خمیر جدید BetterBrand ارزش شرکت را به بیش از 170 میلیون دلار افزایش می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم خمیر جدید BetterBrand ارزش شرکت را به بیش از 170 میلیون دلار افزایش می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

BetterBrand، یک شرکت فناوری غذایی که به‌خاطر ایجاد «The Better Bagel» شناخته می‌شود، با ارزش 170 میلیون دلاری، 6 میلیون دلار سرمایه سری A را به پایان رساند.

این شرکت، با استناد به داده‌های Crunchbase، همچنین ادعا می‌کند که این افزایش، بنیانگذار Aimee Yang را در میان 150 بنیانگذار زن انفرادی قرار می‌دهد تا سری A را بیش از 5 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران سازمانی جمع‌آوری کند و به آن ارزش‌گذاری دست یابد.

یانگ از طریق به TechCrunch گفت: «ارزش‌گذاری ترکیبی از رشد، تمایز محصول، فناوری نوآورانه و پتانسیل بازار در مقیاس بزرگ را منعکس می‌کند. “یک بازار فوق العاده بیش از 10 تریلیون دلاری وجود دارد که تا حد زیادی استفاده نشده است تا بتوانیم بر آن تسلط داشته باشیم. با نتایجی که در مقیاس و سرعت بی‌سابقه‌ای به دست آورده‌ایم، چشم‌انداز ما برای طراحی آینده غذا در حال تحقق است – در این مرحله، بزرگترین چالش ما مسابقه با زمان است. ما می‌خواهیم در سریع‌ترین زمان ممکن برای ساختن برند و ارائه درخواست‌های مصرف‌کننده به آنجا برسیم.»

فناوری انحصاری «تغییر دانه» BetterBrand که در سال 2021 تأسیس شد، ترکیبی از مواد غیر GMO و برچسب تمیز برای ایجاد یک سری از محصولات پخته شده بهتر برای شما است. به عنوان مثال، این شرکت شیرینی شیرین سنتی با کربوهیدرات را به “معادل خالص کربوهیدرات دو تکه موز” ساخته است که “The Better Bagel” حاوی 250٪ پروتئین بیشتر، 90٪ کربوهیدرات کمتر و بدون شکر اضافه است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  FTC در نهایت ممنوعیت بررسی های جعلی را پیشنهاد کرد

در دو سال گذشته، این شرکت طعم‌های شیرینی جدیدی ایجاد کرده است که اخیراً «The Pretzel» و «The Sesame» را عرضه کرده است. طعم های دیگر عبارتند از: «کلاسیک»، «همه چیز»، «دارچین» و «تراشه شکلات». BetterBrand نیز در حال ورود به دسته های جدید است و یانگ انتظار دارد تا پایان سال جاری با عرضه 16 محصول جدید، تعداد SKU را سه برابر کند.

محصولات مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصولات ابتدا به‌عنوان یک مشتری مستقیم شروع شد، اما اکنون می‌توان محصولات را در بیش از 1000 فروشگاه در ایالات متحده یافت، از جمله Whole Foods، Sprouts، Fresh Market، Gelson's و Bristol Farms.

BetterBrand The Better Bagel

خط تولید “The Better Bagel” BetterBrand. (اعتبار تصویر: BetterBrand)

بین سال‌های 2021 تا 2022، این شرکت شاهد رشد بیش از 800 درصدی بود و در اواخر سال 2022، یانگ گفت که BetterBrand “بیش از یک میلیون دلار فروش ناخالص در بازار Whole Foods را تنها در طول پنج ماه اول عرضه‌مان در قفسه‌ها داشت.”

این شرکت در مسیر افزایش مشابهی بین سال‌های 2022 و 2023 قرار دارد، به همین دلیل است که یانگ می‌گوید این فرصت خوبی برای دنبال کردن بودجه اضافی است.

یانگ گفت: «سرمایه گذاران می توانند نتایج ما را ببینند. “سرعت های ما در قفسه به طور ارگانیک از بهترین تخمین های موردی ما بهتر عمل کرده است. تناسب بازار محصول ثابت شده بود، و پایه و اساس آن گذاشته شده بود، بنابراین زمان خوبی برای شروع به افزودن سوخت برای ایجاد نوآوری و توزیع بیشتر بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Touchlab ربات Välkky را برای مراقبت از راه دور بیمار با فناوری نوآورانه "احساس" معرفی می کند.

سری A تا به امروز نزدیک به 10 میلیون دلار در مجموع بودجه سرمایه گذاری شده به شرکت می دهد. Verso Capital دور جدید را رهبری کرد و سرمایه‌گذاران موجود، از جمله Gaingels Fund، Seven Seven Six، Craft Lane و گروهی از سرمایه‌گذاران فردی، از جمله موسس و مدیرعامل کروز، Kyle Vogt، Chris Hollod و Jeff and Glenne Azoff به او پیوستند. سرمایه‌گذاران فعلی شان توماس، از خانواده وندی، و گران پاتریک شوارتزنگر و امی راسوم، بخشی از سرمایه اولیه BetterBrand در سال 2021 بودند.

یانگ گفت، در عین حال، شرکت بر رشد متمرکز است، بنابراین وجوه برای گسترش به بازارهای جدید در سراسر آمریکای شمالی و اروپا و ادامه نوآوری و توسعه محصول که قرار است در ماه‌های آینده آغاز شود، استفاده خواهد شد.

سرمایه گذاران نیز مشتاق هستند که ببینند چه چیزی در آینده رخ می دهد. کایل وگت در بیانیه‌ای کتبی گفت: «ایمی یانگ یک کارآفرین باورنکردنی و یک اپراتور خوب است. شرکت او برای کسانی که قبلاً احساس می کردند باید برخی از غذاهای مورد علاقه خود را برای برآورده کردن نیازهای تغذیه ای خود کنار بگذارند، محصولات تغییر دهنده زندگی، تمیز و کاربردی ارائه می دهد. این یک سفر هیجان انگیز است که بخشی از آن باشید.”

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GaYtzA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *