بهترین 4K Fire TV Stick آمازون به 30 دلار بازگشت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیگر روز پرایم نیست، اما این امر آمازون را از ارائه تخفیف عمده برای بهترین استریم استریم 4K خود باز نمی دارد. Fire TV Stick 4K Max 40% قدرتمندتر از Stick 4K است، از Wi-Fi 6، Dolby Vision HDR و Atmos پشتیبانی می کند و در حال حاضر تنها با قیمت 30 دلار به فروش می رسد.

قرارداد تلویزیون آتش آمازون

خریدهای انجام شده در این صفحه به پشتیبانی از iDB کمک می کند. ممکن است هنگام خرید از طریق پیوندهای موجود در سایت ما، کمیسیون کمی دریافت کنیم.

تمام آنچه نیاز است بدانید:

  • سریعتر از همیشه – 4K Max دارای یک پردازنده چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی 750 مگاهرتز است که 40 درصد قدرتمندتر از Fire TV Stick 4K است. بنابراین، مانند Fire Sticks قبلی، نباید نگران هیچ گونه کندی در اینجا باشید.
  • ویژگی های فراوان – پردازنده سریع راه را برای ویژگی های چشمگیر مانند Live View Picture-in-Picture باز می کند، بنابراین اگر یک دستگاه سازگار با دوربین دارید، می توانید پخش زنده آن را در حالت PiP دریافت کنید. همچنین از Dolby Vision و HDR10+ برای رنگ‌های روشن و واضح و Dolby Atmos برای صدای فراگیر و فراگیر پشتیبانی می‌شود.
  • جفت شدن بدون درز – بلندگوهای هوشمند Amazon Echo، ها و دستگاه های هوشمند سازگار به طور یکپارچه با Fire TV Stick 4K جفت می شوند. بنابراین، برای مثال، اگر یک زنگ ویدیوی حلقه دارید، می توانید به سادگی بگویید. الکسا که جلوی در است و نمای زنده دوربین روی تلویزیون شما ظاهر می شود. همچنین می‌توانید بلندگوهای Echo را برای صدای فراگیر هوشمند و بی‌سیم جفت کنید.
  • همه برنامه ها – بزرگترین سوال برای یک دستگاه پخش این است که آیا از سرویس پخش مورد علاقه شما پشتیبانی می کند، و من نسبتاً مطمئن هستم که پاسخ اینجا بله است. دستگاه‌های Fire TV تقریباً از همه برنامه‌ها در حوزه جریان، از جمله TV+ و Apple Music، و همچنین برخی از برنامه‌های کمتر شناخته شده مانند Freevee و Pluto TV پشتیبانی می‌کنند.
  • کمترین قیمت تا به حال – این معامله با قیمت پایین همیشه در 4K Max مطابقت دارد و 45٪ از برچسب قیمت معمولی آن تخفیف دارد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ گیمینگ RTX 4060 با قیمت کمتر از 1500 دلار

با قیمت 30 دلار در آمازون ببینید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NfvMzI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *