جانشین فیفا EA Sports FC24 تریلر و اطلاعات جدیدی دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

EA سرانجام اطلاعات مهمی را برای جدیدترین عنوان فوتبال خود فاش کرد. FC24، جایگزین فیفا EA.

EA از زمانی که ناشر اعلام کرد در حال حذف شدن است، هیچ عنوان فوتبالی را لمس نکرده است فیفا در ماه می از آن زمان، ما شاهد پاشیدن آن بوده ایم FC24 همانطور که EA به آرامی جلد و لوگوی Ultimate Edition عنوان را فاش کرد. خوشبختانه، انتظار برای جزئیات بیشتر به پایان رسیده است، زیرا اکنون به لطف اولین تریلر، اطلاعات زیادی در اختیار داریم.

این تریلر که در موتور Frostbite EA توسعه یافته بود، دیدیم که دارای فناوری جدید Hypermotion V و همچنین تیمی پر ستاره از فوتبالیست ها بود. الکس اسکات، لوئیس فیگو، رونالدینیو، لیا ویلیامز، و ارلینگ هالند هستند که روی جلد این سریال حضور خواهند داشت. FC24نسخه استاندارد.

این تریلر همچنین ثابت می کند که EA به اندازه کافی مشارکت قابل توجهی را برای حفظ جایگاه برتر خود در های فوتبال تضمین کرده است. در آماده سازی برای FC24، EA یک قرارداد انحصاری با یوفا و لیگ برتر امضا کرد تا بتواند به طور واقعی هر ورزشکار، باشگاه و استادیوم لیگ را در سراسر مجموعه FC نمایندگی کند. EA همچنین قرارداد بلندمدتی با لالیگا اسپانیا دارد که به ناشر حق نام گذاری لیگ را می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه حل برتر برای خطای «همه به‌روزرسانی‌ها با موفقیت حذف نشدند» در ویندوز

با این حال، اگر EA ثابت نکند که FC24 پیشرفت تکنولوژیکی قابل توجهی نسبت به عناوین رقیب دارد، این معاملات با دقت برنامه ریزی شده معنایی ندارند. FC24 در یک «تثلیث فناوری» ساخته می‌شود که از Play Styles، Frostbite Engine و Hypermotion V تشکیل شده است.

Frostbite Engine دارای پارچه GPU و فناوری Sapient است که به این معنی است که بدن بازیکنان ده برابر دقیق تر از قبل است. همچنین دارای معرفی های مختلف پویا و منوهای روز مسابقه است که شامل مفسران و صاحب نظران می شود. در حالی که Hypermotion V تصویر برداری حجمی از بیش از 180 مسابقه را ارائه می دهد تا آنچه EA می گوید “دقیق ترین انیمیشن های خود” است.

FC24 در 29 سپتامبر 2023 برای Xbox Series X|S، ایکس باکس وان، PS5، PS4، و . پیش خرید این عنوان به بازیکنان امکان دسترسی زودهنگام از 22 سپتامبر را می دهد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XKhfeM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *