هنرمندان به حق از این که «تهاجم مخفی» از هوش مصنوعی برای تیتراژ افتتاحیه استفاده کرد ناراحت هستند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم هنرمندان به حق از این که «تهاجم مخفی» از برای تیتراژ افتتاحیه استفاده کرد ناراحت هستند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

جدیدترین سری مارول، «تهاجم مخفی»، امروز برای اولین بار در دیزنی پلاس به نمایش درآمد و پس از تأیید اینکه سکانس مقدماتی توسط هوش مصنوعی تولید شده است، واکنش‌های زیادی را برانگیخت.

علی سلیم، کارگردان «تهاجم مخفی» به Polygon اعتراف کرد که تیتراژ افتتاحیه توسط شرکت VFX Method Studios با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده است. سلیم نگفت از کدام ابزار هوش مصنوعی استفاده شده است.

استودیو متد فوراً برای اظهار نظر در TechCrunch در دسترس نبود. در صورت شنیدن دوباره این داستان را به روز خواهیم کرد.

سلیم ابزار مولد هوش مصنوعی را برای Polygon توصیف کرد، با این حال، اعتراف کرد که «واقعاً نمی‌داند» چگونه کار می‌کند. او گفت که تیم «ایده‌ها، مضامین و کلمات» را به سیستم تغذیه می‌کند، که سپس «برود و کاری انجام دهد. و سپس می‌توانیم با استفاده از کلمات آن را کمی تغییر دهیم و تغییر می‌کند.»

اعتبار تصویر: استودیو مارول

هنرمندان به طور فزاینده ای نگران هستند که خلاقیت های هوش مصنوعی نه تنها آثار آنها را بی اعتبار کند بلکه معیشت آنها را نیز تهدید کند. هوش مصنوعی مولد میلیون‌ها تصویر ساخته شده توسط افراد واقعی را می‌گیرد تا مجموعه‌ای از آثار هنری خلق کند که زمانی تولید آن ساعت‌ها، روزها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول می‌کشید. برای داشتن یک استودیو چند میلیارد دلاری به جای پرداخت هزینه به هنرمندان واقعی، از فناوری هوش مصنوعی استفاده کنید. به علاوه، این سکانس آغازین خاص احتمالا توسط میلیون ها بیننده دیده خواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیفون 15 پرو می تواند در رنگ خسته کننده جدیدی عرضه شود

بسیاری از هنرمندان برای بیان ناامیدی خود در از جمله جف سیمپسون، که به عنوان یک هنرمند مفهومی توسعه بصری در “تهاجم مخفی” کار کرد.

“معرفی “تهاجم مخفی” توسط هوش مصنوعی تولید شده است.” سیمپسون نوشت. من ویران شده ام، معتقدم هوش مصنوعی غیراخلاقی، خطرناک است و صرفا برای حذف حرفه هنرمندان طراحی شده است. تقریباً نیمی از سال را روی این نمایش گذراندم و تجربه‌ای فوق‌العاده از کار با شگفت‌انگیزترین افرادی که تا به حال ملاقات کردم داشتم.»

برایان لانگ، فیلمساز مستقل، توییت کرد:

مقداری کاربران گفت که دارند سریال جدید را تحریم می کنند.

در حالی که هوش مصنوعی در سایر محتوای دیزنی مانند پیری هریسون فورد در فیلم جدید «ایندیانا جونز» نقش داشته است، این اولین بار است که یک برنامه ی مارول از این فناوری استفاده می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه هوش مصنوعی می تواند به انقلابی در مراقبت از بیماری های تنفسی NHS کمک کند

مارول هنوز به صورت علنی به این انتقادات پاسخ نداده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cuBLVD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *