تیم Diablo 4 قبول می کند که آخرین پچ “سرگرم کننده نیست

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک پخش زنده اخیر، توسعه دهندگان بلیزارد این را تأیید کردند دیابلو 4آخرین به‌روزرسانی، طرفداران را ناامید کرد، و ادعا کردند که آنها «برنامه‌ای برای انجام یک پچ مانند این هرگز ندارند».

در یک گپ کنار آتش، دیابلو 4‘s توسعه دهندگان ارشد با توجه به انبوه بازخوردهای منفی طرفداران در پی آخرین به روز رسانی : Season of the Malignant، لحن عذرخواهی کردند. اگرچه ما در TRG تحت تأثیر nerfs به طبقه جادوگر قرار نگرفتیم، خشم طرفداران فراتر رفت و در پاسخ به nerf های سراسری به روز رسانی با هدف جلوگیری از پخش محتوا توسط بازیکنان بود.

سه نفر از توسعه دهندگان ارشد وقت گذاشتند تا “بازخورد همه را تایید کنند… ما می دانیم که بد است. می دانیم که سرگرم کننده نیست.”

Campfire به طرز شگفت‌آوری صریح بود، و توسعه‌دهندگان وقت گذاشتند تا «درباره آنچه که ما در تلاش بودیم به طور خاص با این پچ و با تغییراتی که بازیکنان در نهایت مشاهده کردند، به دست آوریم صحبت کنند.» با این حال، نکته مهم این بود که تیم مایل بود بر این نکته تاکید کند که “چگونه دیگر برنامه ای برای انجام یک پچ مانند آن نداریم.”

آدام فلچر، معاون مدیر مدیریت جامعه برای دیابلو 4، در این مورد توضیح داد و تاکید کرد که “ما بازخوردها را در آن جبهه شنیده ایم.” وی همچنین در ادامه به این موضوع پرداخت که چگونه می توانیم بهتر صحبت کنیم و با جامعه ارتباط بهتری برقرار کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  EA Sports FC 24 از Gianluca Vialli به عنوان بخشی از نمایش قهرمانان تجلیل می کند

این یک بحث طولانی اما جذاب در مورد فلسفه طراحی بازی از سوی سه سازنده بازی بسیار با تجربه بود. در ادامه می توانید پخش زنده کامل را مشاهده کنید.

شاید مهم‌ترین نکته، تعهد تیم به اطمینان از این بود که “هنگام ایجاد تغییرات برای افزایش تنوع ساخت، [we would] تا زمانی که جایگزین های قانع کننده ای ارائه نکنیم، اجازه دهید برخی از سازه ها غلبه کنند.”

این رویکرد در تضاد کامل با رویه های عملیاتی قبلی است که در آن دیابلو 4 کلاس‌ها اغلب بهترین ساخت‌های آخر بازی خود را با اندکی کاهش یافته‌اند تا جایگزین آن‌ها شوند. این مطمئناً در مورد جادوگر صدق می‌کند، که برای جبران کمبود نسبی بقای خود، به مهارت‌هایی متکی بود که در وصله اخیر به شدت عصبی شده بود.

در حالی که بسیاری ترجیح می دهند که بلیزارد در وهله اول هرگز این اشتباهات را انجام نداده باشد دیابلو 4اعتراف صادقانه تیم از نگرانی‌های بازیکنان یکی از نتایج بهتر بحث‌های پچ است. Campfire Chat می تواند سابقه ای برای باز بودن و شفافیت ایجاد کند که نویدبخش آن است دیابلو 4آینده

اگر در حالی که بلیزارد این تغییرات را انجام می دهد به دنبال فاصله گرفتن از Diablo 4 هستید، لیست ما را بررسی کنید. بهترین بازی های RPG و بهترین بازی های تعاونی.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jSXNYR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *