توییتر در حال آماده سازی ویژگی لیست مشاغل برای سازمان های تأیید شده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم در حال آماده سازی ویژگی لیست مشاغل برای سازمان های تأیید شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به نظر می رسد توییتر در حال آماده سازی قابلیتی است که به سازمان های تایید شده در این پلت فرم اجازه می دهد تا لیست مشاغل را در پروفایل خود پست کنند. این غول رسانه های اجتماعی یک رسمی نیز ایجاد کرده است حساب کاربری @TwitterHiring، اما هنوز چیزی از آن توییت نکرده است.

اگرچه توییتر هنوز به طور رسمی ویژگی ارسال شغل را اعلام نکرده است، برخی تایید شده است سازمان های قبلاً توانسته‌اند فهرست‌های شغلی را در زیر بایوس توییتر خود در پروفایل خود پست کنند. لیست های شغلی متقاضیان علاقه مند را مستقیماً به شرکت می برد، جایی که می توانند در مورد موقعیت شغلی بیشتر بیاموزند و درخواست ارسال کنند.

تصویری که ویژگی جدید پست های شغلی توییتر را نشان می دهد

اعتبار تصویر: توییتر/اسکرین شات

محقق نیما اوجی اسکرین شات منتشر کرد با جزئیات این ویژگی، که غول رسانه‌های اجتماعی از آن به عنوان «استخدام توییتر» یاد می‌کند. با توجه به اسکرین شات، توییتر این ویژگی را به عنوان راهی برای سازمان‌های تایید شده برای جذب استعدادها به موقعیت‌های باز خود توصیف می‌کند. سازمان‌های تایید شده می‌توانند حداکثر پنج موقعیت شغلی را به نمایه‌های خود اضافه کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اینستاگرام اکنون از طریق API بازاریابی خود اجازه تبلیغات در نتایج جستجو را می دهد

اسکرین شات همچنین نشان می‌دهد که توییتر به سازمان‌های تایید شده اجازه می‌دهد تا با اتصال به یک فید ATS یا XML پشتیبانی‌شده، تمام مشاغل باز خود را به پلتفرم وارد کنند، که به آنها امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه فهرست‌های خود را به توییتر اضافه کنند.

با توجه به اینکه ایلان ماسک، مالک توییتر در ماه می به این ویژگی اشاره کرد، این حرکت کاملاً غافلگیرکننده نیست. پس از اینکه کاربری پیشنهاد کرد که توییتر باید ویژگی‌های دوستیابی را اجرا کند، ماسک پاسخ داد: “ایده جالب، شاید شغل هم.”

با این ویژگی جدید، توییتر به دنبال مقابله با شرکت های محبوبی مانند LinkedIn و Indeed است. شایان ذکر است که توییتر در ماه مه یک استارتاپ فناوری مطابق با شغل به نام Laskie را خریداری کرد که اولین خرید این شرکت از زمان خرید ماسک این برنامه بود. این امکان وجود دارد که این خرید به غول رسانه های اجتماعی کمک کند تا این ویژگی را توسعه دهد و عرضه کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا این من هستم یا 99 دلار برای یک کارت میکرو SD 1 ترابایتی معامله بسیار خوبی است؟

به نظر می‌رسد که سازمان‌های تأیید شده برای دسترسی به ویژگی آگهی‌های شغلی نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارند. شرکت رسانه‌ای Workweek به ویژگی آگهی‌های شغلی و آن دسترسی پیدا کرد مدیر عامل آدام رایان می گوید این ویژگی در بسته 1000 دلاری توییتر در ماه Verified for Organizations گنجانده شده است.

اگرچه کاربران توییتر قبلاً از طریق توییت‌ها پست‌های شغلی را در این پلتفرم ارسال می‌کنند، عملکرد جدید می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند به راحتی به نامزدها در پایگاه کاربران گسترده این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ksdbLp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *