قسمت 1 از دیدنی ترین برنامه علمی تخیلی اپل تی وی پلاس به صورت رایگان به یوتیوب می آید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا نمایش های علمی تخیلی با بودجه های کلان و پیچش های داستانی بزرگ را دوست دارید؟ اگر دارید و در حال حاضر Apple TV Plus ندارید، فرصت را از دست داده اید. و به نظر می‌رسد که این را می‌داند، زیرا شروع به اشتراک‌گذاری برخی از قسمت‌های آزمایشی بهترین برنامه‌های اپل در رسانه‌های اجتماعی – به صورت رایگان کرده است.

ماه گذشته، می‌توانید سریال علمی تخیلی اپل تی‌وی پلاس را تماشا کنید سیلو در دیستوپیایی ترین مکان: توییتر. و در این ماه، اپل فاش کرد که قصد دارد اولین قسمت از فصل دوم حماسه علمی تخیلی خود را منتشر کند. پایه آنلاین به صورت رایگان. با این حال، این بار، آن را در یوتیوب پخش می کند. این قسمت همچنین یک پرسش و پاسخ زنده با تهیه کننده دیوید اس گویر خواهد داشت و بعداً امروز (10 ژوئیه) در لینک زیر پخش می شود.

من فکر می کنم این یک خبر خوب به چند دلیل است. اولین و واضح ترین مورد این است که اپل تی وی پلاس اکنون یک آرمانشهر نمایش تلویزیونی علمی تخیلی است. در حال حاضر سریال های علمی تخیلی خوبی دارد، بنابراین هر چیزی که مردم را از آنها آگاه کند باید چیز خوبی باشد. و رفتن به یوتیوب به جای توییتر نیز چیز خوبی است، زیرا یوتیوب کیفیت و قابلیت اطمینان ویدیو را ارائه می دهد که توییتر به سادگی نمی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رفع مشکل CPU بالای فروشگاه های MDS در مک

بهترین نمایش‌های SF در Apple TV Plus نباید حذف شوند

علیرغم اندازه اپل، کسب و کار تلویزیونی آن هنوز یک بازیگر نسبتا کوچک در تجارت است. از آوریل، هفتمین استریمر محبوب در ایالات متحده بود، با سهم بازار کمتر از پارامونت پلاس. و من فکر می‌کنم بخش بزرگی از آن به این دلیل است که مردم از برخی از نمایش‌های واقعا خوب در این سرویس آگاه نیستند. این راه اندازی رسانه های اجتماعی به وضوح برای تغییر آن طراحی شده است.

من واقعا دوست داشتم سیلو، که بر اساس سه گانه پرفروش Wool ساخته شده است، در پایان فصل اول باعث شد که در پیچ بزرگ پایانی فصل اول بالا و پایین بپرم. من امتحان نکرده ام پایه با این حال، که بر اساس کتاب‌های ایزاک آسیموف ساخته شده است، اما به وضوح طرفداران حماسه‌های علمی تخیلی با بودجه بالا را خوشحال می‌کند.

و چیزهای بیشتری وجود دارد که از کجا آمده است. من کاملاً هر فصلی را می خوردم برای تمام بشریت، یک سریال علمی تخیلی با تاریخچه جایگزین که با خلبانان آزمایشی ایالات متحده آغاز شد و به نبردهای بزرگ در ماه و مریخ ختم شد. در مورد تریلر تهاجم بیگانه هم چیزهای خوبی شنیده ام تهاجم، درام دیستوپیایی ببینید و اسنوپی در فضا، که – حدس زدید – درباره اسنوپی در فضا است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای بازیابی عکس های پاک شده در آیفون

من دو نمایش دیگر را در اینجا قرار خواهم داد، اگرچه هیچ کدام دارای سفینه فضایی یا بیگانگان فضایی نیستند. جدایی، که به سادگی یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی است که تاکنون ساخته شده است، و دختران درخشان، که اقتباسی سرگرم کننده از پرفروش ترین کتاب است. هر دو نمایش بر اساس یک دستگاه داستان علمی تخیلی – کاشت مغزی در اولی و سفر در زمان دوم – ساخته شده‌اند، اما برای ارائه درام واقعاً جذاب نیازی به رفتن به فضا ندارند. جدایی به طور خاص شگفت آور است و من برای پایان فصل دوم روز شماری می کنم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TJZkyQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *