خوب این یکی از راه های استخدام یک مدیر عامل جدید است

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم خوب این یکی از راه های استخدام یک مدیر عامل جدید است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به استارتاپ ویکلی خوش آمدید، با میزبان براق و تازه ساخته شده، ارادتمند شما. اگر نام من را در TechCrunch دیده‌اید، احتمالاً به خاطر مجموعه محبوب Pitch Deck Teardown من است، جایی که من از یک استارت‌آپ استقبال می‌کنم و خوبی‌ها را جشن می‌گیرم، بدی‌ها را مورد انتقاد قرار می‌دهم و از هر دو استفاده می‌کنم تا درباره دنیای VC Pitching بیشتر بدانم. پسندیدن. این هفته، من قسمت 50 این مجموعه (هور!) را با یک فرو رفتن عمیق در عرشه منتشر کردم که شرکت دانمارکی Ageras برای جمع آوری 36 میلیون دلار از سرمایه گذاران سهام خصوصی استفاده می کرد. اگر احساس شجاعت می‌کنید، من دوست دارم در زمین شما نیز یک بازی محبت آمیز و آموزشی انجام دهم. برو، سرگرم کننده خواهد بود. شاید.

باشه، همینه کاملا به اندازه کافی ناف نگاه کنید، بیایید به اتفاقاتی که در دنیای استارتاپ ها افتاد بپردازیم.

استارت‌آپ‌ها عمدتاً برای کارکنان خود در همه زمان‌ها خریداری می‌شوند. سرمایه‌گذاران معمولاً وقتی چنین اتفاقی می‌افتد آن را دوست ندارند – معمولاً برای آنها نتیجه خوبی نیست – اما می‌تواند راهی عالی برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ باشد تا زمانی که یک شرکت در حال دور زدن دکتر است… منظورم این است… وقتی یک فرصت نشان می‌دهد. خود

به نظر می‌رسد که این دقیقاً همان چیزی نیست که برای جیمی سیمینوف، بنیانگذار رینگ رخ داد. برایان گزارش می دهد که سیمینوف مخفیانه روی استارتاپ دیگری به نام Honest Day's Work کار می کرد. این شرکت توسط لچ (که بیشتر به خاطر قفل‌های ش شناخته می‌شود) خریداری شد، که پس از آن بلافاصله از سیمینف دعوت کرد تا به عنوان مدیرعامل آن شرکت کند. درسی که در اینجا به نظر می رسد این است که اگر در ابتدا تلاش های شما برای استخدام شکست خورد، کل شرکتی را که مدیر عامل مورد نظر شما در آن کار می کند، بخرید.

استخدام مناسب – اگر بودجه ای برای خرج کردن دارید، تعداد قابل توجهی از اعضای تیم باورنکردنی در حال حاضر در دسترس هستند. ما تمام اخراج‌های فنی تا کنون در سال جاری را خلاصه کرده‌ایم.

مولد به جریان اصلی تبدیل می شود

اولین باری که در سال 2021 به هوش مصنوعی مولد در TechCrunch پرداختم، این شامل نسخه اولیه ChatGPT-3 بود. تازگی درخواست از یک هوش مصنوعی برای نوشتن مقاله ای با من هیجان انگیز به نظر می رسید – سلام پسر چقدر پیشرفت کرده ایم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TekniPlex برای نمایش فیلم های تشخیصی COC در Pharmapack

از آن زمان، من به طور گسترده با ChatGPT آزمایش کرده ام و مدام به این نتیجه می رسم که نمی تواند جایگزین من به عنوان یک نویسنده شود. کاملا هنوز، اما ما به طرز وحشتناکی به آن نقطه نزدیک می شویم. من همچنین با کمی بحران وجودی روبرو شدم که در آن یک فرقه اختاپوس محور آووکادو به نام Octo-guacamolians را تأسیس کردم و به این فکر کردم که آیا شاید در اعماق وجودم، خودم یک هوش مصنوعی باشم.

به زودی به این هفته می رسیم، زمانی که کایل گزارش می دهد که دیگر هیچ کس واقعاً نمی داند چه چیزی توسط یک هوش مصنوعی نوشته شده است، و فردریک خاطرنشان می کند که گوگل PALM 2، نسل بعدی مدل زبان بزرگ خود را معرفی کرد. به طور آزاردهنده (و شاید مشکوک) غول جستجو نتوانست جزئیات زیادی را در مورد نحوه آموزش مدل خود به اشتراک بگذارد. زوبین قهرمانی، معاون DeepMind در یک نشست مطبوعاتی گفت: «آنچه در کارمان یافتیم این است که واقعاً اندازه مدل نیست – که بزرگتر همیشه بهتر نیست.»

متا نیز به نوبه خود وارد هوش مصنوعی می شود. کایل گزارش می دهد که این شرکت در حال توسعه تراشه های سفارشی برای آموزش هوش مصنوعی است و ایوان اضافه کرد که این شرکت ویژگی های مولد هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان عرضه کرده است.

ai به کمک ترجمه

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

فناوری آب و هوا همچنان در آفتاب است

می دانی چه چیزی من را می ترساند؟ این واقعیت که VCها بالاخره شروع به جدی گرفتن تغییرات اقلیمی کرده‌اند به این معنی است که آنها معتقدند می‌توانند در افق زمانی 7 تا 10 ساله یک صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر، بازدهی بزرگ‌تری کسب کنند (در نهایت VC اینگونه عمل می‌کند). برای اینکه از نظر مالی منطقی باشد، آنها چیزی را می دانند که بسیاری از ما برای مدت طولانی می دانیم: تغییرات آب و هوا همه چیز را تغییر می دهد.

خط نقره ای این است که در جایی که تغییرات عظیم و تا حدودی قابل پیش بینی وجود دارد، فرصت هایی وجود دارد.

گزارش دادم که Pale Blue Dot یک صندوق 100 میلیون دلاری جدید را اعلام کرد، و بلافاصله اعلام کرد که از Amini، یک استارت‌آپ فناوری آب و هوایی آفریقایی که با سرمایه‌گذاری 2 میلیون دلاری کمبود داده‌های محیطی را حل می‌کند، حمایت می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین تلویزیون کوچک برای آشپزخانه

شاید آن سرمایه گذاری در شرکتی که توسط یک زن رنگین پوست رهبری می شد، پیش بینی شده بود، زیرا تیم و دومینیک-میدوری این هفته یک جفت مقاله در TC+ منتشر کردند و به این نتیجه رسیدند که بدون حضور سیاه پوستان در فناوری آب و هوا، “سیاره می سوزد” و VC تامین مالی زنان بنیانگذار فناوری آب و هوا بسیار افتضاح است – این زوج به بررسی این موضوع پرداختند که چگونه جامعه VC می تواند آن را بهبود بخشد.

تصویر زنان در میان شاخ و برگ.

اعتبار تصویر: Atlas Studio / venimo [composite] / گتی ایماژ

روزهای سخت برای مجرمان استارتاپی

در یک داستان واقعا گیج کننده، کیت گزارش می دهد که Do Kwon از Terraform به اتهام سفر با اسناد جعلی “بی گناه” اعتراف می کند. موسس رسوایی در ماه مارس دستگیر شد و بنا بر گزارش ها پاسپورت بلژیکی و کاستاریکا را در اختیار داشت. موسس به قید وثیقه آزاد شد، که برای فردی که به اتهام داشتن چند پاسپورت جعلی دستگیر شده بود، بسیار احمقانه به نظر می رسد. برای من “خطر پرواز” را فریاد می زند، اما من چه می دانم؟

در همین حال، آماندا گزارش می دهد که زمان برای الیزابت هولمز به پایان رسیده است، پس از اینکه دادگاه تصمیم گرفت که به اندازه کافی از جنجال های بنیانگذار ترانوس به اندازه کافی استفاده کرده است. هولمز قرار است در پایان ماه خود را به زندان معرفی کند تا محکومیت 11 ساله خود را آغاز کند و تقریباً نیم میلیارد دلار غرامت به قربانیان کلاهبرداری بپردازد.

مجرمان جنایتکار خواهند بود، اما این که سیستم حقوقی تلاش می کند همه را تقریباً به یک مجموعه قوانین حفظ کند، تا حدودی اطمینان بخش است. (LOL، ما با کی شوخی می کنیم، اما حداقل استارتاپ هایی وجود دارند که روی اصلاحات عدالت کیفری نیز کار می کنند.)

تصویری که شبح‌های پلیس را روی پس‌زمینه‌ای انتزاعی نشان می‌دهد.

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

تیم گزارش‌دهی امنیتی ما با وجود داستان‌های باورنکردنی، به دلیل جرم و جنایت و اطلاعات، آن را از پارک توپ بیرون می‌کشد. در اینجا یک نکته مهم وجود دارد:

مطالب برتر مورد علاقه من در TechCrunch این هفته

بهترین توصیه راه اندازی از TechCrunch+ در این هفته

سرویس اشتراک ما TechCrunch+ یکی از بهترین منابع برای استارت آپ ها برای دریافت مسیر داخلی است. آره، آره، من خیلی مغرضانه هستم، اما … خودت قضاوت کن:

فراخوانی همه استارت آپ های در مراحل اولیه! برای پیوستن به گروه Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید. همه فینالیست ها آموزش های تخصصی، شبکه VC، غرفه ای در Disrupt و شانس رقابت برای 100000 دلار سرمایه بدون سهام را دریافت می کنند. برنامه ها در 31 مه بسته می شوند. همین امروز درخواست دهید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qwyYTy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *