در اینجا هر جنبه منحصر به فرد و افسانه ای جدیدی که در فصل 1 به Diablo 4 می آید، آورده شده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جنبه های افسانه ای جدید و آیتم های منحصر به فرد به آن اضافه شده است دیابلو 4 در آخرین پچ پیش از فصل 1 به ARPG بسیار محبوب.

دیابلو 4 از زمان انتشار در اوایل ژوئن به‌عنوان فصل 1: Season of the Malignant که فردا (20 ژوئیه) عرضه می‌شود، هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت خود را نشان نداده است و قرار است خط داستانی جدیدی را به خزنده سیاه چال ایزومتریک اضافه کند. پیش از این، آخرین پچ پیش از Battle Pass است که در مجموع شامل شش آیتم منحصر به فرد و هفت جنبه افسانه ای در است.

به صورت کامل 1.1.0a اعلام شد برای ساخت یادداشت‌های پچ، آیتم‌های منحصربه‌فرد جدید را می‌توان در World Tier IV با جنبه‌های افسانه‌ای که از هر سطح جهانی موجود قابل دستیابی است، پیدا کرد. 6 آیتم منحصربفرد جدید شامل Ahavarion Spear of Lycander، یک پرسنل منحصربفرد Uber برای همه کلاس‌ها است که پس از شکست دادن یک دشمن نخبگان هر 30 ثانیه یک بار، اثر درخشانی تصادفی به مدت 10 تا 20 ثانیه به دست می‌آورد. تیم سازنده گفته است که این “یک افت بسیار نادر” است، بنابراین موفق باشید آن را در قتل عام پس از بازی پیدا کنید.

در اینجا هر چیز دیگری به پیش فصل 1 اضافه شده است دیابلو 4 بر اساس کلاس:

بربر:

Azurewrath (شمشیر منحصر به فرد): لاکی هیت – مهارت های اصلی شما تا 20 درصد شانس دارد که دشمنان را به مدت 3 ثانیه منجمد کند و 0.75-1.5 آسیب سرد به آنها وارد کند.

دروید:

فلشرندر (میس منحصر به فرد یک دست): Debilitating Roar و Blood Howl 0.5-1.0 به دشمنان Nearby Poisoned آسیب وارد می کنند.

نانسر:

دیوار بدون درب (سپر منحصر به فرد): ضربه خوش شانس – در حالی که شما یک طوفان استخوانی فعال دارید، ضربه زدن به یک دشمن در خارج از طوفان استخوانی تا 5 تا 25 درصد شانس ایجاد یک طوفان استخوانی اضافی در محل آنها را دارد. هر یک از پاداش‌های Sacrifice فعال شما، شانس را تا 25 درصد افزایش می‌دهد و تعداد کل طوفان‌های استخوانی اضافی را که می‌توانید داشته باشید تا 1+ افزایش می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 بهترین والپیپر رزگلد برای آیفون در سال 2023 (دانلود رایگان 4k)

سرکش:

Eaglehorn (کمان منحصر به فرد): شات نفوذی 30 تا 80 درصد شانس شلیک تیری را دارد که از دیوارها و مناظر پرتاب می‌شود. ضربه زدن به دشمنان از پشت با شلیک نفوذی، آنها را به مدت 3 ثانیه آسیب پذیر می کند.

جادوگر:

Oculus (گرز منحصر به فرد): افکت Teleport Enchantment را به صورت رایگان به دست آورید. وقتی با استفاده از Teleport Enchantment فرار می کنید، به یک مکان تصادفی هدایت می شوید.

این فقط سلاح های جدیدی نیست که به آن اضافه می شوند دیابلو 4، اگر چه. 7 جنبه افسانه‌ای جدید اصلاح‌کننده‌های منحصربه‌فردی را به کلاس به شخصیت شما اضافه می‌کنند تا ساخت شما را در پس از بازی نیز توسعه دهند. در اینجا همه چیز در حال حاضر برای همه کلاس ها موجود است:

عمومی:

جسارت (جنبه سودمند): هنگامی که حداقل 5 دشمن نزدیک وجود دارد، آنها را برای 2-4 ثانیه بی حس کنید. این فقط می تواند هر 20 ثانیه یک بار رخ دهد.

کریون (جنبه تحرک): هنگامی که از دشمنان کند یا سرد فاصله می گیرید، سرعت حرکت 20 تا 40 درصد افزایش می یابد.

بربر:

اتهام اجدادی (جنبه توهین آمیز): Charge 4 فرد باستانی را فرا می خواند که آنها نیز شارژ می کنند و 50 تا 100٪ آسیب معمولی را وارد می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نگاه به فراتر از سطح: موتورهایی که تصویربرداری پزشکی را امکان پذیر می کنند

دروید:

زیرزمینی (جنبه تهاجمی): Poison Creeper's active نیز Landslide را به صورت دایره ای در اطراف شما می اندازد. Earth Skills 10 تا 20 درصد آسیب بیشتری به دشمنان Poisoned وارد می کند.

نکرومانسر:

گور کویلز (جنبه تهاجمی): Blood Lance گوی های خونی را مصرف می کند تا لنج هایی را نیز از آنها به تصویر بکشد. هر لنس خون اضافی 20 تا 50 درصد آسیب معمولی را وارد می کند و هدف قرار دادن دشمنان بی لنگ را در اولویت قرار می دهد.

سرکش:

نقاط آفت آور (جنبه توهین آمیز): هر سوم بازیگران Puncture با 100 تا 150 درصد قدرت طبیعی Poison Imbued است.

جادوگر:

بخش های سیرینگ (جنبه تهاجمی): پس از صرف 200 تا 100 مانا، فایروال بعدی شما برای پخش رایگان است و موشک های کوچک ورودی را از بین می برد.

اگر به دلیلی برای بازگشت به Sanctuary پس از اتمام داستان احساس خارش کرده اید، شکار این آیتم های جدید قبل از فصل 1 می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که منتظرش بوده اید. این غارت همه یک یافته نادر است، اما اگر به اندازه کافی مصمم باشید، ممکن است آنها را بیابید و برای وحشت های جدیدی که در خط داستانی بعدی در انتظار شماست آماده باشید.

Diablo 4 را به راحتی می توان یکی از آنها دانست بهترین بازی های RPG دور و بر. ما همچنین در حال جمع کردن همه هستیم بهترین JRPG اگر ترجیح می دهید چیزها بر اساس نوبت و سنتی تر باشند. هر دو با برخی از آنها عالی بازی خواهند کرد بهترین کنترلرهای ایکس باکس روی کنسول یا

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vXtmvB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *