تعریف سلامت برای راه اندازی مسیری برای بیماران جراحی در عرب هلث

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت سلامت دیجیتال Definition Health مسیر دیجیتالی پایان به انتها خود را برای بیماران جراحی در Arab Health 2023 راه اندازی خواهد کرد.

با درک چالش لیست های انتظار جراحی انتخابی عظیم، این شرکت به پاویون ABHI UK ملحق خواهد شد تا نشان دهد که چگونه می تواند به بیمارستان ها کمک کند تا از فناوری های دیجیتالی اثبات شده برای کاهش فشار پس مانده انتخابی و سودمندی بیماران در سراسر جهان استفاده کنند.

با رویکردی به سفرهای مراقبت های بهداشتی بیماران از طریق برنامه های مبتنی بر وب، این شرکت یک سیستم سرتاسری ایجاد کرده است که مسیر جراحی را در اطراف بیمار متمرکز می کند تا تداوم مراقبت را ارائه دهد و از قرار ملاقات های غیر ضروری، سفر بیمار و لغو کوتاه مدت جلوگیری کند. هدف این رویکرد ارائه نتایج بهتر برای بیمار، صرفه جویی در هزینه، افزایش کارایی و ظرفیت بیمارستان است.

این مسیر از نظر بالینی ثابت شده است که نیاز به قرار ملاقات حضوری را کاهش می‌دهد، فهرستی از بیماران آماده جراحی را ارائه می‌دهد، کار از راه دور را تسهیل می‌کند، و از طریق پشتیبانی مجازی مداوم بستری مجدد را کاهش می‌دهد.

این فناوری کل سفر مراقبت‌های بهداشتی را پوشش می‌دهد و برنامه‌هایی برای پیشبرد بیشتر از این با تسهیل جریان یکپارچه اطلاعات بین تنظیمات مراقبت اولیه و ثانویه و معرفی فناوری برای ارائه درک بیشتری از جمعیت‌شناسی بیمار و سلامت جمعیت دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  انفورماتیکا Privitar را خریداری می کند که زمانی 400 میلیون دلار ارزش داشت تا مجموعه مدیریت داده خود را گسترش دهد

Sandeep Chauhan، یکی از بنیانگذاران Definition Health، گفت: «مقابله با معوقه مراقبت های انتخابی یک چالش بزرگ برای سیستم های بهداشتی است. Definition Health از پیوستن به ABHI در Arab Health برای راه‌اندازی مسیر جراحی دیجیتال سرتاسر ما که بیماران را از لحظه ارجاع برای جراحی، از طریق ارزیابی قبل از عمل و سپس به بخش مجازی پس از ترخیص از بیمارستان پشتیبانی می‌کند، هیجان‌زده است. ما مشتاقانه منتظر نشان دادن رویکرد نوآورانه خود برای ساده کردن سفرهای مراقبت های بهداشتی بیماران هستیم و مشتاق هستیم با توزیع کنندگان بالقوه، ارائه دهندگان خدمات تجاری و بهداشتی با دانش در ارتباط باشیم تا فرصت های هم افزایی و همکاری را در خاورمیانه و فراتر از آن ایجاد کنیم.”

در بریتانیا، نوآوری های Definition Health منجر به افزایش مادی در کارایی و بهبود مراقبت از بیمار برای شرکای فعلی آن شده است. در یک مطالعه موردی که در کتاب دیجیتال NHSx با همکاری مرکز ارتوپدی جنوب غربی لندن (SWLEOC) منتشر شد، بیمارستان نشان داد که به ازای هر 5000 بیمار بیش از 96000 پوند صرفه‌جویی کرده است، با هزینه‌های چاپ و پست برای اطلاعات بیمار حدوداً 11000 پوند کاهش یافته است. مطالعه. صرفه جویی در زمان به میزان 1.92 ساعت به ازای هر بیمار، با بهبود رضایت بیمار به 88 درصد و کاهش 60 درصدی در قرار ملاقات های حضوری بهبود یافت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اکنون می توانید از متا آواتار خود در تماس های ویدیویی در اینستاگرام و مسنجر استفاده کنید

این شرکت توسط دو مشاور NHS برای رسیدگی به ناکارآمدی‌های سیستم مراقبت‌های بهداشتی که ناشی از قرار ملاقات‌های غیرضروری سرپایی و اطلاعات ناقص بیمار است که اغلب منجر به لغو عمل جراحی کوتاه مدت می‌شود، تأسیس شد.

راه حل های دیجیتال جراحی Definition Health در هفت مرکز NHS Trust و شش بیمارستان بخش مستقل در بریتانیا راه اندازی شده است.

نمایشگاه و کنگره عرب سلامت از 30 ژانویه تا 2 فوریه 2023 در مرکز همایش و نمایشگاه دبی برگزار می شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UvW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *