برای edtech 6 ماه پر دست انداز بوده است – آیا جاده های هموارتری در پیش است؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم برای edtech 6 ماه پر دست انداز بوده است – آیا جاده های هموارتری در پیش است؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بوده است شش ماه پر دست انداز برای اکوسیستم جهانی استارتاپ. بوده است برای دیدن پیشرفت مکالمات مولد با وسعت برنامه های کاربردی که به طور فزاینده ای قابل درک است، بخش های مساوی هیجان انگیز و هشدار دهنده است.

نظر ما این است که به پایان چرخه تبلیغات نزدیک می‌شویم، و استارت‌آپ‌ها، حتی آن‌هایی که قبلاً هیچ برنامه‌ای برای هوش مصنوعی نداشتند، به جای صرفاً مهتاب‌ها و اختلالات مرتبط با آن، از جمله در مدارس و محل‌های کار، شروع به بررسی کاربردهای فوری کرده‌اند.

کاوش در کاربردهای فوری به ما کمک می کند تا تنظیمات خرد را در طول زمان انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که پس از شروع پروژه های بلندمدت، اختلال به حداقل می رسد. این موضوع توسط دیگران به خوبی مورد بررسی قرار گرفته است، بنابراین اجازه دهید به پیشرفت‌های دیگر در H1 2023 بپردازیم.

ما سقوط بانک سیلیکون ولی را داشتیم که باعث ناراحتی قابل توجهی شد اما با توجه به اقدامات شرکا و دولت‌ها، زخم‌های معنی‌دار و طولانی‌مدت روی اکوسیستم، به‌ویژه در اروپا، محدود کرد. در بریتانیا، این مهلت توسط HSBC ارائه شد، که برای تضمین ثبات برای هزاران استارتاپ در سراسر کشور وارد عمل شد، اما با توجه به حضور محدود این بانک در بازارها، حداقل اختلال در اتحادیه اروپا احساس شد.

شرکت‌های edtech که در نیمه اول 2023 گردهمایی را مطرح کردند

شرکت‌های ادتک که در نیمه اول سال 2023 گرد هم آمدند. اعتبار تصویر: چشم روشن

در حال حاضر با عطف به فناوری جهانی، بازار همچنان به لکنت ادامه داده است، نمونه ای از ارزش گذاری نوسان Chegg، که نه با نتایج منفی غیرمنتظره، بلکه صرفاً با اذعان به خطرات هوش مصنوعی مولد برای تجارت آغاز شد.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به آنچه در اکوسیستم edtech اروپا رخ داد بیاندازیم. در اینجا پنج نکته کلیدی ما آورده شده است.

My Tutor Source اولین استارت‌آپ edtech مبتنی بر MENA شد که ۱۰۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرد، که نویدبخش خوبی برای اکوسیستم منطقه است، که قبلاً بیشتر از شرکت‌های داخلی به استارت‌آپ‌های مستقر در ایالات متحده و بریتانیا برای فعالیت edtech وابسته بود. معاملات بزرگ باقیمانده 80 تا 100 میلیون دلاری معمولاً مربوط به شرکت‌هایی بود که در مراحل بعدی سرمایه جذب می‌کردند، مانند Degreed و Begin. یک معامله اروپایی در بین 10 مورد برتر قرار گرفت: سری B 55 میلیون دلاری جعبه را هک کنید (یک شرکت پرتفوی Brighteye).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Mavenir 100 میلیون دلار برای ایجاد هوش مصنوعی بیشتر در فناوری شبکه خودکار مبتنی بر ابر برای خدمات مخابراتی جمع آوری می کند.

با این حال، به طور کلی، ما انتظار داریم که در نیمه دوم سال 2023، فعالیت های اروپایی افزایش جزئی داشته باشد. نیمه اول 2023 نسبت به دوره قبلی در نیمه دوم 2022، شاهد افزایش بودجه بود و بسیاری از شرکت هایی که دورهای بزرگ را در اوایل تا اواسط سال 2021 مطرح کردند، برای جمع آوری بودجه بیشتر به جدول باز خواهند گشت.

با این حال، این نباید به‌عنوان نشانه‌ای از سلامتی در اکوسیستم تلقی شود – چیزی که گویاتر خواهد بود این است:

  1. مبنایی که این شرکت‌ها بر اساس آن بالا می‌برند (برای استفاده از فرصت‌ها یا سرپا ماندن).
  2. این که آیا این شرکت‌ها نسبت به دوره‌های قبلی خود بودجه بیشتری جذب می‌کنند یا کمتر.

بیایید نگاهی دقیق تر به آنچه در اکوسیستم اروپا رخ داد بیاندازیم. در اینجا پنج نکته کلیدی ما آمده است:

یک سوم معاملات جهانی edtech در اروپا انجام شده است

این مثبت است که ببینیم بازار ادتک اروپایی از نظر فعالیت معاملات قوی‌تر از سایر بازارهای اصلی در آمریکای شمالی و آسیا است، اما فعالیت بر اساس بودجه و تعداد معاملات در کل پایین است.

edtech اروپایی بخش بزرگتری از یک پای کوچکتر دارد:

edtech اروپایی بخش بزرگتری از یک پای کوچکتر دارد

edtech اروپایی بخش بزرگتری از یک پای کوچکتر دارد. اعتبار تصویر: چشم روشن

نیمه اول سال 2023 نسبت به نیمه دوم 2022 بودجه بیشتری و میانگین حجم معاملات بالاتری داشت

اگرچه پای کوچکتر شده است، اما اکوسیستم اروپایی نیمه اول سال 2023 بهتری نسبت به نیمه دوم 2022 داشته است، با بودجه بیشتر و میانگین حجم معاملات بالاتر از دوره قبل. در نیمه دوم سال 2022، بخش edtech اروپا 0.4 میلیارد دلار تضمین کرد، اما این رقم در نیمه اول 2023 به 0.5 میلیارد دلار افزایش یافت، علیرغم چند معامله بزرگ.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  طراحان از شین به دلیل ریپوف های هوش مصنوعی کارشان شکایت کردند

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TnOEDz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *