کسب‌وکارها با وجود نگرانی‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری دیجیتالی را پیش می‌برند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحقیقات جدید Couchbase ادعا می‌کند که شرکت‌ها به سرمایه‌گذاری در اهداف تحول دیجیتال با وجود اقتصاد دردسرساز که شاهد اخراج‌های گسترده در سراسر فناوری بزرگ بوده است، ادامه می‌دهند.

مطالعه بر روی 600 ITDM ارشد نشان داد که شرکت ها انتظار دارند با وجود عدم اطمینان اقتصادی، مبالغ چشمگیر پول را در پرتفوی دیجیتال خود سرمایه گذاری کنند، به طور متوسط ​​​​33 میلیون دلار در 12 ماه آینده.

علی‌رغم چشم‌انداز سالم، اثرات ماندگار این همه‌گیری و همه چیزهای پس از آن همچنان بر نحوه مصرف شرکت‌ها برای خرج کردن پول خود تأثیر می‌گذارد.

هزینه های فناوری اطلاعات در میان چالش های اقتصادی ادامه دارد

بیش از سه چهارم (78٪) می گویند که اولویت های آنها برای تحول در سه سال گذشته تغییر کرده است، و حدود نیمی (54٪) ادعا می کنند که تمرکز آنها بیشتر به تغییرات بازار و ترجیحات مشتری واکنش نشان داده است. از چابکی

با توجه به ارقام، شرکت ها به دنبال هزینه های کلان برای پس انداز بیشتر هستند و کارایی و بهینه سازی خود را به عنوان جنبه های کلیدی معرفی می کنند.

همچنین فشار زیادی برای پذیرش فناوری‌های جدید وجود دارد، زیرا بسیاری از کسب‌وکارها با چیزهایی مانند بدون سرور و محاسبات لبه‌ای و اینترنت اشیا همراه می‌شوند. حتی در آن زمان، فناوری‌های جدیدی برای استفاده از آن‌ها وجود خواهد داشت، مانند که در ماه‌های اخیر با پیشرفت‌های عظیم LLM که توسط موفقیت‌های هوش مصنوعی مولد تحریک شده‌اند، دستخوش دگرگونی قابل‌توجهی شده است. ابزار بهره وری موثرتر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ANYBotics 50 میلیون دلار برای کمک به استقرار سگ ربات خود جمع آوری می کند

با نگاه به آینده، واقعیت افزوده و مجازی، و وب 3.0، اولویت کمتری دارند، اما همه اینها می توانند با گذشت زمان تغییر کنند.

با این حال، علی‌رغم روند مثبت ظاهری در هزینه‌های IT، ITDM‌ها ادعا می‌کنند که اکنون بیش از هر زمان دیگری از سوی مدیران C-Suite مانند CTO و CFO مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

Ravi Mayuram مدیر ارشد فناوری Couchbase گفت: “مدرن سازی فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال ابتکارات استراتژیک حیاتی برای یک شرکت هستند – چه کمک به پذیرش فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی مولد، ایجاد خدمات جدید یا ایجاد انعطاف پذیری در زمان عدم اطمینان”.

مایورام ادامه داد: «روشن است که رهبران فناوری اطلاعات و کسب و کار اهمیت سرمایه‌گذاری در نوسازی را برای ایجاد تحول و دستیابی به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود به طور مؤثر تشخیص می‌دهند، که نشان می‌دهد شرکت‌ها به جای محدود کردن مستقیم مخارج، در حال تجدید نظر در نحوه خرج کردن پول نقد خود هستند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mtkBTM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *