تیم SoftBank و Symbotic برای ارائه انبارهای خودکار به عنوان خدمات

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تیم SoftBank و Symbotic برای ارائه انبارهای خودکار به عنوان خدمات
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

وقتی صحبت از خرده فروشی می شود، در مقابل جهان است. این برای مدت طولانی صادق بوده و در آینده قابل پیش بینی نیز چنین خواهد بود. عوامل زیادی در موقعیت این شرکت به عنوان یک غارتگر به ظاهر غیرقابل توقف نقش داشته اند. از جمله آنها می توان به تصمیم جدی آمازون برای خرید و ساخت مراکز تحقق در سراسر جهان اشاره کرد. با آخرین شمارش، 305 دستگاه تنها در ایالات متحده با میانگین 800000 فوت مربع کار می کند.

انبارهای محلی بخش بزرگی از دلایلی است که شرکت توانسته استانداردی را برای تحویل در همان روز و روز بعد تعیین کند. در حال حاضر این بیشتر یک قانون است تا استثنا در صنعت، و اگر شرکت شما نتواند با آن مطابقت کند، دچار مشکل خواهید شد. پیشنهادات Warehouse-as-a-service (WaaS) و 3PL راهی برای رقابت بالقوه در آن جبهه بدون نیاز به مالکیت و بهره برداری از این نوع ساختارها ارائه می دهد. تعداد بسیار کمی – اگر وجود داشته باشد – از منابع آمازون در این زمینه برخوردارند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین شارژر 100 واتی USB-C برای مک بوک

گروه SoftBank امروز GreenBox Systems LLC را معرفی کرد، سرمایه‌گذاری مشترک با Symbotic که راه‌حل WaaS را به شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که می‌خواهند در انبار شعبه کنند اما پولی برای خرید کامل آنها ندارند. Nimble برنامه های مشابهی را برای راه اندازی انبارهای خودکار برون سپاری خود در ماه مارس اعلام کرد.

یادداشت های سافت بانک:

GreenBox سیستم‌های Symbotic را در یک دوره شش ساله از سال مالی 2024 سفارش می‌دهد تا در شبکه انبار خود در مقیاس بزرگ‌تر از سیستم‌های پایه نصب شده فعلی Symbotic پیاده‌سازی شوند. Symbotic انتظار دارد زمانی که همه سیستم‌ها عملیاتی شوند، درآمد سالانه نرم‌افزار، قطعات و خدمات تکراری سالانه بیش از 500 میلیون دلار باشد. سیستم های نمادین معمولاً در عرض 24 ماه پس از تأیید طراحی پروژه به طور کامل عملیاتی می شوند.

خرید ربات های Symbotic در طول مدت قرارداد حدود 7.5 میلیارد دلار خواهد بود.

Vikas J. Parekh از سافت‌بانک در بیانیه‌ای گفت: «GreenBox از پتانسیل قدرتمند و سایر فناوری‌های توانمند در زنجیره‌های تأمین بهره می‌برد، در حالی که مزایای اتوماسیون را از طریق ارائه «به‌عنوان سرویس» برای کسب‌وکارهای بیشتری در دسترس قرار می‌دهد. با مشارکت Symbotic، GreenBox مشتریان را به راه‌حل‌های انبارداری تر، ساده‌تر و مقیاس‌پذیرتر مجهز می‌کند و در عین حال بار هزینه‌های سرمایه‌ای عمده را حذف می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین اره مدور: سیمی و بی سیم

SoftBank 65% از سهام شرکت را در اختیار دارد و Symbotic 35%. این خبر همچنین در حالی منتشر می شود که سافت بانک اعلام کرده است که 17.8 میلیون سهم از Symbotic را خریداری کرده است. این شرکت مستقر در ماساچوست به دور از بزرگترین نام در زمینه رباتیک انبار است، اما این شرکت قبلاً برخی از معاملات برجسته را امضا کرده است. در ماه مه گذشته، والمارت اعلام کرد که در حال استقرار سیستم های Symbotic در مراکز خود در سراسر ایالات متحده است

این شرکت از یک رویکرد چند وجهی برای اتوماسیون انبار استفاده می‌کند، از جمله ربات‌های متحرک خودمختار Kiva مانند، همراه با بازوهایی که می‌توانند انتخاب، جایگذاری و پاک‌سازی کنند. با کمک SoftBank، در ژوئن 2022 از طریق SPAC عمومی شد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yampvC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *