درجه پزشکی توسعه داده ایم. مچ بند که می تواند به طور خودکار فیبریلاسیون دهلیزی و سایر آریتمی ها را تشخیص دهد، مانند زمانی که نبض ناگهان افت کند یا بیش از حد طبیعی افزایش یابد. به آنها توصیه می شود که نوار قلب شش مشتق را ثبت کنند که به پزشک امکان تشخیص و تجویز درمان لازم را می دهد. ”

Teltonika Telemedic یک اکوسیستم پزشکی از راه دور کامل به نام MyHealth را ارائه می دهد که از مچ بند TeltoHeart، یک برنامه جمع آوری داده برای دستگاه های تلفن همراه و پلت فرم TeltoCare برای پزشکان برای نظارت بر داده های بیماران، برای کار موثرتر در موسسات پزشکی تشکیل شده است.

M. Osauskas افزود: “پایش ضربان قلب باید در یک دوره طولانی انجام شود، اما تاکنون دستگاه های ارائه شده برای این منظور یا بسیار ناخوشایند یا گران بوده اند. مچ بند پزشکی هوشمند توسعه یافته توسط Teltonika کارآمد، کاربردی و پوشیدن راحت برای پایش طولانی مدت ضربان قلب. علاوه بر این، اکوسیستم دستگاه های پزشکی از راه دور که در آینده توسعه خواهند یافت به رفع مشکلات پایدارتر در سیستم مراقبت های بهداشتی کمک می کند. به عنوان مثال، پزشکان می توانند به بیماران بیشتری خدمات رسانی کنند. توانایی تجزیه و تحلیل داده ها از راه دور و با تشخیص بیماری ها در مراحل اولیه، هزینه های درمان و حجم کاری بیمارستان را می توان کاهش داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  13 بهترین پیشنهاد تلویزیونی Cyber ​​Monday: OLED، QLED و تلویزیون های هوشمند با قیمت 79.99 دلار

برنامه ریزی شده است که مچ بند پزشکی هوشمند TeltoHeart نیز برای استفاده شخصی از شرکای فروش یا موسسات پزشکی در دسترس باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GqfnEZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *