شاید نشان دادن یک قسمت تلویزیونی جعلی تولید شده توسط هوش مصنوعی در طول اعتصاب نویسندگان ایده بدی باشد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شاید نشان دادن یک قسمت ی جعلی تولید شده توسط در طول اعتصاب نویسندگان ایده بدی باشد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اعتصاب مداوم خلاقان در تلویزیون و فیلم، به‌علاوه تهدید نوظهور نوشتارها و افکت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، کار در تجارت نمایش را به زمان پیچیده‌ای تبدیل می‌کند. اما برای دیدن اینکه این ممکن است بدترین لحظه ممکن برای راه اندازی نرم افزاری هوش مصنوعی باشد که می تواند یک برنامه تلویزیونی کامل را «نوشتن، متحرک سازی، کارگردانی، صداگذاری، ویرایش» کل برنامه تلویزیونی کند – و آن را با یک قسمت کاملا جعلی South Park نشان دهد، نیاز به ذکاوت کمی دارد.

شرکت پشت آن، Fable Studios، از طریق توییت اعلام شد که مقاله‌ای را در مورد «عامل‌های تلویزیونی و شورانرهای مولد» منتشر کرده بود. آنها یک قسمت کامل و جعلی South Park را جاسازی کردند که در آن کارتمن سعی می کند از فناوری دیپ فیک در صنعت رسانه استفاده کند.

باید گفت که این فناوری نسبتاً چشمگیر است: اگرچه نمی‌توانم بگویم اپیزود خنده‌دار است، اما شروع، میانه و پایان و شخصیت‌های متمایز دارد (از جمله تعداد زیادی فیلم‌های مشهور جعلی، از جمله مریل استریپ جعلی، در بالا). ). در یک صفحه Github، فرآیندهایی که برای انجام این کار پیچیده تعامل دارند، با مثال‌ها و نمودارهای مناسب، به تفصیل آمده است.

اما در نهایت همه چیز هیولایی به نظر می رسد. کیو جف گلدبلوم در مورد اینکه چطور فقط به خاطر اینکه می توانستند به این معنی نیست که باید صحبت کنند. به خصوص زمانی که نیمی از هالیوود اعتصاب کننده است و بسیاری از بقیه تمام تلاش خود را می کنند تا از خطوط تظاهرات عبور نکنند.

نویسندگان واقعی، کارگردانان، ویراستاران، کارمندان افکت و میلیون‌ها نفر دیگر در مورد خطرات هوش مصنوعی هشدار می‌دهند – نه اینکه این هوش مصنوعی حیات روی زمین را نابود می‌کند، بلکه به عنوان یک اقدام کاهش هزینه توسط مدیران بی‌خبر، حذف معیشت و از بین بردن معیشت و کاهش کار خلاقانه به یک آشفتگی الگوریتمی خود ماندگار. آیا این Midjourney برای تلویزیون نیست، با همه اینها؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کسب‌وکارها با وجود نگرانی‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری دیجیتالی را پیش می‌برند

مدیرعامل ادوارد ساعتچی به TechCrunch گفت که به نظر او نشان دادن این قابلیت در واقع برای طرف کارگری اعتصاب خوب است.

ما فکر می‌کنیم زمان‌بندی درست است – ما با انتشار تحقیقات (اما نه توانایی ایجاد قسمت‌هایی از IP محافظت‌شده برای کسی) درست در میانه بزرگترین حمله ۶۰ سال اخیر هستیم. [for] اصناف در هالیوود برای مذاکره در مورد حمایت های قوی، قوی و قوی که تولیدکنندگان نمی توانند بدون اجازه صریح هنرمندان از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنند. صادقانه بگویم، دارندگان IP همچنین باید نحوه مذاکره با شرکت‌های بات هوش مصنوعی را که از کارشان سود می‌برند، بیابند.

اعتصاب لحظه حداکثر اهرم برای تعیین قوانین برای دهه های آینده و جلوگیری از استفاده تولیدکنندگان از این فناوری است.

Fable در سال 2018 به عنوان یک اسپین آف از Oculus فیس‌بوک (چگونه زمان از آن زمان تغییر کرده است) شروع به کار کرد و روی فیلم‌های VR کار می‌کرد – رسانه‌ای که واقعاً هرگز مطرح نشد. ساعتچی گفت: اکنون ظاهراً به هوش مصنوعی متمرکز شده است، با هدف اعلام شده “رسیدن به AGI – با شخصیت های شبیه سازی شده که زندگی روزمره واقعی را در شبیه سازی ها انجام می دهند و سازندگان آن هوش مصنوعی ها را در طول زمان آموزش می دهند و رشد می دهند.”

The Simulation نام محصولی است که آنها قصد دارند اواخر امسال منتشر کنند، که از رویکردی مبتنی بر عامل برای ایجاد و مستندسازی رویدادها برای رسانه‌ها استفاده می‌کند که از شهر سالم هوش مصنوعی استانفورد الهام گرفته شده است.

اگر با نگاه کردن به سایت The Simulation گیج شده اید، این قابل درک است و تا حدی با طراحی قابل درک است. این یک شرکت واقعی نیست، و تیم موسس آن نیز جعلی هستند – نه فقط پرتره های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، بلکه افراد غیر واقعی. تاریخچه شرکت نیز اختراع شده است. اگر ساعتچی به من نگفته بود که همه اینها بخشی از مفهوم محصول است، حدس می زدم که این یک فریب پیچیده است (با پخش NFT در گوشه و کنار).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر، شرکت اکنون X Corp است

رویکرد او به رسانه‌ها قطعاً تحریک‌آمیز است، اگر این کلمه باشد، اما او واقعاً بخشی از جامعه خلاق است، با یک Peabody برای کار این شرکت در مورد Lucy and the Wolves in the Walls. این بخشی از چیزی است که کل این وضعیت را بسیار گیج کننده می کند. اگر از بسیاری از افرادی که در اعتصاب شرکت می‌کنند یا از آن تبعیت می‌کنند (این شامل من، اتفاقاً خارج از کارم به عنوان خبرنگار هم می‌شود) بپرسید که فکر می‌کنند چه چیزی به هدفشان کمک می‌کند، مطمئن هستم که جایی بین صفر و هیچ‌یک می‌گویند: هوش مصنوعی مولد که کل قسمت‌های تلویزیونی را تولید می‌کند.» با این حال این دقیقاً همان چیزی است که Fable تصمیم گرفت دنبال کند و آن را عمومی کند.

او توضیح داد: «اگر افراد خلاق بتوانند ایده‌های خود را مطرح کنند و سینما بتواند عنصری بیشتر شبیه رمان یا نقاشی داشته باشد که در آن یک فرد بتواند خودش نمایش یا فیلم بسازد، می‌توانیم چیزهای عجیب‌تری نسبت به ریبوت‌های استودیو کوکی‌تراش که اغلب می‌بینیم، داشته باشیم. . حس خاصی برای آن وجود دارد، اما آیا تنها راه رو به جلو در سراسر خط اعتصاب است؟

شاید، زیرا واضح است که ساعتچی و تیمش تولید رسانه‌ای را به سادگی پله‌ای به سوی هدفی بالاتر می‌دانند. او نوشت: تمرکز ما روی تغییر هالیوود نیست، تمرکز ما بر رسیدن به AGI است.

خواه یکی، هر دو، یا هیچکدام انجام نشده باشد، فبل مطمئناً در تکان دادن یک قایق از قبل ناپایدار نقش داشته است. اگر از آنها به فراموشی سپرده نشوند (مأمور مطمئناً به طور گسترده در مورد داده های دارای حق نسخه برداری آموزش دیده است، تا چیزی در مورد قسمت جعلی پارک جنوبی نگویم) ممکن است کار آنها به عنوان نمونه قابل توجهی از قدرت و خطر هوش مصنوعی ذکر شود.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xmjcNl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *