جاه‌طلبی‌های ابری مایکروسافت برای ویندوز می‌تواند رایانه‌های رومیزی را از بین ببرد – و زودتر از آنچه انتظار داشتیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شایعات بر این باورند که 365 در طعم‌های مصرف‌کننده عرضه می‌شود، که یکی از آنها بسته‌ای «خانوادگی» خواهد بود، و ما همچنین صحبت‌هایی درباره قیمت‌های احتمالی این اشتراک شنیده‌ایم.

ویندوز 365 یک نصب مبتنی بر ابر ویندوز 11 است، به این معنی که به جای نصب بر روی شخصی شما، برای شما پخش می شود، و در حال حاضر در سه طرح مختلف در دسترس کسب و کارها است (و محصولات جداگانه ای برای دنیای سازمانی نیز وجود دارد، همه با برنامه های آفیس همراه).

بنابراین، همانطور که Latest از منابع خود شنیده است، شایعه این است که برنامه های مصرف کننده ویندوز 365 با هدف کاربران روزمره وجود خواهد داشت، با این تئوری پیشنهاد می شود که یکی یک اشتراک فردی باشد و دیگری یک بسته خانوادگی (برای چندین کاربر که به طور طبیعی ارزان تر از طرح تک نفره کار خواهد کرد).

هنوز هیچ چیز قطعی در مورد قیمت گذاری وجود ندارد، جای تعجب نیست، اما شایعات داخلی این است که مایکروسافت در نظر دارد حداقل 10 دلار در ماه برای ارزان ترین محصول مصرفی ویندوز 365، یا شاید بیشتر از 20 دلار برای آن اشتراک سطح ابتدایی، شارژ کند.

همه اینها، و به خصوص آن قطعه را در قیمت گذاری، با انبوهی از نمک در نظر بگیرید. به ما گفته می‌شود که قیمت‌گذاری در این مرحله بسیار بالاست، اما می‌توان انتظار داشت که برنامه‌های مصرف‌کننده احتمالاً ارزان‌تر از اشتراک‌های تجاری باشد (و امیدواریم اینطور باشد).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه اطلاعات اکانت واتس اپ خود را درخواست و دانلود کنیم

برای راه اندازی ویندوز 365 مصرف کننده به دنبال چه جدول زمانی هستیم؟ Windows Latest تخمین می‌زند که چرخش ابری ویندوز 11 در پاییز فرا می‌رسد، بنابراین از نظر تئوری، ممکن است تنها چند ماه دیگر باقی بماند.


تجزیه و تحلیل: آینده ای اجتناب ناپذیر ابری برای مصرف کنندگان

ما مطمئن نیستیم که یک نسخه در افق نزدیک باشد، با صداقت – ما نسبتاً شک داریم که مایکروسافت کاملاً حرکت کند که سریع اینجا

همانطور که گفته شد، به نظر می رسد این مسیر قطعاً در کارت ها وجود دارد، همانطور که توسط مطالبی که اخیراً به دلیل شنیدن FTC در مقابل مایکروسافت آشکار شده است، نشان می دهد که جاه طلبی های ابری غول نرم افزاری را بسیار واضح می کند.

یعنی مایکروسافت آینده فضای مصرف‌کننده را به‌عنوان انتقال ویندوز 11 به فضای ابری و نصب سیستم‌عامل بر روی یک سرور راه دور مدیریت می‌کند و به جای نشستن بر روی رایانه شخصی محلی شما، به هر دستگاهی، در هر مکانی پخش می‌شود. و این شایعات تازه مطمئناً یک اشاره سنگین است که این می تواند سریعتر از آنچه ما پیش بینی می کردیم اتفاق بیفتد.

با این حال، قبل از اینکه همه چیز را با رایانه‌های شخصی ابری وارد کنید و نصب‌های محلی را به طور کامل رد کند، مایکروسافت ممکن است ابتدا از نوعی سازش در مورد کاربران ویندوز 11 بازدید کند که شامل یک سیستم بوت دوگانه است که می‌تواند به صورت محلی یا به‌عنوان یک رایانه ابری استفاده شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کارت ضبط برای نینتندو سوییچ

اگر بخواهید بهترین از هر دو جهان است، و یک قرص کمی راحت‌تر برای قورت دادن برای کسانی که نگران رفتن کامل به فضای ابری با رایانه شخصی خود هستند. (نگرانی‌هایی که ممکن است در مورد امنیت و حریم خصوصی داده‌ها زیاد باشد، برای انتخاب چند مشکل واضح در مورد اینکه مایکروسافت همه برنامه‌ها و داده‌های شما را روی سرورهای خود دارد).

در واقع، در حال حاضر کار آزمایشی با Windows 365 Boot برای ویندوز 11 در حال انجام است، که امکان ورود به یک نمونه رایانه ابری یا نصب محلی ویندوز را بر روی رایانه رومیزی در مقابل شما فراهم می کند.

ما واقعاً نمی‌دانیم که مایکروسافت چگونه به ایده رایانه‌های شخصی ابری در فضای مصرف‌کننده نزدیک می‌شود، اما این احساس را داریم که باید بسیار محتاطانه و آزمایشی عمل کرد، زیرا این یک تغییر بزرگ است. آنچه ما می دانیم این است که مفهوم رایانه های شخصی ابری تقریباً به طور قطع در برخی مواقع به دست مصرف کنندگان می رسد، و بدون شک انتظار داریم تا قبل از مدت ها بیشتر در مورد شایعات بشنویم.

ایده دیگری که ممکن است مایکروسافت در حال بررسی باشد، ایده رایانه‌های شخصی ارزان‌قیمت مبتنی بر اشتراک و متصل به ابر است که توسط تبلیغات یارانه می‌شوند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PbC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *