بیش از 40 نماینده پارلمان بریتانیا از دولت می خواهند از زنجیره های تامین محافظت کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیش از 40 نماینده مجلس و همتایان با امضای نامه سرگشاده ای از دولت خواسته اند از تولید تجهیزات پزشکی، تجهیزات و محصولات بهداشتی در بریتانیا محافظت کند، در غیر این صورت خطر حذف اقلام ضروری از عرضه وجود دارد.

این نامه که توسط انجمن تجارت بهداشت بریتانیا (BHTA) هماهنگ شده و توسط نمایندگان پارلمان در سراسر شکاف سیاسی امضا شده است، هشدار می دهد که مشاغل بهداشتی و مراقبت های اجتماعی با فشارهای عملیاتی و نظارتی بی سابقه ای روبرو هستند – نتیجه همه گیری، تورم افسارگسیخته، و انتقال نظارتی پس از برگزیت

امضاکنندگان هشدار می‌دهند که بدون حمایت بیشتر و اطمینان نظارتی، این فشارها منجر به خروج دستگاه‌های پزشکی از عرضه و سرمایه‌گذاری به خارج از بریتانیا می‌شود که بر کیفیت مراقبت‌های دریافتی توسط بیماران و مشاغل و خروج سرمایه‌گذاری از بریتانیا به اروپا تأثیر می‌گذارد.

این نامه خواستار چهار مرحله کلیدی از سوی دولت برای محافظت از زنجیره های تامین مراقبت های بهداشتی است، از جمله بررسی چارچوب های زنجیره تامین NHS و مکانیزم رسمی برای رسیدگی به رابطه بین قیمت ها و نیازهای کیفیت مراقبت از بیمار.

این مداخله به دنبال بررسی اخیر اعضای BHTA است که نشان می‌دهد 41 درصد از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان مراقبت‌های بهداشتی در حال بررسی کاهش سهامی هستند که تولید یا توزیع می‌کنند، و عرضه دستگاه‌ها و تجهیزات را در بریتانیا محدود می‌کنند. 84 درصد دیگر از تولیدکنندگان مراقبت های بهداشتی احساس کردند که دولت به طور کامل فشارهای عملیاتی را که با آن مواجه هستند درک نمی کند.

دیوید استوکدیل، مدیر اجرایی انجمن صنفی مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا، می‌گوید: «هر چیزی از چوب پیاده‌روی گرفته تا دفیبریلاتور، پد کنترل یا سمعک، می‌تواند وسیله‌ای را برای بیماران فراهم کند تا سبک زندگی شادتر و مستقل‌تری داشته باشند. در بسیاری از موارد، این ابزارها و فناوری ها اولین خط دفاعی برای نجات جان انسان ها و جلوگیری از مشکلات شدید سلامتی هستند. با این حال، تولیدکنندگان و تامین کنندگان مراقبت های بهداشتی اکنون با سخت ترین محیط عملیاتی در تاریخ اخیر روبرو هستند – محیطی که برای تولید طولانی مدت دستگاه ها، تجهیزات و وسایل کمک حرکتی که بیماران به شدت به آن نیاز دارند، نامناسب است. ما خوشحالیم که بسیاری از نمایندگان مجلس فوریت این مسائل را درک می کنند و امیدواریم که وزیران اقدام فوری انجام دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین راه حل برای اینکه Stage Manager در مک کار نمی کند

نماینده گراهام موریس، نماینده حزب کارگر در ایزینگتون، افزود: «من اخیراً با نمایندگان تولیدکنندگان تجهیزات و تجهیزات پزشکی در پارلمان ملاقات کردم و قدردانی می‌کنم که آنها بخشی حیاتی و در عین حال اغلب نادیده گرفته شده از سیستم بهداشتی و مراقبت اجتماعی ما هستند. آنها نقش مهمی در حصول اطمینان از دریافت بالاترین استانداردهای مراقبت از بیماران بریتانیا دارند. مشاهده فشارهایی که تامین‌کنندگان با آن مواجه هستند و عدم اقدام آشکار دولت برای محافظت از زنجیره‌های تامین در پاسخ، بسیار نگران‌کننده است. من از وزیران می‌خواهم که با کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند ملاقات کنند و بررسی کنند که چگونه تنظیم‌کننده‌ها، مشاغل و NHS می‌توانند با هم همکاری کنند تا از آینده تولید مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا محافظت کنند تا اطمینان حاصل شود که بیماران می‌توانند به بهترین مراقبت‌های موجود دسترسی داشته باشند.»

در متن کامل این نامه آمده است:

«نخست وزیر محترم،

ما نامه می‌نویسیم تا از شما بخواهیم که فشارهای بی‌سابقه‌ای را که کسب‌وکارهای مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا درگیر در تأمین تجهیزات پزشکی، تجهیزات و خدمات به NHS و جامعه مراقبت‌های اجتماعی با آن‌ها مواجه هستند، رسیدگی کنید. این اقدام برای جلوگیری از تأثیر مستقیم بر بیماران و جلوگیری از خروج مشاغل و سرمایه گذاری از بریتانیا ضروری است.

کسب‌وکارهای بهداشتی و مراقبت‌های اجتماعی به تأمین NHS از طریق همه‌گیری کووید-19 ادامه دادند، اقداماتی را انجام دادند و هزینه‌های اضافی را برای کمک به کشور برای ماندن روی پای خود انجام دادند. با این حال، آنها اکنون با دشوارترین محیط عملیاتی و نظارتی در تاریخ اخیر روبرو هستند. هزینه های تولید، توزیع، انرژی و کارکنان به طور چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که همه چیز وجود دارد، مکانیسم واقعی برای رسیدگی به فشارهایی که تامین کنندگان مراقبت های بهداشتی با آن مواجه هستند وجود ندارد. انجمن صنفی مراقبت های بهداشتی بریتانیا (BHTA) بیم دارد که بدون حمایت این امر منجر به رکود کسب و کارها، خروج تجهیزات پزشکی از عرضه و سرمایه گذاری به خارج از بریتانیا شود.

ما امضا کنندگان زیر از دولت می خواهیم که:

  • بررسی نحوه عملکرد تامین کنندگان خدمات بهداشتی و اجتماعی بریتانیا و ارائه محیط عملیاتی و نظارتی پایدار مورد نیاز برای کمک به تامین کنندگان در ارائه کالاها و خدمات حیاتی و موجود و اطمینان از دسترسی بهتر به نوآوری های جدید برای بیماران و پزشکان.
  • فشارهای واقعی افزایش یافته را به رسمیت بشناسید – که در حال حاضر تقریباً به طور کامل توسط تامین کنندگان و توزیع کنندگان در سراسر زنجیره تامین مراقبت های بهداشتی جذب می شود – و مکانیسم های رسمی برای رسیدگی به این موضوع بر اساس درک بهتری از رابطه بین قیمت ها و سطوح کیفیت مراقبت از بیمار ارائه کنید.
  • فشار برای یک رویکرد جاه طلبانه تر از MHRA برای ارائه یک محیط نظارتی در سطح جهانی برای دستگاه های پزشکی
  • با تامین کنندگان کار کنید تا رویکردی عمل گ تر برای تامین NHS ایجاد کنید که به نفع بیماران و مشاغل باشد، مانند یک چارچوب شفاف و پاسخگو که امکان مذاکره دو طرفه بین پیمانکاران و زنجیره تامین NHS را فراهم می کند.

ارادتمند شما،

افضل خان نماینده مجلس

آلیستر کارمایکل نماینده مجلس

آنگوس مک نیل MP

بارونس کاکس

بارونس فاستر

بارونس گلدینگ

بارونس هریس از ریچموند

بارونس هوپر

بارونس لودفورد

بارونس ریچی از داون پاتریک

بارونس ویتکرافت

کریستین ژاردین نماینده مجلس

درک توماس نماینده مجلس

درک توئیگ نماینده مجلس

دکتر لیزا کامرون نماینده مجلس

دکتر فیلیپا ویتفورد نماینده مجلس

گراهام موریس نماینده مجلس

گرگ اسمیت نماینده مجلس

یان پیزلی نماینده مجلس

جو گیدئون نماینده مجلس

لرد کمبل از پیتن ویم

لرد کلمنت جونز

لرد فریبرگ

لرد گیدنز

لرد گرین هاگ

لرد هانت کینگز هیث

لرد هیلتون

لرد کنت مورگان

لرد رنجر

لرد سینگ ویمبلدون

لرد توماس گرسفورد

لرد وارنر

روز مارتین

مایک آمزبری نماینده مجلس

محمد یاسین نماینده مجلس

ریچارد فورد نماینده مجلس

سالی آن هارت نماینده مجلس

سر جورج هاوارث نماینده مجلس

استیو مک کیب نماینده مجلس

نماینده ویرندا شارما

Wera Hobhouse MP”

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wPRvKG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *