انتظار 2 ساله دیگر برای کاربران ویندوز 11 تقریباً به پایان رسیده است، این بار برای حالت تاریک Paint

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربران 11 در نهایت یک برنامه Paint با حالت تاریک دریافت می کنند، همانطور که برای اولین بار وعده داده بود – البته این ویژگی هنوز در حال آزمایش در حال پیشرفت است.

مایکروسافت به ما اطلاع داد که همانطور که The Verge مشاهده کرد، یک برنامه Paint به روز شده – نسخه 11.2304.26.0 – اکنون در کانال بتا برای آزمایش کنندگان عرضه می شود. حالت تاریک را در کنار سایر ویژگی ها به همراه دارد.

کانال بتا مرحله قبل از کانال پیش نمایش نسخه در تست ویندوز 11 است، به این معنی که حالت تاریک اکنون به انتشار نزدیک شده است.

علاوه بر حالت تاریک – که اگر حالت تاریک را در تنظیمات ویندوز 11 روشن کرده باشید، به طور خودکار استفاده می شود – نسخه جدید Paint دارای ویژگی زوم بهبود یافته است. دومی امکان تنظیمات دقیق زوم و مقادیر بزرگنمایی سفارشی (در کنار سطوح از پیش تعیین شده زوم) را فراهم می کند. علاوه بر این، قابلیتی وجود دارد که با یک کلیک، تصویر را با اندازه صفحه (و وضوح آن) متناسب می کند. خوب


تجزیه و تحلیل: مقداری پیشرفت سریع (در نهایت)

پیشرفت بسیار سریع حالت تاریک برای Paint در آزمایش، از کانال Canary در ابتدای ژوئن – که نشان دهنده اولین نسخه های آزمایشی ویندوز 11 است – از طریق کانال Dev، و اکنون به بتا، ما را امیدوار می کند که برنامه به زودی این ویژگی را دریافت خواهد کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای عدم کارکرد برنامه آب و هوا در ویندوز 11

این انتظار طولانی بود، هرچند – بسیار طولانی – زیرا مایکروسافت در واقع قبل از اینکه ویندوز 11 وارد صحنه شود، این ویژگی را وعده داده بود. از آن زمان، سروصدای زیادی برای اضافه شدن حالت تاریک به Paint به وجود آمده است، اما واقعاً مدتی طول کشیده است. حداقل به نظر می رسد که مایکروسافت در حال نزدیک شدن به خط پایان است.

البته این تنها نمونه ای نیست که برای همیشه در ویندوز 11 وجود دارد. همین هفته، ‌های سه‌بعدی وارد آزمایش شدند (کانال قناری)، یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای راه‌اندازی ویندوز 11 وعده داده شده بود. بنابراین، اینها هر دو قابلیت‌هایی هستند که باید بهترین بخش از دو سال را برای آن‌ها صبر کنیم.

طرفداران رنگ باید برخی از مدهایی را که اخیراً برای این برنامه در دسترس بوده اند نیز بررسی کنند – آنها در واقع بسیار زیبا هستند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ikMkED
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *