جستجوی گوگل یافتن اطلاعات مرتبط در مورد ورزش زنان را آسان تر می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جستجوی گوگل یافتن اطلاعات مرتبط در مورد ورزش زنان را آسان تر می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد گوگل چند راه جدید را معرفی می‌کند تا کاربران بتوانند اطلاعات مرتبط را هنگام جستجوی ورزش‌های زنانه راحت‌تر پیدا کنند. به روز رسانی های جدید به موقع برای جام جهانی فوتبال زنان 2023 ارائه می شود.

غول جستجو می‌گوید پوشش رقابت‌های زنان را در کادرهای اطلاعاتی که در بالای صفحه نتایج می‌بینید، گسترش داده است تا بیش از 380 لیگ را شامل شود. به علاوه، گوگل در سال گذشته بیش از 110 لیگ در فوتبال زنان، کریکت و راگبی اضافه کرده است. همچنین با پخش‌کنندگان و صاحبان حقوق برای دسترسی آسان به پخش‌های زنده و نکات برجسته مستقیماً از صفحه نتایج جستجو همکاری کرده است.

گوگل در یک پست وبلاگ نوشت:

اغلب اوقات، سیستم‌های خودکار ما می‌توانند آنچه را که شما به دنبال آن هستید، با کلمات و زمینه درخواست شما تشخیص دهند. اما مواقع دیگری وجود دارد، با این پرسش‌های مبهم‌تر، زمانی که سیستم‌های ما نمی‌توانند تشخیص دهند کدام تیم – مردان یا زنان – یا کدام شخص خاص را می‌خواهید. ما به‌روزرسانی‌ها را داریم و به ارائه به‌روزرسانی‌ها ادامه می‌دهیم تا ویژگی‌هایی را که برای پرسش‌های مبهم جنسیتی ارائه می‌دهیم فراگیرتر کنیم، به‌عنوان مثال آسان‌تر کردن جابه‌جایی بین نتایج مردان و زنان برای مسابقات ورزشی.

گوگل می‌گوید سیستم‌هایش افزایش جستجوها در مورد مسابقات و سایر عوامل را در نظر می‌گیرند تا بتوانند بهتر بفهمند کاربران واقعاً به دنبال چه چیزی هستند. با انجام این کار، گوگل می‌تواند ویژگی‌های مرتبط با لیگ‌های زنان و رویدادهای پرطرفدار را آشکار کند.

اعتبار تصویر: گوگل

علاوه بر این، گوگل برای جستجو در زبان‌های جنسیتی مانند اسپانیایی، آلمانی و هندی بهبودهایی ایجاد کرده است. به عنوان مثال، پرس و جوهایی مانند “jugadorمانند de béisbol» (زنانه «کنان بیسبال» در اسپانیایی) اکنون پاسخ‌های درست‌تری از نظر جنسیت می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تعمیر فعالیت‌های زنده که در آیفون کار نمی‌کنند (iOS 16 به‌روزرسانی شده)

گوگل اشاره می‌کند که اگرچه سیستم‌هایش در پوشش ورزش زنان بهتر می‌شوند، اما تشخیص می‌دهد که عدم تعادل در سراسر وب از نظر نحوه پوشش ورزش‌های مردانه و زنانه وجود دارد. به عنوان مثال، اگر محتوایی در مورد ورزش های مردانه وجود داشته باشد، ممکن است به این معنی باشد که «جستجو» به احتمال زیاد چنین اطلاعاتی را نشان می دهد. برای رفع این مشکل، گوگل با تولیدکنندگان محتوا و ناشران اخبار همکاری می کند تا میزان پوشش رسانه ای مرتبط و با کیفیت ورزش زنان را افزایش دهد.

برای جام جهانی فوتبال زنان امسال، کاربران می‌توانند نکات مهم رسمی را تماشا کنند، تیم‌های مورد علاقه خود را دنبال کنند، اعلان‌ها را در طول بازی‌ها دریافت کنند و آمارهایی مانند رکوردهای رودررو، فرم اخیر و احتمال برد را مرور کنند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (3 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vKJaOW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *