تاریخ انتشار Just Dance 2024، پلتفرم‌ها، گیم‌پلی، آهنگ‌ها و هر آنچه که تاکنون می‌دانیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

Just Dance 2024 قرار است اواخر امسال از راه برسد و جدیدترین قسمت این فرنچایز محبوب را معرفی کند. مجهز به جدیدترین و بهترین آهنگ‌ها، انیمیشن‌های کاملاً جدید، و محیط‌های جدید درخشان برای انتقال شما به تمام آهنگ‌های مورد علاقه‌تان، غیرقابل انکار چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد.

با این حال، علیرغم اینکه ما قبلاً در مورد چگونگی آن می دانیم فقط برقص ‌ها معمولا اجرا می‌شوند، ما چیز زیادی در مورد آن نمی‌دانیم 2024 منحصرا اگرچه تاریخ انتشار داریم و می‌دانیم که می‌توانیم انتظار داشته باشیم این بازی در اواخر امسال به کدام پلتفرم برسد، اطلاعات مربوط به محتوای واقعی درون بازی در حال حاضر بسیار محدود است.

که می شود گفت، Just Dance 2024 یکی از بسیاری از بازی‌های آینده است که ارزش توجه کردن را دارد، به خصوص اگر به دنبال بازی مهمانی دیگری برای اضافه کردن به مجموعه خود هستید. در اینجا همه چیزهایی است که ما در مورد آن می دانیم Just Dance 2024 تا حالا.

Just Dance 2024 – بریده بریده

ژست قدرتمند در Just Dance 2024

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

چیست؟ جدیدترین اضافه شده به فرانچایز Just Dance
چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ 24 اکتبر 2023
روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ نینتندو سوییچ، 5، ایکس باکس سری X|S
چه کسی آن را می سازد؟ یوبی سافت

تاریخ انتشار و پلتفرم های Just Dance 2024

چهار بازیکن در Just Dance 2024 شرکت می کنند

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

همانطور که مطرح است، Just Dance 2024 تاریخ انتشار 24 اکتبر 2023 است، تقریبا یک سال پس از انتشار نسخه قبلی، Just Dance 2023. با توجه به اینکه Just Dance 24 در کدام پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود، می‌توانید این عنوان را روی نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری X|S انتخاب کنید.

پلتفرمی که روی آن بازی می‌کنید ممکن است به نظر یک شکست بزرگ به نظر نرسد، اما مهم است که این را به خاطر بسپارید فقط برقص حرکت شما را ردیابی می‌کند تا به شما امتیازی در برابر دوستانتان بدهد، و Xbox Series X|S و PS5 کنترل‌کننده‌های ردیابی حرکتی ندارند. در عوض، این پلتفرم‌ها به یک برنامه خارجی در دسترس برای گوشی‌های متکی هستند که به درستی به نام آن می‌گویند فقط برقص کنترل کننده. شما باید این را در هنگام بازی نگه دارید، دقیقاً مانند کنترلر Joy-Con با نینتندو سوییچ.

اگر در هنگام اشتراک پلتفرم را در نظر می گیرید فقط برقص+ – یک سرویس اشتراک اضافی که بیش از 200 آهنگ اضافی از بازی‌های قبلی Just Dance را در کنار آهنگ‌های جدید موجود در Just Dance 2024 به شما ارائه می‌دهد – شایان ذکر است که مشترکین PlayStation 5 و Nintendo Switch باید مراحل درون بازی را طی کنند. خدمات به منظور اشتراک، در حالی که فقط رقص + بازیکنان Xbox Series X|S باید از طریق آن مشترک شوند وب سایت رسمی Just Dance.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم

تریلرهای Just Dance 2024

افراد واقعی در حال بازی Just Dance 2024 با آواتار درون بازی

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

Just Dance 2024 اولین تریلر خود را در Ubisoft Forward Live 2023 تابستان امسال دریافت کرد و اولین نگاهی را به آنچه که می‌توانیم از جدیدترین نسخه اضافه شده به فرنچایز محترم انتظار داشته باشیم ارائه می‌دهد. در این تریلر، چند حرکت را مشاهده می‌کنیم که بیش از حد انتظار می‌توانید در طول آهنگ‌ها قبل از معرفی یکی از آواتارهای جدید شخصیت‌ها از بین بروند و اولین نگاهی به اینکه رقابت درون بازی چگونه خواهد بود را خواهیم دید. .

در پایان تریلر، تاریخ انتشار بازی را دریافت می‌کنیم و روز انتشار اکتبر را برای فرنچایزی که از آن زمان دیگر ندیده‌ایم، دوباره معرفی می‌کنیم. Just Dance 2019.

گیم پلی و آهنگ های Just Dance 2024

صفحه آزمایشی رایگان Just Dance+

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

از نظر گیم پلی، اگر انتخاب کرده اید فقط برقص بازی قبلی، احتمالاً می دانید که چگونه بازی می کند. مجهز به یک لیست پخش از آهنگ های مختلف از هیپ هاپ تا کی پاپ، تا راک و حتی تا حدی که آهنگ های موجود در ترندهای اینترنتی را شامل شود. Just Dance 2024 شما را از صندلی خود خارج می کند و به سرعت حرکت می کند.

ما لیست کامل آهنگ را نمی دانیم Just Dance 2024 هنوز، اما چندین آهنگ وجود دارد که قبلاً از طریق تعداد انگشت شماری تریلر تأیید شده است. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم آهنگ‌هایی مانند How You Like That از Blackpink و Flowers اثر مایلی سایرس را در این نسخه از فرنچایز، در کنار آهنگ‌های کلاسیک دیگری مانند I Wanna Dance With Somebody اثر ویتنی هیوستون ببینیم که حتی سرسخت‌ترین بازیکنان را به هیجان می‌آورد. .

همانطور که گفته شد، ما می توانیم انتظار 40 آهنگ جدید و جهان های همراه آنها را داشته باشیم، در کنار همه شخصیت های جدید که در کنار آنها برقصند. ما اطلاعات زیادی در مورد تنظیمات جدید برای هر آهنگ نداریم، زیرا در حال حاضر با دانش محدودی از لیست آهنگ کار می کنیم، اما انتظار داریم که به زودی تغییر کند.

با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی بازی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که کمی بیشتر درباره آهنگ‌های جدید ارائه شده برای این بازی بیاموزیم، اما مهم است که به یاد داشته باشید که شما منحصراً به آهنگ‌های جدید پیشنهادی محدود نخواهید شد. با فقط رقص + با اشتراک، می‌توانید آهنگ‌ها را دوباره در سرتاسر تماشا کنید فقط برقص سابقه پخش مجدد هر یک از موارد دلخواه قدیمی خود را، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که این یک شارژ جداگانه برای پایه است Just Dance 2024 بازی

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازیکنان دیگر نمی توانند V-Bucks خود را در Fortnite در iOS خرج کنند.

خوشبختانه هر کپی از Just Dance 2024 همراه با یک آزمایش رایگان برای فقط برقص+ برای یک ماه، به شما امکان دسترسی به 200 آهنگ دیگر و رویدادهای درون‌بازی را می‌دهد که هنوز درباره آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب نکرده‌ایم، اما زمان کافی برای تست کردن آن قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهید مشترک شوید یا نه، وجود دارد.

داستان و صحنه Just Dance 2024

صفحه مسابقه فصلی فقط رقص

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

هدف اصلی از فقط برقص بازی برای این است که شما را بلند و حرکت کند، بنابراین «داستان» زیادی به جز سرگرم کردن با دوستان وجود ندارد. اما، این بدان معنا نیست که انگیزه قابل توجهی برای ادامه بازی وجود ندارد فقط برقص عناوین

Just Dance 2024 سطح جدیدی از رقابت را به این فرنچایز معرفی می کند و اکنون به یک پلتفرم سرگرمی تمام آنلاین تبدیل شده است، بنابراین شما می توانید با دوستان خود در هر دو مورد ارتباط برقرار کنید. Just Dance 2024 یا Just Dance 2023 برای کسب بالاترین امتیاز رقابت کنید و با هم به صورت آنلاین بازی کنید. علاوه بر این، رویدادهای فصلی با آهنگ‌های جدید و یک مسیر پیشرفت اختصاصی برای مدت زمان محدود برگزار خواهد شد.

اما حتی اگر داستان زیادی برای آن وجود ندارد فقط برقص در بازی‌ها، جزئیات زیادی به ایجاد تنظیمات فردی برای هر آهنگ می‌پردازد تا واقعاً به تنظیم صحنه کمک کند و شما را به طرز فکری برای شکست دادن برخی حرکت‌ها وادار کند. آهنگ‌های گرفته‌شده از فیلم‌ها، مانند بسیاری از آهنگ‌های دیزنی، دارای محیط‌ها و شخصیت‌های مشابهی برای رقصیدن هستند، در حالی که آهنگ‌های دیگر داستان‌های خود را تنظیم می‌کنند که در پس‌زمینه پخش می‌شوند.

ما اطلاعات زیادی در مورد لیست آهنگ و جهان های همراه آن نداریم Just Dance 2024 با این حال، اما ما می‌دانیم که برای هر آهنگ جدیدی که در بازی با آن مواجه می‌شویم، جهان‌ها و شخصیت‌های کاملاً جدیدی وجود خواهد داشت، و زمانی که در نهایت ایده محکم‌تری در لیست آهنگ بازی پیدا کنیم، چیزهای زیادی برای کاوش باقی می‌ماند.

اخبار Just Dance 2024

Just Dance 2024 در شخصیت های بازی

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

بازی Just Dance 2024 با تاریخ انتشار در Ubisoft Forward اعلام شد
Ubisoft Forward اولین نگاه به قسمت بعدی را ارائه کرده است فقط برقص فرنچایز، بینش کوچکی از ظاهر و بازی بازی را به نمایش می‌گذارد، اما عمدتاً برخی از حرکاتی را که ما انتظار داریم در زمان عرضه به بازی انجام دهیم را نشان می‌دهد. همچنین اکنون تاریخ انتشار بازی را که در اکتبر 2023 عرضه می شود، می دانیم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dykdzg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *