استارت‌آپ فیلیپینی Shoppable Business برآمدگی‌ها را در فرآیند تدارکات تجاری هموار می‌کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت‌آپ فیلیپینی Shoppable Business برآمدگی‌ها را در فرآیند تدارکات تجاری هموار می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تجارت قابل خرید کریس بلانکورا، سام بلانکورا و کارلو سیلوا

تجارت قابل خرید کریس بلانکورا، سام بلانکورا و کارلو سیلوا

Shoppable Business می‌خواهد با تأکید بر اطمینان از معتبر بودن محصولات، منبع و تهیه محصولات مارک‌دار و سایر موجودی‌ها را برای کسب‌وکارها در فیلیپین آسان‌تر کند. بازار تجارت الکترونیک B2B اعلام کرد که مبلغ 1.15 میلیون دلاری را که می‌گوید بیش از حد به اشتراک گذاشته شده بود، بسته است.

این دور توسط فاکسمونت کپیتال شرکا و سرمایه‌گذاری بین‌المللی Seedstars، همراه با سرمایه‌گذاران فرشته رهبری شد. Shoppable Business قبلاً از آزمایشگاه AHG پشتیبانی می کرد.

Shoppable Business در سال 2022 توسط تیمی از جمله کارلو سیلوا تأسیس شد که قبلاً شرکت برون سپاری فرآیند تجارت الکترونیک 2ndOffice را راه اندازی کرده و از آن خارج شده است. بنیانگذاران همچنین شامل Sam Blanquera و Chris Blanquera می‌باشند که آزمایشگاه‌های Openovate و Galleon.ph را تأسیس کردند و وجود داشتند.

سیلوا به TechCrunch گفت که پس از کار در استارت آپ ها و شرکت های بزرگ در فیلیپین از سال 2013، تیم موسس Shoppable Business متوجه شد که شکاف بزرگی در بازار برای فرآیند تدارکات دیجیتال کارآمد وجود دارد. او گفت: «روش‌های سنتی آهسته، غیرشفاف و با زحمت دستی بودند و یافتن تامین‌کنندگان قابل اعتماد دشوار بود.

یکی از مشکلاتی که کسب‌وکارها هنگام خرید آنلاین با آن مواجه می‌شوند، ندانستن اصل بودن کالاها است. در حالی که در فیلیپین نوآوری های تجارت الکترونیکی مانند تجارت اجتماعی وجود دارد، بسیاری از آنها به سمت مصرف کنندگان هدف قرار می گیرند. اما کسب‌وکارها اغلب مجبورند برای خرید به بازار و تبلیغات طبقه‌بندی شده تکیه کنند، که به این معنی است که پردازش سفارش‌ها یک تجارت وقت‌گیر است.

سیلوا گفت که در فیلیپین، فرآیند خرید سنتی به صورت دستی است و سفارش‌ها معمولاً از طریق برنامه‌های پیام‌رسان، یا حضوری پردازش می‌شوند. سوالات از طریق اسناد یا صفحات گسترده ارسال می شوند. او گفت: «همچنین جستجو برای محصولات معتبر آنلاین، و مقایسه نقل قول ها از طریق برنامه های پیام رسان و ایمیل دشوار است، که آن را به یک فرآیند ناکارآمد تبدیل می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پر کردن شکاف‌های ارزیابی ناتوانی‌های یادگیری با استفان بائر فرم مارکر یادگیری

Shoppable Business برای مشاغلی است که می خواهند کالاها را سریعتر و ارزان تر تهیه کنند، اما تیم تدارکات اختصاصی ندارند. همچنین با شرکت هایی کار می کند که برندها و توزیع کنندگان خود را تولید می کنند. این پلتفرم در محصولات و خدمات مارک دار برای فروشندگان تخصص دارد.

Shoppable Business با فعالیت به عنوان یک بازار افقی B2B برای محصولات و خدمات از دسته های مختلف به آنها کمک می کند. علاوه بر استفاده از پلتفرم برای یافتن محصولات، کسب‌وکارها همچنین می‌توانند به خدماتی مانند بازاریابی، پشتیبانی فروش، برون‌سپاری تدارکات، تدارکات، تامین مالی و زیرساخت‌های پرداخت دسترسی داشته باشند. Shoppable Business همچنین فاکتورها و رسیدهای فروش تایید شده توسط BIR (دفتر درآمد داخلی) را صادر می کند که شرکت ها در فیلیپین برای ادعای خرید کامل به آن نیاز دارند. برای اطمینان از محصولات معتبر، Shoppable Business شریک بازار GS است! فیلیپین (GSI استاندارد بارکد و شناسایی محصول در 116 کشور است و 2 میلیون شرکت عضو دارد).

از نظر متقاعد کردن فروشندگان و کسب‌وکارها برای خروج از Facebook Marketplace و دیگر پلتفرم‌هایی که در حال حاضر از آنها استفاده می‌کنند، Shoppable Business با ارائه یک ویژگی کاتالوگ فهرست محصولات واحد، فرآیند را آسان‌تر می‌کند، به این معنی که اگر یک محصول از قبل در کاتالوگ آن باشد، فروشندگان این کار را انجام نمی‌دهند. نیازی به ایجاد مجدد لیست محصول نیست. در عوض، آنها می توانند با وارد کردن قیمت فروش، سهام و هر تخفیف عمده ای که می خواهند ارائه دهند، فروش آن را با چند کلیک شروع کنند.

فروشندگان همچنین فروشگاه خود را در Shoppable Business دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد پرداخت ها را از گزینه های مختلف مانند Gcash، Maya، کارت های اعتباری، حواله های بانکی و حتی چک یا سپرده های بانکی دستی بپذیرند. Shopppable Business همچنین با ترتیب دادن تحویل از طریق شرکای لجستیکی شخص ثالث، دردسر حمل و نقل را برطرف می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 رفع خطای "macOS نمی تواند تأیید کند که این برنامه از بدافزار عاری است".

این پلتفرم برای آسان‌تر کردن انتقال مشتریان فعلی خود به کسب و کار خرید، برنامه‌ای به نام Shoppable Direct را ارائه می‌کند که آنها را قادر می‌سازد تا مشتریان موجود را برای تبدیل شدن به خریدار معرفی کنند. Shoppable مشتریان فروشنده را به عنوان مشتریان مستقیم خود برچسب گذاری می کند اگر آنها چیزی از فروشنده ای که آنها را معرفی کرده است خریداری کنند. همچنین از هزینه های بازار برای خریدار چشم پوشی می کند.

سیلوا گفت که مجموعه وسیعی از خدماتی که Shoppable Business به فروشندگان و خریداران ارائه می دهد، مانند پشتیبانی فروش، برون سپاری تدارکات و تدارکات، به آن کمک می کند تا با سایر بازارهای B2B رقابت کند. علاوه بر این، صدور فاکتورها و رسیدهای فروش تایید شده توسط BIR (دفتر درآمد داخلی) را برای هر تراکنش تضمین می کند و همچنین از اصالت محصول از طریق مشارکت خود با GS1 فیلیپین محافظت می کند.

این بودجه برای استخدام تیم توسعه تجاری Shoppable Business، توسعه محصول و ویژگی ها و گسترش به بازارهای جدید در آسیای جنوب شرقی استفاده می شود. سیلوا گفت این استارتاپ تا نیمه اول سال 2024 بازارهای جدیدی را هدف قرار خواهد داد.

در بیانیه ای در مورد سرمایه گذاری، شریک مدیریت فاکسمونت کپیتال پارتنرز، فرانکو وارونا، گفت: «منابع و تدارکات به طور سنتی یک تجربه بسیار دستی و بسیار چالش برانگیز در فیلیپین بوده است. عدم شفافیت در قیمت‌گذاری و مشکل در یافتن کالاها در مقیاس و سریع، چیزی است که شرکت‌های فیلیپینی برای مدت طولانی مجبور بودند با آن دست و پنجه نرم کنند. Shoppable Business به حل مستقیم این مشکل کمک می کند، و ما معتقدیم که کارلو و تیمش دقیقاً تیم مناسبی برای انجام این کار هستند.”

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/siC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *