توییتر API را برای حساب‌های اعلام عمومی رایگان می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم API را برای حساب‌های اعلام عمومی رایگان می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر روز سه‌شنبه اعلام کرد که API خود را برای استفاده در حساب‌هایی که اعلان‌های عمومی مانند هشدارهای آب‌وهوا، اطلاعات حمل‌ونقل و هشدارهای اضطراری را ارسال می‌کنند، رایگان می‌کند.

این شرکت گفت که پست های دولتی یا خدمات دولتی تأیید شده درباره هشدارهای خدمات عمومی واجد شرایط استفاده رایگان API خواهد بود.

این شبکه اجتماعی ماه گذشته سطوح جدید قیمت گذاری API خود را اعلام کرد. محدودیت 1500 توییت در ماه برای کاربران لایه API رایگان و 3000 توییت در ماه برای کاربران لایه پایه 100 دلاری تعیین کرد. این محدودیت ها برای حساب های اعلان خدمات عمومی کافی نبود.

در نتیجه، خدمات ملی هواشناسی (NWS) حساب کاربری ماه گذشته توییت کرد که توانایی آن برای ارسال توییت های خودکار محدود شده است. سرویس حمل و نقل مترو نیویورک (MTS) همچنین اعلام کرد که به سیستم هشدار عمومی خود در توییتر که از طریق حساب های کاربری مختلف عمل می کند، پایان خواهد داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد رمز عبور پلی استیشن برای احراز هویت بدون رمز عبور

تغییر در قیمت گذاری API تأثیر زیادی بر چندین ابزار داشته است. در ماه آوریل، گزینه توییتر را از ابزار اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ کنندگان حذف کرد. در همان زمان، Flipboard اعلام کرد که ادغام توییتر آن از کار افتاده است.

هفته گذشته وردپرس گفت که کاربران نمی توانند به طور خودکار پست های خود را با استفاده از محصول Jetpack Social در توییتر به اشتراک بگذارند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sVHusn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *