چگونه نسخه قدیمی TweetDeck را برگردانیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چگونه نسخه قدیمی TweetDeck را برگردانیم
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

TweetDeck “قدیمی” مدتی (احتمالاً موقت) اجرا شده است و کاربران اکنون می توانند به صورت دستی به نسخه ای که طی سال ها به آن عادت کرده اند برگردند.

با این حال، تا چه زمانی این امکان پذیر خواهد بود، باید دید.

این مهلت به شکل یک گزینه “نسخه TweetDeck” در تنظیمات کاربران ارائه می شود که به کسانی که به طور غیر رسمی مجبور به ورود به TweetDeck جدید شده اند اجازه می دهد ساعت را به عقب برگردانند.

TweetDeck: به نسخه قبلی برگردید

TweetDeck: به نسخه قبلی برگردید اعتبار تصویر: TechCrunch

برگشت از لبه پرتگاه

سال‌هاست که با به‌روزرسانی TweetDeck کار می‌کند، اگرچه کاربرانی که در گذشته از این تجسم جدید استفاده می‌کردند، می‌توانستند اگر تجربه جدید را دوست نداشتند (که ظاهراً اکثر مردم بودند) مسیر خود را تغییر دهند. اما با ورود ایلان ماسک به رقابت در اکتبر گذشته و تلاش برای کسب درآمد از طریق اشتراک‌ها و ویژگی‌های ممتاز، نگرانی‌ها در مورد آینده‌ای که ممکن است برای TweetDeck، یک برنامه توییتر و داشبورد برای کاربران قدرتمند برای مدیریت مؤثرتر حساب‌های توییتر، افزایش یابد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برای گرفتن اسکرین شات اسکرول در آیفون

از آنجایی که توییتر هفته گذشته با محدودیت‌های خواندن مواجه شد، این امر باعث شکست TweetDeck برای میلیون‌ها کاربر شد که بعداً به TweetDeck جدید متصل شدند و راه‌های مشخصی برای انصراف نداشتند. در آخر هفته، برخی از کاربران گزارش دادند که گزینه‌ای را برای بازگشت به TweetDeck قدیمی مشاهده کرده‌اند، و به نظر می‌رسد در مقطعی این گزینه به منوی تنظیمات برگردانده شده است تا هر کسی بتواند تغییر را به صورت دستی انجام دهد.

به هر حال، TweetDeck به زودی فقط برای کاربران پولی در دسترس خواهد بود، در این مرحله مشخص نیست که آیا مشترکین همچنان می توانند بین TweetDeck قدیمی یا جدید یکی را انتخاب کنند.

در حال حاضر، TweetDeck قدیمی از لبه پرتگاه بازگشته است، بنابراین تا می توانید از آن لذت ببرید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TRS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *