تریلر جدید Hellboy Web of Wyrd من را متقاعد کرد که بالاخره می‌توانیم یک بازی پسر جهنمی خوب داشته باشیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تریلر جدیدی از اکشن brawler آینده Hellboy Web of Wyrd کمی از آنچه در مورد آن است را نشان داده است، و به نظر می رسد تا حد زیادی در مورد بستن کمربند شیاطین در صورت با استفاده از مشت بزرگ قرمز پسر جهنمی باشد.

در حالی که Hellboy Web of Wyrd در ابتدا در دسامبر 2022 اعلام شد و توسط غرب مردگان توسعه دهندگان Upstream Arcade و در حال انتشار توسط قطار هیولا ناشران Good Shepherd. تا به حال مشخص نبود که بازی واقعاً چگونه خواهد بود، اما اکنون می دانیم.

تریلر بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد و نبردهای سریع را در کنار لنس ردیک که صدای پسر جهنمی را در یکی از آخرین نقش های بازیگری خود صدا می کند، نشان می دهد. چرا نگاه نمیکنی؟

هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است اما به زودی برای ایکس باکس، ، سوییچ و منتشر خواهد شد. ما چیز زیادی در مورد داستان یا محیط بازی نمی دانیم، به جز اینکه این یک خط داستانی اصلی است که با همکاری مایک میگنولا، خالق پسر جهنمی که از آن زمان بر این سری و عناوین اسپین آف آن نظارت داشته است، جمع آوری شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع کد خطای Roblox 901 در ویندوز 11

چیزی که ما می دانیم این است که پسر جهنمی با ترکیبی از اکتشاف و، خوب، مشت زدن، از طریق خانه پروانه ای که همیشه در حال تغییر است، در جستجوی مامور گمشده BPRD خواهد بود.

روز پرایم آمازون در حال انجام است و اگر می خواهید نگاهی اجمالی به همه بهترین ها داشته باشید معاملات بازی پرایم روز، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلیک کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iaH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *