بورمیولی دومین گزارش پایداری را ارائه می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بورمیولی فارما، تولیدکننده بسته بندی های دارویی و تجهیزات پزشکی، ویرایش دوم گزارش پایداری خود را ارائه کرده است.

هدف این نسخه تأیید مجدد و تثبیت تعهد شرکت به مسئولیت‌های زیست‌محیطی و اجتماعی، حفاظت از رفاه مردم و محیط‌زیست، در راستای مأموریت خود برای «تبدیل سلامت به یک عمل مثبت، قابل دسترس برای همه، مهربان با کره زمین» است.

این گزارش شامل چندین مورد جدید است که هم اهدافی را که باید به آن دست یابند و هم سیستم حاکمیتی را که Bormioli Pharma قصد دارد از طریق آن به مسیر توسعه پایدار دست یابد، در بر می گیرد.

از اهداف اصلی، 30 درصد CO2 کاهش تا سال 2030 (در مقایسه با خط پایه 2021) تایید شده است، و موارد جدیدی معرفی شده است، مانند تعهد به انجام یک تجزیه و تحلیل اولیه LCA روی یک محصول شیشه ای تا پایان سال جاری و تکمیل ارزیابی “Scope” 3′ انتشارات – یعنی آنهایی که به تجارت گروه مربوط می شوند اما مستقیماً قابل انتساب نیستند، مانند آنهایی که ناشی از جابجایی کارکنان، عملیات زنجیره تامین و استفاده از کالاهای تولیدی است – تا سال 2025.

هدف '50in5′ برای افزایش سهم مواد اولیه پایدار در فرآیندهای تولید نیز تأیید شده است: این هدفی است که شرکت در حال حاضر راه طولانی را برای رسیدن به آن طی کرده است و در سال 2022 به 39 درصد رسیده است، در مقابل هدف 50 درصد تا سال 2025. .

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  طبق گزارش ها، اپل قصد دارد کیت های توسعه دهنده Vision Pro را در ماه جاری عرضه کند

هدف کاهش مصرف آب که باید تا سال 2030 محقق شود، در مقایسه با مصرف ثبت شده در سال 2021 چالش برانگیزتر شده و از 30- درصد به -41 درصد رسیده است.، نشان می دهد که چگونه شرکت قبلاً در مسیری پرفضیلت قدم گذاشته است و می خواهد خود را در این مسیر متعهدتر کند. این تجدید نظر در واقع با دستیابی به کاهش 35 درصدی در سال 2022 پشتیبانی می شود.

یک عامل جدید دیگر مربوط به تقویت مداخلات برای ترویج تنوع و شمول، با انتشار یک خط مشی شرکت اختصاص یافته به این موضوعات در سال 2022 و تعریف یک دوره آموزشی ساختاریافته است که تقریباً کل نیروی کار شرکت را تا سال 2025 درگیر خواهد کرد. کاهش شکاف دستمزد جنسیتی تا سال 2028 نیز تایید شده است.

آندریا لودتی، مدیر عامل شرکت Bormioli Pharma گفت: “از جنگ در اوکراین تا افزایش قیمت انرژی، سال 2022 سالی بود که با یک سری رویدادهای بزرگ ژئوپلیتیکی و اقتصاد کلان مشخص شد. علیرغم این، Bormioli Pharma همیشه تداوم تولید را تضمین کرده است و ثابت می کند که ثابت است. موقعیت به عنوان یک شریک برتر برای صنعت داروسازی بین‌المللی و تقویت روابط با کل زنجیره تامین. این ویرایش دوم گزارش ESG همچنین تعهد ما را به مسیری که چندین سال است طی کرده‌ایم تایید می‌کند و شرکت را در مورد مسائل فعال می‌بیند. از اهمیت اولیه، مانند ایجاد طیف وسیعی از محصولات با اثرات زیست محیطی کم که به وضوح توسط برچسب EcoPositive مشخص می شود، بهینه سازی فرآیندهای صنعتی با در نظر گرفتن پایداری بیشتر، و افزایش مداوم تنوع و استعداد در همه سطوح. سازمان ما.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپلیکیشن Oceanic+ برای اپل واچ اولترا و آیفون راه اندازی شد

علاوه بر حوزه‌های تمرکز مربوط به ارائه محصول و فرآیندهای صنعتی، ویرایش دوم گزارش پایداری تمایل ما را برای نظارت نه تنها بر فرآیندهای داخلی، بلکه کل زنجیره تامینی که از آنها پشتیبانی می‌کند، تقویت می‌کند. تعهد به تکمیل ارزیابی 90 درصد از تامین کنندگان در پلت فرم بین المللی EcoVadis تا سال 2026 نیز تایید شده است. با استفاده از این ابزار، هدف اطمینان از زنجیره تامینی است که استانداردهای بالایی را با گروه در رابطه با مسائل مختلف ESG دارد.

این سند حاوی نوآوری های سازمانی مانند مشارکت مستقیم سهامداران در تجزیه و تحلیل اهمیت و ایجاد یک تیم اختصاصی به سرپرستی یک مدیر ESG است که مسئول نظارت بر مشارکت همه عملکردهای شرکت در تعریف اقدامات با هدف اطمینان از دستیابی به اهداف تعیین شده

نتایج اقتصادی به دست آمده در سال 2022 – با گردش مالی بیش از 315 میلیون یورو، افزایش بیش از 20٪ در مقایسه با سال 2021 – اعتبار انتخاب های استراتژیک انجام شده را تأیید می کند و مجدداً تأیید می کند که چگونه می توان با تداوم توسعه اقتصادی بلندمدت برنامه ریزی کرد. برای خلق ارزش برای مردم، محیط زیست و جامعه.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/veGnAy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *