بسته بندی پزشکی ریورساید ظرفیت انبار را افزایش می دهد

زمان مطالعه: دقیقه

Riverside Medical Packaging 16000 فوت مربع دیگر فضای انبارداری کاملاً جدید را در خیابان Dunstall Park، دربی در اختیار گرفته است. این کمتر از یک مایل با دفتر مرکزی و محل تولید اصلی فاصله دارد.

در طول سه ماه آینده این واحد با یک بلوک اداری دو طبقه با مشخصات بالا 2600 فوت مربع شامل اتاق‌های جلسه، دفاتر اداری/فروش، اتاق نمونه و غذاخوری مجهز می‌شود.

واحد جدید به مرکز مواد خام و کالاهای نهایی برای بخش AMD (دستگاه‌های پزشکی آسپتیک) ریورساید تبدیل خواهد شد. تیم های مدیریت و فروش به همراه کارکنان اختصاصی انبار در اینجا مستقر خواهند شد.

AMD که در سال 2014 تشکیل شد، دستگاه‌های پزشکی را در قالبی که منحصراً برای تولید داروهای تزریقی بدون عارضه طراحی شده است، تولید و ارائه می‌کند.

تحت یک سیستم مدیریت کیفیت معتبر BSI، قرارداد ریورساید بسته‌بندی و بسته‌بندی برای دستگاه‌های پزشکی یکبار مصرف در دوازده سلول اتاق تمیز دارای گواهی اختصاصی تولید می‌کند.

بیش از 40 سال تجربه در صنعت بسته بندی پزشکی برای توسعه فناوری مواد PeroxyClear و PeroxyMet مورد استفاده برای بسته بندی اولیه نوآورانه AMD استفاده شده است.

کیسه های AMD برای استریلیزاسیون گاما واجد شرایط و معتبر هستند و با فرآیندهای انتقال VHP، الکل و هیپوکلریت/هیپوکلرو اسید مورد استفاده توسط Compounders و داروخانه های NHS سازگار هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  EIB برای پلتفرم تشخیص سپسیس وام 20 میلیون یورویی به DeepUll می دهد

AMD از زمان آغاز به کار رشد سریعی داشته است. تسهیلات جدید پایه ای را برای ادامه و تسریع این امر برای سال های آینده فراهم می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xQuHSQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *