در حالی که همه در مورد هوش مصنوعی صحبت می کنند، استارت آپ های HRtech بی سر و صدا به سمت بازار 24 میلیارد دلاری می روند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم در حالی که همه در مورد صحبت می کنند، استارت آپ های HRtech بی سر و صدا به سمت بازار 24 میلیارد دلاری می روند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در حالی که سرمایه گذاران خطرپذیربنیانگذاران استارت‌آپ و شرکت‌های بزرگ فناوری با هم رقابت می‌کنند تا ببینند چه کسی می‌تواند در یک هفته بیشتر بگوید “AI”، مردم مشغول ساختن چیزهای مفیدتر دیگری هستند.

و یک گروه خاص چشم ما را جلب کرده است: شرکت هایی که نرم افزاری برای مدیریت منابع انسانی می سازند.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


TechCrunch+ در ماه مارس اشاره کرد که گروهی در حال رشد از تک‌شاخ‌های HRtech در ایالات متحده وجود دارند که با باز شدن آن پنجره آماده عرضه عمومی هستند. اما دامنه اولیه ما محدود شد، زیرا HRtech در حال حاضر نیز در اروپا داغ است و ارزش توجه به آن را دارد.

منطقی است که HRtech توانسته است به سرعت رشد کند و همچنان در زیر رادار پرواز کند – این مدل به عنوان مدل اقتصادی آینده مطرح نخواهد شد و همچنین به دلیل داشتن قابلیت پایان دادن به تمدن بالقوه مورد انتقاد قرار نخواهد گرفت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  از DrakeGPT گرفته تا Infinite Grimes، موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی به شدت تاثیرگذار است

با این حال، شرکت‌های فناوری منابع انسانی اغلب صدها میلیون دلار – اگر نگوییم میلیاردها – از طریق کانال‌های خود جابه‌جا می‌کنند، و بنابراین بزرگ و سودآور شده‌اند.

امروز، ما در حال هضم یادداشت‌های گزارش اخیر GP Bullhound در مورد HRtech اروپایی هستیم تا درک عمومی خود را از این بخش با پیش‌بینی محیطی که در آن IPOها دوباره به واقعیت تبدیل شوند، گسترش دهیم.

تبدیل شدن به تک شاخ، یک چک حقوق در یک زمان

به طور قابل توجهی، GP Bullhound گزارش می دهد که احساسات صعودی در مورد HRtech به اندازه هوش مصنوعی و فناوری آب و هوا وجود دارد. در این گزارش آمده است: «ما به دنبال این بخش‌ها هستیم تا غول‌های فناوری بعدی را تولید کنیم، اگر نگوییم افزایش سطح سرمایه‌گذاری در بازار صعودی و رشد تصاعدی تعداد شرکت‌ها حفظ شده است».

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oucXAg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *