دانزو با حمایت Reliance حقوق کارکنان را دوباره به دلیل جستجوی بودجه به تعویق انداخت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم دانزو با حمایت Reliance حقوق کارکنان را دوباره به دلیل جستجوی بودجه به تعویق انداخت
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

دانزو، یک استارت‌آپ تحویل هایپرمحلی در هند، حقوق کارمندان را به مدت یک ماه به تعویق می‌اندازد و قصد دارد حقوق باقی مانده از ماه قبل را نیز در ماه سپتامبر تسویه کند، زیرا استارت‌آپ با پشتیبانی Google و Reliance Retail در جستجوی بودجه جدید است.

استارت آپ مستقر در بنگلور که تا حدودی پرداخت حقوق و دستمزد ماه گذشته را تا این هفته به تعویق انداخت، چهارشنبه گفت که نمی تواند باقیمانده حقوق خود را تا اوایل سپتامبر پرداخت کند و حقوق اوت را برای همه کارمندان نیز به 4 سپتامبر به تعویق می اندازد. .

تأخیر در حقوق زمانی اتفاق می‌افتد که این استارت‌آپ در ی به کارمندان خود نوشت: «بهینه‌سازی جریان نقدی‌مان به گونه‌ای که بتوانیم کسب‌وکار پایدارتری برای آینده بسازیم».

این شرکت نوشت: “در حین انجام این کار به حمایت شما نیاز داریم.” یکی از سخنگویان دانزو گفت که این شرکت بلافاصله اظهار نظری نکرده است.

به گفته شرکت اطلاعات بازار Tracxn، این استارت‌آپ هشت ساله، که چند ماه پیش بودجه‌ای را به دست آورد، در مجموع نزدیک به 500 میلیون دلار جمع‌آوری کرد و آخرین ارزش آن 757 میلیون دلار بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع خطای صفحه نمایش هوشمند که در حال حاضر نمی توان به آن دسترسی پیدا کرد در ویندوز 11

دانزو چندین فصل است که به دنبال جمع آوری یک دور مالی بزرگ بوده است. به گزارش خبرگزاری هندی اکونومیک تایمز، این شرکت پیش از این به 150 میلیون دلار چشم دوخته بود و تنها توانست حدود 45 میلیون دلار را در دور اخیر تأمین مالی کند. TechCrunch در اواخر مارس گزارش داد که Dunzo در حال نهایی کردن یک دور 50 میلیون دلاری است.

به گفته یکی از افراد آشنا، اکنون به دنبال جذب 20 تا 25 میلیون دلار دیگر است. اکونومیک تایمز اوایل این هفته گفت که این استارت‌آپ در حال مذاکره با Reliance Retail برای دریافت وجوه اضافی است، زیرا بسیاری از حامیان فعلی آن در دور مالی اخیر شرکت نکرده‌اند.

بسیاری از استارت‌آپ‌ها در سراسر جهان در تلاش برای جذب سرمایه‌های جدید هستند، زیرا سرمایه‌گذاران مخاطره‌آمیز در مورد حمایت‌های جدید در میان تضعیف اقتصاد محتاط می‌شوند. همچنین کمکی نمی‌کند که دانزو در دسته‌ای از تحویل فوری مواد غذایی که به طور فزاینده‌ای در سرتاسر جهان ادغام می‌شود، فعالیت می‌کند.

زوماتو سال گذشته استارت‌آپ 10 دقیقه‌ای Blinkit را در یک معامله 568.1 میلیون دلاری خریداری کرد. غول تحویل غذا Swiggy که در این فضا از طریق Instamart فعالیت می کند، همچنین رشد تجارت تحویل فوری مواد غذایی خود را در سه ماهه اخیر کند کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک برنامه را در جستجوی Spotlight در آیفون متوقف کنیم

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tONdnj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *