جمع بندی TechCrunch+: CRO خود را به پرواز درآورید، هزینه های ابر را به درستی کاهش دهید، چگونه یک ایمیل سرد بنویسید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جمع بندی TechCrunch+: CRO خود را به پرواز درآورید، هزینه های ابر را به درستی کاهش دهید، چگونه یک ایمیل سرد بنویسید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

صفحات فرود یکی از اولین جاهایی هستند که استارت آپ ها برای اجرای آزمایش ها و اصلاح پیام های خود می روند، اما اگر دائماً تکرار نکنید، پول روی میز باقی می گذارید.

در آخرین ستون خود، جاناتان مارتینز، کارشناس بازاریابی رشد، چندین آزمایش بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) را شناسایی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه تلاش‌ها را ساده‌سازی کنید تا بتوانید… یک روش اندازه‌گیری ثابت داشته باشید.


مقالات کامل TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20٪ از اشتراک یک یا دو ساله


چارچوب آزمایشی که او استفاده می کند در اینجا آمده است:

  • فهرستی از فرضیه ها ایجاد کنید.
  • یک روش رتبه بندی پشته ای را پیاده سازی کنید.
  • برای هر آزمایش یک معیار اولیه تعیین کنید.
  • یک روش پایه برای تعیین برندگان تنظیم کنید.

مارتینز در خاطرنشان کرد: «CRO در مراحل اولیه برای استارت‌آپ‌ها بسیار حیاتی است. “این زمانی است که می توانید به راحتی آن بردهای 10-20٪ را در نرخ تبدیل در سراسر قیف پیدا کنید.”

با تشکر برای خواندن،

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
@پروتاگونیست شما

Threading the needle: نگاهی به برنامه های پل جاج برای صندوق فرصت باز سافت بانک

پل قاضی، رهبر جدید صندوق فرصت‌های باز جدید SB

اعتبار تصویر: پل قاضی /

دومینیک مادوری-دیویس با پل جاج، رئیس جدید صندوق فرصت های باز سافت بانک که اخیراً تغییر نام داده است، مصاحبه کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  صفحه کلید SwiftKey آیفون مایکروسافت دوباره برای دانلود در دسترس است

با برنامه‌ریزی برای یک صندوق جدید 150 میلیون دلاری که از بنیان‌گذاران جوامع به‌طور سنتی به حاشیه رانده شده حمایت می‌کند، قاضی مدلی مبتنی بر رابطه را اتخاذ می‌کند که سرمایه‌گذاری خطرپذیر را تعریف می‌کند.

او گفت: «این در مورد دریافت یک «معرفی گرم» بود، و مردم درباره آن لاف می زنند – «اوه، شما باید کسی را بشناسی تا با من ملاقاتی داشته باشی».

“نظر من این است که این منجر به بسته شدن سیستم شده است.”

قبل از کاهش هزینه های ابری، به اشتراک گذاری داخلی داده های صورتحساب خود فکر کنید

قیچی دسته سیاه در پس زمینه خاکستری

اعتبار تصویر: خانم (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

هر استارتاپی برای صرفه جویی در هزینه در این محیط اقتصادی کلان تحت فشار است. و از آنجایی که همه برای خدمات مبتنی بر ابر هزینه می پردازند، این یک هدف کامل برای کاهش هزینه است.

نوین زوتشی، مدیر ارشد فناوری شرکت نرم‌افزاری شرکت Databricks، می‌گوید این یک همه یا هیچ نیست. او می‌گوید که شرکتش هزینه‌های ابری را 25 درصد کاهش داده است – نه با حرکت در مرحله اولیه، بلکه «با ایجاد دید در مورد مکان و نحوه هزینه‌های تیم».

در این مقاله TC+، او روش Databricks ایجاد شده برای استفاده از برچسب‌گذاری تخصیص هزینه، داشبورد دید و سایر ابزارها را برای کاهش بودجه کلی فناوری اطلاعات خود توضیح می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تنظیم بازیابی حساب برای Apple ID در آیفون

زوتشی می گوید: «می توان فضاهایی برای برش پیدا کرد. “اما این کار را بی‌پرده انجام ندهید: کاهش هزینه‌های ابری باید بیشتر به بهینه‌سازی بودجه برای بازگشت سرمایه طولانی‌مدت باشد تا کاهش هزینه‌ها.”

چگونه یک ایمیل سرد عالی برای سرمایه گذاران بنویسیم

تعداد زیادی تیر از دست رفته که تنها یکی از آنها به مرکز هدف برخورد می کند

اعتبار تصویر: جولیا لمبا (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

با کمی تحقیق، هر بنیان‌گذار امیدوار می‌تواند صفحه‌گسترده‌ای با نام و آدرس ایمیل برای سرمایه‌گذارانی بسازد که امیدوارند آنها را معرفی کنند.

یک معرفی شخصی بسیار مؤثرتر است، اما Haje Jan Kamps می‌گوید که ایمیل‌های سرد می‌توانند مؤثر باشند، به شرطی که چندین روش اولیه را رعایت کنید.

قانون شماره 1؟ “کوتاه خوب است.”

در این مقاله، او توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان یک درک جامع از پایان‌نامه سرمایه‌گذار به دست آورد و دو قالب ایمیل، یکی توسط (اسپویل: وحشتناک است) را به اشتراک می‌گذارد.

مدیران می گویند که به ESG متعهد هستند، اما داده ها خلاف این را نشان می دهد

اسفنج های سبز در زمینه صورتی برای نماد شستشوی سبز.

اعتبار تصویر: Serhii Shleihel / گتی ایماژ

مصرف کنندگان می گویند که علاقه مند به خرید محصولات از شرکت هایی با ابتکارات زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) هستند، اما تیم د چانت و ران میلر گزارش می دهند که “نظرسنجی پایداری ابری گوگل در سال 2023 نشان می دهد که عزم اجرایی در حال سقوط است.”

با اشاره به شرایط کلی اقتصادی و فشار برای افزایش درآمد، «این گزارش نشان می‌دهد که تعداد پروژه‌های پایداری در حال اجرا، برخلاف برنامه‌ریزی‌شده صرفاً، ۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است».

اما خود گزارش دهی مشکل است: 59 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی فاش کردند که در تلاش های ESG خود نیز اغراق آمیز بوده اند.

تیم و ران می نویسند، برای اینکه این سازمان ها بیشتر پاسخگو باشند، «اینها داده ها را می گیرند، و استارتاپ ها می توانند در این مورد کمک کنند».



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HPt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *