به‌روزرسانی Threads ترجمه و انبوهی از پیشرفت‌های جزئی را اضافه می‌کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم به‌روزرسانی ترجمه و انبوهی از پیشرفت‌های جزئی را اضافه می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در اوایل این ماه، موضوعاتی در صحنه شلوغ رقبای مشتاق توییتر منفجر شد، اما هنوز برای شبکه اجتماعی متن اول مجاور اینستاگرام، روزهای اولیه است.

متا روز سه‌شنبه یک به‌روزرسانی برای نسخه iOS این یکیشن منتشر کرد، این دومین آپدیت از زمان عرضه آن در دو هفته پیش و اولین موردی بود که ویژگی‌های قابل توجهی را اضافه کرد.

لیست به روز رسانی موضوعات از توسعه دهنده

به گفته کامرون راث، توسعه‌دهنده Threads، به‌روزرسانی جدید iOS مجموعه‌ای از تغییرات کوچک‌تر را همراه با یک ویژگی کلیدی از دست رفته ارائه می‌کند: ترجمه‌ها. Threads در بسیاری از کشورهای جهان در دسترس است، با اتحادیه اروپا یک استثنای بزرگ است، زیرا Meta در حال حاضر درگیر مبارزه بر سر مقرراتی است که تجارت تبلیغاتی خود را در آنجا محدود می کند. توانایی ترجمه پست‌ها به زبان خارجی در یک پلتفرم اجتماعی بین‌المللی بسیار ارزشمند است، اگرچه ترجمه‌های خود اینستاگرام به برخی زبان‌ها، بنا به تجربه ما، می‌تواند بی‌معنی باشد.

علاوه بر افزودن ترجمه ها، Threads همچنین یک “برگه دنبال کردن” جدید را در فید فعالیت اضافه می کند، بخشی از برنامه که تعاملاتی مانند پاسخ ها و ذکرها را جمع آوری می کند. متأسفانه این برگه آنقدر که ممکن است به نظر می‌رسد هیجان‌انگیز نیست، فقط به شما امکان می‌دهد تمام آخرین دنبال‌کنندگان Threads خود را نمایش دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل در حال آزمایش یک ربات چت هوش مصنوعی شبیه به ChatGPT است

آخرین به‌روزرسانی Threads همچنین بهبودهایی را به فید فعالیت اضافه می‌کند، «برچسب‌های قابل لمس مجدد»، امکان اشتراک در کاربرانی که فالو نشده‌اند و گزینه‌ای برای باز کردن لیستی از فالوورهای اینستاگرام برای یک کاربر خاص. در حالی که به‌روزرسانی اکنون منتشر شده است، راث می‌گوید کاربران ممکن است نیاز به راه‌اندازی مجدد برنامه داشته باشند یا تا پایان روز منتظر بمانند تا تغییرات را ببینند (هنوز برای ما ظاهر نشده‌اند، اما اگر چیز شگفت‌انگیز دیگری پیدا کنیم، خواهید شنید. در مورد آن).

Threads با استانداردهای معمولی یک برنامه اجتماعی جدید بسیار نرم و روان است، اما هنوز فاقد بسیاری از ابزارهای مفید است که برخی از کاربران ممکن است آن را ضروری بدانند. از زمان راه‌اندازی آن، برخی از کاربران Threads از کمبود ویژگی‌های دسترسی مانند متن جایگزین در هنگام راه‌اندازی برنامه ابراز تاسف کرده‌اند. رقبای توییتر Mastodon و Bluesky در حال حاضر متن جایگزین قابل تنظیم برای توصیف تصویر را شامل می‌شوند – ابزاری که به عنوان یک استاندارد اساسی برای طراحی در دسترس دیده می‌شود.

از زمانی که Threads شروع به کار کرد، کاربران همچنین درخواست فیدی می‌کنند که فقط محتوای افرادی را که شما دنبال می‌کنید نمایش دهد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که این شکایت اصلی در مورد Threads است – الگوریتمی که ترکیبی از محتوای تازه را ارائه می‌کند، مطمئناً به نظر نمی‌رسد که آن را برای بسیاری از افراد از پارک خارج کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کانال های پخش اینستاگرام

در حالی که آدام موسری از اینستاگرام نشان داده است که یک نوع فید فقط دنبال‌کننده در حال کار است، این متای است که در مورد آن صحبت می‌کنیم – هیچ وقت روی یک فید زمانی خوشایند بدون آگهی یا آگهی‌لایت که توسط یک الگوریتم مخدوش نشده است، حساب نکنید. به زودی.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rWiWEh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *