کلاهبردار Rainbow Six Siege به اتهام دست زدن به دفاتر Ubisoft مونترال مجرم شناخته شد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از یک تماس جعلی گروگان، چندین حمله DDoS به یک اداره دولتی فرانسه و علیه آن انجام شد ماین کرافت توسعه دهنده Mojang، یک گیمر فرانسوی سرانجام محکوم شد.

در 13 نوامبر 2020، یانی اواهیون 22 ساله در آن زمان به دروغ به پلیس گزارش داد که گروگان ها در دفاتر یوبی سافت مونترال گروگان گرفته شده اند. کارمندان مجبور به پناه بردن به اتاق‌های سنگردار و پشت بام ساختمان شدند، زیرا یک واحد تاکتیکی پلیس با خودروهای زرهی برای تخلیه ساختمان وارد شد. پلیس تنها پس از تخلیه هزاران کارگر متوجه جعلی بودن تماس شد.

بعداً در اسناد دادگاه مشخص شد که اواهیون پس از محرومیت او عصبانی بود. تام کلنسی Rainbow Six Siege به اتهام تقلب بیش از 80 بار. اواهیون ادعا کرد که هزاران دلار برای لوازم آرایشی خرج کرده است و از تیم یوبی سافت خواسته بود تا قبل از مراجعه به دفاتر (از طریق La Presse) حساب کاربری او را لغو کنند.

متأسفانه این اولین بار نبود که Rainbow Six Siege کلاهبردار گزارشی نادرست برای ارسال پاسخ سنگین پلیس به آدرس قربانی (معروف به swatting) داده بود. در واقع، او قبلاً این کار را دو بار در دفاتر یوبی سافت و همچنین کنانی که در حین بازی با آنها روبرو شده بود انجام داده بود. محاصره.

دادگاه پاریس از آن زمان این بازیکن را به سه سال خدمات اجتماعی (از طریق روزنامه مونترال) محکوم کرد. اواهیون همچنین باید “غرامت قربانیان را جبران کند، برای یک مشکل سلامت روانی تحت درمان قرار گیرد و یا کار کند یا تحت آموزش قرار گیرد” در دوران محکومیت خود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه برای رفع خطای Discord Awaiting Endpoint

یکی از نمایندگان یوبی سافت در واکنش به تصمیم دادگاه بدون اظهار نظر در مورد مجازات، بیانیه ای را به Polygon ارائه کرد. آنها گفتند: “در این محاکمه، ما متعهد به نمایندگی از منافع کارمندان خود بودیم که تحت تأثیر این هشدار دروغین گروگان گیری در استودیوی ما در مونترال قرار گرفتند.” برای ما مهم بود که این حادثه خشونت بار و غیرقابل قبول را محکوم کنیم. به احترام کارکنان خود که تحت تأثیر این رویداد قرار گرفتند، ما اظهار نظر بیشتری نمی کنیم.»

ما را بررسی کنید معاملات بازی Prime Day برای تخفیف های عالی، و به دنبال معامله در عناوین Ubisoft در معاملات بازی ویدیویی Prime Day.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tlC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *