پخش کننده موسیقی Plexamp با الهام از Winamp اکنون رایگان است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پخش کننده موسیقی Plexamp با الهام از Winamp اکنون رایگان است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت امروز اعلام کرد، Plexamp، پخش کننده موسیقی که در ابتدا توسط بخش آزمایشگاه های شرکت رسانه ای Plex انکوبه شده بود، اکنون رایگان است. این پروژه برای اولین بار در سال 2017 به عنوان چرخش خود Plex در برنامه پخش کننده رسانه کلاسیک Winamp راه اندازی شد، که تجسم هایی را برای همراهی آهنگ های شما، ابزارهایی برای میکس های برنامه نویسی و اخیراً ویژگی «Sonic Sage» با پشتیبانی از ChatGPT ارائه می دهد که لیست های پخش منحصر به فردی را از کاربران ایجاد می کند. کتابخانه های موسیقی با این حال، پس از گسترش آن از دسکتاپ به تلفن همراه، Plexamp فقط برای مشترکین در دسترس بود.

اکنون، Plex می‌گوید که برنامه Plexamp رایگان خواهد شد و به کاربران امکان می‌دهد آهنگ‌هایی را از کتابخانه خود یا سرویس پخش موسیقی TIDAL با صدای با کیفیت بالا و پشتیبانی از صدای بدون افت پخش کنند. این برنامه همچنین شامل پخش بدون شکاف، تراز کردن صدای بلندی، و انتقال صاف بین آهنگ ها و موارد دیگر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین بازی Nintendo Switch با Local Co-op برای سال 2023

علاوه بر رادیو کتابخانه، ویژگی‌ای که برای کشف مجدد موسیقی شما استفاده می‌شود، کاربران می‌توانند لیست‌های پخشی را با Plexamp ایجاد کنند تا با حال و هوای فعلی‌شان مطابقت داشته باشد: مانند «مغز، دلچسب، با اعتماد به نفس، شدید، گوش، تند، تند و تیز، و هوس‌انگیز».

ویژگی دیگر، Decade Radio، به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌های مربوط به یک دهه مشخص را پخش کنند، در حالی که رادیو سفر در زمان به شما امکان می‌دهد آهنگ‌های قدیمی‌تر را از کتابخانه خود کشف کنید.

با این حال، با تغییر به رایگان کردن برنامه، Plexamp ویژگی های پیشرفته تر خود را منحصر به مشترکین پرداخت کننده خود نگه می دارد. این شامل سازنده لیست پخش Sonic Sage با هوش مصنوعی، به‌علاوه دانلودها، و سازنده‌های میکس آلبوم و هنرمند می‌شود. برای دسترسی به این ویژگی ها، کاربران باید 4.99 دلار در ماه اشتراک Plex Pass را بپردازند. این اشتراک شامل ویژگی‌های مختلفی برای ارتقای خود سرویس Plex است، از جمله مواردی مانند ضبط DVR از تلویزیون زنده، دانلودها، امکان رد شدن از تیتراژ فیلم و برنامه تلویزیونی و معرفی، ویژگی‌های موسیقی ممتاز، و سایر ویژگی‌های پیشرفته و فنی.

Plexamp پس از معرفی با استقبال خوبی مواجه شد و رتبه 4.8 از 5 ستاره را در اپ استور و رتبه 4.7 را در گوگل پلی حفظ کرد. Plexamp همچنین روی macOS، Windows، Linus و Headless اجرا می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارت‌آپ ارتقاء چرخه پلاستیک Kubik بذر 3.34 میلیون دلاری را برای تولید مقیاس در اتیوپی می‌بندد.

شرکت نرم‌افزار رسانه‌ای Plex همیشه در پروژه‌های جانبی فعالیت می‌کرد و با راه‌اندازی Plex Labs، انکوباتور داخلی آن در سال 2017، قصد داشت تا در معرض دید بیشتری برای پروژه‌های پرشور خود قرار دهد. همراه با Plexamp، Plex Labs دارای Plex Dash است، داشبوردی برای مراقبت از سرور Plex و وب‌بوک‌ها، راهی برای پیکربندی مواردی که باید اتفاق بیفتند – مانند کم کردن نور هنگام شروع پخش فیلم یا خودکار کردن پست‌ها در .

متأسفانه، Plex نیز از رکود اقتصادی تأثیرگذار بر استارت آپ ها مصون نمانده است. این شرکت ماه گذشته 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد و دلیل اصلی را کاهش سرعت تبلیغات عنوان کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mVWVBh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *