بری افتتاحیه تاسیسات جدید تولیدی هند را جشن گرفت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بری گلوبال تکمیل تاسیسات جدید تولید مراقبت های بهداشتی و مرکز تعالی جهانی خود در بنگلور هند را با مراسم افتتاحیه ویژه جشن گرفت.

پس از بریدن روبان رسمی، از مشتریان و پرسنل ارشد بری در مراسم سنتی پوجا و سپس روشن کردن چراغ سنتی تجلیل شد. میهمانان سپس این فرصت را داشتند که از ساختمان جدید بازدید کنند که در سال های آینده حدود 500 شغل محلی ایجاد می کند و دسترسی منطقه ای و جهانی به طیف گسترده ای از راه حل های پیشرفته مراقبت های بهداشتی را بهبود می بخشد.

تام سالمون، رئیس و مدیر عامل شرکت بری گلوبال، گفت: افتتاح این مرکز چشمگیر، نقطه عطف دیگری در عملیات مراقبت های بهداشتی جهانی بری است.

“سرمایه گذاری ما در کارخانه دوم در بنگلور توانایی ما را برای حمایت از شرکت های مراقبت های بهداشتی با تخصص منطقه ای و توانایی های جهانی در توسعه راه حل های بهداشتی مدرن تقویت می کند. این به برآورده شدن تقاضا در سراسر آسیا و فراتر از آن برای محصولات مراقبت های بهداشتی بیمار محور کمک می کند و در عین حال مشاغل جدیدی ایجاد می کند که از مهارت ها و دانش نیروی کار محلی بهره می برد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مقایسه تلویزیون کیولد سامسونگ با اولد ال جی و سونی ، بررسی تفاوت تکنولوژی OLED  و qled

این کارخانه 21000 متر مربعی دارای برخی از جدیدترین تجهیزات ساخت دقیق، همراه با اتاق تمیز ISO 8 کلاس 10000، تولید انواع محصولات بسته بندی و تجهیزات پزشکی برای صنایع چشم، بینی، استنشاق، توزیع و خود تزریق است.

از جمله نوآوری هایی که در این کارخانه تولید خواهد شد، استنشاق تنفسی جدید Berry PneumoHaler با نشانگر دوز است که به کاهش خطاهای هماهنگی بیماران مبتلا به آسم و COPD و تنوع تنفس کمک می کند. و برنده جایزه Activated Rispharm، یک قطره چکان ضد میکروبی چند دوز قابل افت که برای کمک به جلوگیری از ع های میکروبی چشم طراحی شده است.

مرکز جهانی تعالی از توسعه راه حل های نوآورانه برای برنامه ها و بازارهای موجود و جدید، با توانایی پاسخ سریع و مؤثر به مقررات و الزامات جدید پشتیبانی می کند. مرکز بسیاری از کار طراحی، ابداع راه حل هایی است که تجربه بیمار را از نظر قابلیت استفاده، عملکرد، و مدیریت دارو و پایبندی بهبود می بخشد، در حالی که نیاز شرکت ها برای دستیابی به اهداف پایداری را نیز در نظر می گیرد.

با توجه به اینکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ داروسازی جهان فعالیت‌های خود را به بازارهای سلامت مصرف‌کننده و دارو تقسیم می‌کنند، تمرکز اصلی سایت بنگلور، طراحی راه‌حل‌های بیمار محور برای دسته‌بندی‌های رو به رشد سلامت مصرف‌کننده خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پلتفرم ایمیل متمرکز بر توسعه‌دهنده، ارسال مجدد ۳ میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند

ژان مارک گالوز، رئیس شرکت بین‌المللی بسته‌بندی مصرف‌کننده جهانی بری، گفت: «این مرکز جدید به‌طور ایده‌آل تعهد بری را به ارائه تخصص فنی و طراحی گسترده‌اش در سطح محلی، برآورده کردن نیازهای مشتریان در هر اندازه، از ملی و طراحی، نشان می‌دهد. کسب و کارهای بین المللی به شرکت های محلی و نوپا.

“به طور خاص، ما در موقعیت ایده آلی قرار داریم تا از رشد پیش بینی شده محصولات مراقبت های بهداشتی با کیفیت در آسیا حمایت کنیم و در دسترس بودن آنها را برای افراد بیشتری افزایش دهیم. ما مشتاقانه منتظر تقویت روابط موجود با مشتری و ایجاد شراکت های جدید در معرفی راه حل های نوآورانه هستیم که برای زندگی جمعیت بیماران در سراسر منطقه مفید خواهد بود.”

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZaQxHO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *