تمرکز استراتژی بریتانیا و راهروهای شلوغ در نمایشگاه نوآوری Med-Tech

زمان مطالعه: 3 دقیقه

همه جاده‌ها در بخش پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی در اوایل این ماه به NEC، بیرمنگام منتهی شدند، زیرا جامعه مدتک بریتانیا در 7 تا 8 ژوئن در رویداد پیشرو در بریتانیا و ایرلند برای تولید تجهیزات پزشکی، نمایشگاه نوآوری Med-Tech گرد هم آمدند.

با ایفای نقش برجسته در برنامه کنفرانس برای نشان دادن اهمیت این بخش برای اقتصاد بریتانیا و تاکید بر بریتانیا به عنوان یک ابرقدرت علمی جهانی و تقریباً 150 غرفه‌دار غرفه‌دار پیشرفته که با هزاران بازدید کننده مشتاق و متعهد در سراسر جهان تجارت می‌کنند، نقش برجسته‌ای را ایفا می‌کنند. این دو روز تصویری هیجان انگیز از بخش پر جنب و جوش، با رشد سریع و از نظر اقتصادی مهم بود.

برنامه کنفرانس معتبر CPD، که در برخی مواقع فقط اتاق ایستاده بود، در دو مرحله ارائه شد و شامل بینش هایی از دفتر علوم زندگی، دپارتمان بهداشت و مراقبت اجتماعی، جانسون و جانسون، بارتز بهداشت NHS Trust، Pennine Healthcare، Boston Scientific بود. NIHR، SBRI Healthcare and Innovate UK.

دیوید لاوسون، مدیر فناوری پزشکی، وزارت بهداشت و مراقبت اجتماعی، در بازتاب بازدید خود گفت: “پیام کلیدی برای من این است که Medtech برای مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است. این کل مسیر بیمار از تشخیص تا درمان، پس از مراقبت و پیشگیری را پوشش می دهد. ”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دعوت‌های Bluesky به یک کالای داغ تبدیل می‌شوند، زیرا تقاضا برای جایگزین توییتر از دسترسی پیشی می‌گیرد

این فرصت های یادگیری با مقدار باورنکردنی فعالیت تجاری که در طول دو روز انجام شد و بازخورد از سراسر نمایشگاه به همان اندازه مثبت بود، مطابقت داشت.

جو شاکلی، گروه گاردتک، گفت که این نمایشگاه “نمایندگان بسیار با کیفیتی را به خود جذب می کند. ملاقات با چراغ های پیشرو در صنعت واقعاً خوب است، و نمایشگاه های Med-Tech در طول سال ها ثابت کرده اند که یک راه واقعاً پربار است… ما از مشتریان بالقوه با کیفیت خوب به دست آورید.”

دانیل جونز، ZwickRoell این فکر را تأیید کرد: «دو روز گذشته واقعاً سازنده بود. ما با افراد زیادی صحبت کرده ایم. Footfall در غرفه ما واقعاً خوب بوده است، ما سؤالات زیادی داریم. ما قطعاً به دنبال رزرو مجدد در سال آینده هستیم.

نینا گرین، نرم‌افزار صنایع دیجیتال زیمنس افزود: “صنعت پزشکی و علوم زیستی بازار واقعاً مهمی برای ما هستند… نمایشگاه نوآوری Med-Tech رهبران فکری را از مناطق مختلف صنعت گرد هم می‌آورد. این یک فضای عالی است – واقعاً واقعا نمایش خوبی است.”

وضعیت نمایشگاه به عنوان رویداد پیشرو برای تولید تجهیزات پزشکی نیز توسط غرفه داران تقویت شد.

لورا فریدل هیرست، تنظیم کننده LFH گفت: “من فکر می کنم همه در صنعت درباره نمایشگاه Med-Tech می دانند. همه می‌دانند که این استاندارد صنعت است…ما در حال بررسی این موضوع بوده‌ایم که سال آینده کجا قرار است پیشنهاد خود را ارائه دهیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Amada Weld Tech سیستم جدید جوشکاری فعال را منتشر می کند

Alison Mills، IMed Consultancy تأیید کرد: “این بزرگترین نمایشگاه در بریتانیا است و همه مشتریان و مشتریان احتمالی ما همه اینجا هستند. بنابراین، ما همیشه اینجا هستیم.”

دانکن کیبل، Ox Device افزود: “نمایش بزرگ و بزرگتر می شود. به نظر می رسد نمایشی بسیار بزرگتر از سال گذشته است.”

دانکن وود، مدیر عامل گروه خبر سریع، صاحبان نمایشگاه نوآوری Med-Tech، به این نتیجه رسید: «دو روز فوق العاده ای است که نشان می دهد نمایشگاه نوآوری Med-Tech به عنوان رویداد پیشرو در بخش خود در بریتانیا و ایرلند دارد. ما غرق نظرات مثبت شده ایم و کتاب مجدد غرفه داران ما بهترین کتابی است که تا به حال بوده است.”

“نمایشگاه‌های تجاری در نهایت برای ایجاد فرصت‌های تجاری برای غرفه‌داران وجود دارند… این تنها معیار واقعی موفقیت یک رویداد است، مقدار قابل توجهی از تجارت در نتیجه رویداد قبلاً ایجاد شده است، بنابراین ماموریت انجام شد – ما در حال حاضر سخت کار می‌کنیم. در نسخه 2024.”

نمایشگاه نوآوری Med-Tech در تاریخ 5 تا 6 ژوئن 2024 به NEC بازخواهد گشت.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.med-techexpo.com

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BHSPWz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *