تاریخ انتشار بازسازی متال گیر سالید 3 و آخرین اخبار

زمان مطالعه: 7 دقیقه

را متال گیر سالید 3 تاریخ انتشار بازسازی به شدت پیش بینی می شود – و حتی قبل از اعلام رسمی نیز چنین بود. اما، اکنون اولین نگاهی اجمالی به یک تریلر دریافت کرده ایم، دلایل بیشتری برای هیجان زده شدن در مورد بازدید مجدد یکی از معتبرترین عناوین Metal Gear Solid تا به امروز وجود دارد. تقریباً بیست سال پس از انتشار نسخه اصلی، ما انتظار داریم که بازسازی تجربه مشابهی را در حالی که مکانیک‌ها و بصری مدرن‌تر را به رخ می‌کشد، بازآفرینی کند.

عنوان شده است Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، و همچنین به عنوان “فقط” نامیده می شودMetal Gear Solid Delta', اطلاعاتی که ما در مورد عنوان در حال حاضر در اختیار داریم در زمین بسیار ناچیز است، اما این مانع از تبدیل شدن آن به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های آینده نشده است. اگرچه در حالی که ما یک تریلر را دیده‌ایم که حاوی چند تخم‌مرغ خوب و تکان دادن سر است، هنوز هیچ اکشن یا جزئیاتی در بازی مشاهده نکرده‌ایم. ما هنوز موفق شده‌ایم تمام اطلاعاتی را که در اختیار داریم جمع آوری کنیم، بنابراین همه چیزهایی که در مورد آن می‌دانیم در اینجا آمده است بازسازی متال گیر سالید 3.

تمساح در جنگل در بازسازی Metal Gear Solid 3 Snake Eater

(اعتبار تصویر: Konami)
  • چیست؟ ریمستر بازی معتبر Metal Gear Solid 3: Snake Eater
  • کی بیرون می آید؟ TBA
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ 5، ایکس باکس سری X|S، رایانه شخصی
  • چه کسی آن را می سازد؟ کونامی

تاریخ انتشار و پلتفرم های بازسازی متال گیر سالید 3

تصویری بلند از ساکن شدن جنگل در بازسازی Metal Gear Solid 3 Snake Eater

(اعتبار تصویر: Konami)

حتی اگر می دانیم که یک بازی در دست ساخت است، بازسازی متال گیر سالید 3 تاریخ انتشار هنوز اعلام نشده است. اطلاعاتی که ما در مورد انتشار و محتوای بازی در اختیار داریم روی زمین بسیار ناچیز است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا هر نوع به‌روزرسانی را در تاریخ انتشار مشخص دریافت کنیم. ما انتظار داریم که تاریخ انتشار 2024 منتشر شود، اما بدون پنجره، کمی در تاریکی به نظر می رسد.

همانطور که گفته شد، ما می دانیم که این بازی قرار است روی کدام پلتفرم عرضه شود، و در کمال تعجب این یک انحصاری پلی استیشن نیست. Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای PS5، Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد. اینکه آیا این بازی در روز اول در Xbox Pass در دسترس خواهد بود یا خیر، هنوز اعلام نشده است – اگرچه ممکن است اخباری در مورد این اتفاق بیفتد، یا بعد از آن، تاریخ دقیق انتشار تایید شود.

متأسفانه، این بازی قرار نیست هیچ پورت نسل آخری دریافت کند، بنابراین اگر هنوز سخت‌افزار قدیمی‌تری را دنبال می‌کنید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که تنظیمات خود را قبل از انتشار ارتقا دهید، اگر بازی برای شما ضروری است. با توجه به اینکه بازی اصلی چقدر مورد تحسین قرار گرفت، این احتمال وجود دارد که پس از رسیدن نسخه بازسازی شده، نه تنها در بین بهترین بازی‌های Xbox Series X، بلکه در بین بهترین بازی‌های PS5 نیز قرار بگیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای رفع گزینه "Switch user" که در صفحه ورود به سیستم ویندوز وجود ندارد

تریلرهای بازسازی متال گیر سالید 3

تریلر بازسازی یک پرنده در حال حمل قورباغه بر فراز Jungle in the Metal gear solid 3

(اعتبار تصویر: Konami)

ما فقط یک مورد دریافت کرده ایم بازسازی متال گیر سالید 3 تریلر تا کنون، و هیچ اطلاعاتی در مورد محتوای درون بازی ارائه نمی دهد. درعوض، ما را به بازنمایی متحرکی از بازیکنان منظره جنگلی اصلی می برد متال گیر سالید 3 ممکن است تشخیص دهد.

پس از دنبال کردن کلنی مورچه ها، به دنبال آن یک پرنده در حال پرواز، و سپس یک مار بزرگ و تمساح، اولین نگاه خود را به Snake می بینیم. انتهای تریلر نام را اعلام می کند Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، اما چیزی در مورد پلتفرم ها یا تاریخ انتشار دریافت نمی کنیم.

با این حال، چیزی که می‌توانیم از تریلر به‌دست آوریم، مجموعه‌ای از تماس‌ها، تکان دادن سر و «تخم‌های عید پاک» است که شناسایی آن‌ها برای طرفداران فعلی بسیار سرگرم‌کننده است – حتی اگر هیچ اکشن یا مکانیکی در بازی نبینیم. برخی از تکان دادن سرهای خوب می توانند شبح شاگود را در ابتدا در ابرها تشخیص دهند، طوطی تقریباً مطمئناً پرنده همراه The End است، و قورباغه دارت سمی که به The Fear اشاره می کند.

همچنین، و همچنین تریلر، اسکرین شات های رسمی منتشر شده نیز باعث تماشای عالی می شوند: و مهمتر از همه به نظر می رسد که نشان می دهد که محیط ها و فضاها به شدت تغییر نخواهند کرد و با حفظ چیدمان، سبک و ویژگی های اصلی خود، رفتار زیبایی را دریافت خواهند کرد.

داستان و صحنه بازسازی متال گیر سالید 3

پایگاهی در جنگل در بازسازی متال گیر سالید 3

(اعتبار تصویر: Konami)

با انتشار چنین تریلر کوتاهی، اطلاعات زیادی در مورد داستان و موقعیت آن وجود دارد بازسازی متال گیر سالید 3. گفتنی است، چون در حال بازبینی نسخه اصلی است MGS 3 در بازی، چند نتیجه گیری وجود دارد که می توانیم بر اساس آنچه قبلاً می دانیم، بگیریم. اکثر تنظیمات از متال گیر سالید 3 در جنگلی در روسیه، در طول جنگ سرد، که از طریق پان کوتاهی که در تریلر اعلام دریافت می کنیم، بازتاب می یابد.

تایید شده است که داستان مانند بازی اصلی باقی می ماند، بنابراین اگر قبلاً نسخه 2004 را بازی کرده اید، احتمالاً می دانید که چه انتظاری دارید. اما، اگر جزو بازیکنانی هستید که هنوز چه چیزی را تجربه نکرده‌اید متال گیر سالید 3 پیشنهاد می‌دهد، و شما ترجیح می‌دهید اکنون به جای بازی کردن نسخه اصلی، منتظر نسخه‌ی بازسازی باشید، سپس داستان همچنان ارزش بررسی را دارد تا بتوانید بدون نیاز به یادگیری زیاد در محل، اکشن پرمخاطره را تجربه کنید.

MGS 3 به عنوان پیش درآمدی برای بقیه حماسه عمل می کند، و به همین دلیل، منشا Big Boss، شخصیت اصلی مجموعه را نشان می دهد و شما را از طریق نفوذ به خاک شوروی برای جلوگیری از ساخت سلاح کشتار جمعی راهنمایی می کند. وظیفه شما به‌عنوان «مار برهنه» این است که مأموریت‌هایی را انجام دهید (به عنوان بخشی از مأموریت بزرگ‌تر) که از طریق پیام‌های رادیویی، جنگ‌های رئیس‌جمهور، اقدامات جاسوسی مخفیانه ترجمه شده‌اند، و از دمیدن پوشش خود برای انجام آنچه درست است اجتناب کنید.

علاوه بر راه اندازی سریال، MGS 3 اولین بازی است (با وجود اینکه یک پیش درآمد است) که از فرمول سنتی دور شده است متال گیر جامد بازی‌ها از نظر فناوری، بیشتر به استفاده از طبیعت به نفع خود به جای تکیه کردن و دفاع از خود در برابر فناوری پیشرفته، تکیه می‌کنند. حتی اگر می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید، بیابان و ساکنان وحشی آن نیز آماده هستند تا پوشش Snake را منفجر کنند، بنابراین باید همیشه هوشیار باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای اکسل که در ویندوز با مشکل خطا مواجه شده است

گیم پلی بازسازی متال گیر سالید 3

نبرد مار با تمساح در رودخانه در جنگل در Metal Gear Solid 3 Snake Eater

(اعتبار تصویر: Konami)

مشابه داستان، ما انتظار داریم بازسازی متال گیر سالید 3 گیم پلی بسیار نزدیک به مواد منبع چسبیده است. در حالی که انتظار می رود فرض کلی ماموریت های مخفی کاری و تعاملات جنگی سنگین ادامه یابد، ما انتظار داریم که جدیدترین تکرار این بازی در مقایسه با همتای سال 2004 خود جذاب تر باشد.

با این حال، ما هنوز هیچ یک از گیم‌پلی‌ها را ندیده‌ایم، بنابراین ممکن است چندین مکانیک وجود داشته باشد که به‌خوبی تنظیم یا اقتباس شده‌اند تا تجربه را ساده‌تر و به‌روزتر کنند. همانطور که در توییت ارسال شده در سایت تایید شده است صفحه رسمی Metal Gear Solid، MGS Delta: Snake Eater، قصد دارد “بازآفرینی وفادارانه داستان اصلی و طراحی بازی، در حالی که گیم پلی را با جلوه های بصری خیره کننده و تجربه کاربری یکپارچه تکامل می دهد.” شاید بازی با بازسازی کامل رزیدنت اویل در سال‌های اخیر، با بازنگری کامل دوربین و مکانیک برای آوردن بازی به قرن بیست و یکم، رفتاری مشابه داشته باشد.

محتوای بازی اصلی به دلیل اینکه قبل از زمان خود بود، مانند تصویربرداری حرارتی مورد ستایش قرار گرفت، بنابراین ما مشتاق هستیم که ببینیم دقیقاً چگونه این موارد برای یک تجربه کاربری مفیدتر سازگار شده اند. مکانیک‌هایی مانند شفا در نسخه اصلی بسیار چالش‌برانگیز بود و کارهای درون منوی زیادی را شامل می‌شد، اما اینکه آیا این یکی از عناصر در حال تکامل خواهد بود یا خیر، در حال حاضر ناشناخته است. اگر هدفی وجود داشته باشد که این، به ویژه، روان‌تر شود، آنگاه این موسیقی برای گوش بسیاری از طرفداران فعلی و همچنین مخاطبان جدید خواهد بود.

بنابراین، در حالی که هنوز چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد که دقیقاً چگونه بازسازی بر اساس پایه‌های تعیین‌شده توسط نسخه اصلی ساخته می‌شود، ما کاملاً کور نمی‌شویم. ما انتظار داریم که بسیاری از مکانیک‌های عمومی برای تکرار تجربه اصلی با استانداردهای مدرن‌تر یکسان باقی بمانند.

اخبار بازسازی متال گیر سالید 3

منظره ای از جنگل در بازسازی متال گیر سالید 3

(اعتبار تصویر: Konami)

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شامل تمام صداهای اصلی خواهد بود
مانند در یک توییت تایید شد، تمام صداهای اصلی Metal Gear Solid 3 2004 در بازسازی استفاده خواهند شد. به‌جای دعوت صداپیشگان به خط‌های ضبط مجدد، صدا از بازی اصلی گرفته می‌شود، که به بازآفرینی صادقانه‌ای که بازسازی وعده داده است کمک می‌کند.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater به عنوان بخشی از State of Play سونی معرفی شد
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، بازسازی سال 2004 متال گیر سالید 3، به عنوان بخشی از اعلام شد وضعیت بازی سونی در 24 می 2023. اگرچه این تریلر هیچ محتوای درون بازی یا اطلاعاتی در مورد خط داستانی یا تاریخ انتشار به نمایش نمی‌گذارد، اما تایید شده است که بازسازی آن در دست ساخت است و احتمالاً در یکی دو سال آینده انتظار می‌رود.

برای بازی‌های بیشتری که ارزش افزودن به رادار شما را دارند، اطلاعاتی در مورد آن داریم تاریخ انتشار Clockwork Revolution، یا اگر به دنبال یک ماجراجویی تلخ تر هستید، Lies of P تاریخ انتشار به سرعت نزدیک می شود



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uLFiGP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *