طبق گزارش ها، اپل قصد دارد کیت های توسعه دهنده Vision Pro را در ماه جاری عرضه کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حالی که کاربران ماه‌ها تا تجربه هدست‌های واقعیت مجازی Vision Pro فاصله دارند، در حال برنامه‌ریزی است تا ابزارها و نرم‌افزارهایی را برای توسعه‌دهندگان عرضه کند تا شروع به ساخت اپلیکیشن‌های سه بعدی برای این هدست کنند.

دیروز، غول فناوری دسترسی به ابزارهای باطن جدید را برای توسعه دهندگان برای توسعه برنامه ها و تجربیات هدست AR/VR باز کرد. همانطور که توسط MacRumors گزارش شده است، این شرکت کدی را برای به روز رسانی بسته باتری Vision Pro معرفی کرده است. علاوه بر این، اپل دارایی‌های دیگری را نیز که توسعه‌دهندگان برای توسعه اپلیکیشن‌ها به آن‌ها نیاز دارند، عرضه کرد.

این کد نشان می دهد که بسته باتری که ویژن پرو را تامین می کند ممکن است در سه مدل مختلف موجود باشد. A2781، A2988 و A2697 شماره سریال باتری هستند که در کد کشف شده اند. تعجب آور است زیرا اپل در مرحله WWDC که ویژن پرو را معرفی کرد در مورد نسخه های مختلف بسته باتری صحبت نکرد.

تنها بسته باتری که اپل روی صحنه نمایش داد، عمر باتری 2 ساعته را برای تامین انرژی دستگاه ارائه می دهد. این احتمال وجود دارد که این نوع باتری ها فقط برای واحدهای Vision Pro در نظر گرفته شوند که برای نمایش در فروشگاه های اپل قرار می گیرند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه فقط موضوعات افرادی را که دنبال می کنید ببینید

اپل در وب‌سایت توسعه‌دهنده خود برای Vision Pro اشاره کرده است که پشتیبانی مستقیم اپل برای توسعه برنامه‌ها و ‌ها برای visionOS در ماه جولای در دسترس خواهد بود. ما تنها دو هفته تا پایان ماه جولای فاصله داریم و اکنون انتظار می رود که اپل کیت توسعه دهنده Vision Pro را در هفته آینده منتشر کند.

آخرین موردی که اپل یک کیت توسعه دهنده منتشر کرد، زمانی بود که این شرکت انتقال خود از پردازنده های اینتل به تراشه های سیلیکونی سفارشی خود را اعلام کرد. در سال 2020، اپل مک مینی را با تراشه سری A به توسعه دهندگان ارائه داد تا به آنها کمک کند تا به راحتی از پردازنده های اینتل به تراشه های اپل منتقل شوند.

در آن زمان، اپل کیت توسعه دهنده را 500 دلار قیمت گذاری کرد که شامل یک مک مینی بود. به احتمال زیاد اپل کیت توسعه دهنده Vision Pro را با قیمت گزافی قیمت خواهد داد زیرا خود دستگاه 3500 دلار قیمت دارد.

علاوه بر کیت‌های توسعه‌دهنده، اپل همچنین ارزیابی‌های سازگاری Vision Pro را از App Review ارائه می‌کند تا گزارشی از ظاهر برنامه یا بازی شما و نحوه عملکرد آن در visionOS دریافت کند. این شرکت همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا در آزمایشگاه توسعه‌دهنده Apple Vision Pro شرکت کنند، جایی که می‌توانند برنامه‌های visionOS، iPadOS و iOS خود را که روی Apple Vision Pro اجرا می‌شوند، تجربه کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رویدادهای زنده TechCrunch، اما یک پادکست

آزمایشگاه‌های توسعه‌دهنده Apple Vision Pro در شش مکان – کوپرتینو، لندن، مونیخ، شانگهای، سنگاپور و توکیو در دسترس خواهند بود.


سورج یک رئیس عملیات در تیم iGB است. او به بخش رسانه های اجتماعی همراه با نکات و ترفندهایی برای آیفون، کمک می کند. جدای از وبلاگ نویسی، او دوست دارد تا جایی که می تواند در سالن بدنسازی خود ورزش کند و عاشق گوش دادن به موسیقی یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jRpJof
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *