دو برنامه محبوب ویندوز 11 در حال تبدیل شدن هستند – اما آیا جایگزینی آنها بهتر خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایکروسافت شروع به اطلاع رسانی به کاربران 10 و ویندوز 11 در مورد بازنگری خودکار برنامه جدید و بهبود یافته Outlook کرده است. برنامه‌های Mail و Calendar داخلی از سال 2015 مدیریت ‌ها و برنامه‌ریزی رویدادهای آینده را بسیار آسان کرده‌اند – اما به زودی از بین می‌روند و Outlook آنها را می‌بلعد تا همه آن ابزارها را زیر یک نماد دسک‌تاپ قرار دهند.

کاربران ویندوز می توانند نسخه جدید Outlook را با فعال کردن دکمه جابجایی در گوشه سمت راست بالای برنامه Mail امتحان کنند. همانطور که وجود دارد، Outlook به شما امکان می دهد تمام تنظیمات خود را مستقیماً از برنامه Mail وارد کنید، بنابراین تغییر برای کاربرانی که به دنبال استفاده از ابزار جدید هستند، نباید خیلی دردناک باشد.

قابل مشروب کردن اشاره می‌کند که در یک سند انحصاری، که در حال حاضر فقط برای کاربران تجاری مایکروسافت 365 در دسترس است، مایکروسافت شروع یک فرآیند مهاجرت اجباری را که برای اواخر امسال در نظر گرفته شده است، تأیید می‌کند.

از آگوست 2023، مایکروسافت به طور خودکار کاربران برنامه Mail و Calendar را به Outlook جدید منتقل می کند. با خاموش کردن کلید در گوشه سمت راست بالای برنامه، می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه‌تان را انصراف دهید و برای مدتی به آن بچسبید، اما انتظار نداشته باشید که مایکروسافت به شما اجازه دهد تا برای همیشه آنها را نگه دارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شاید استارفیلد تنها باشد، اما این دقیقاً همان چیزی است که بتسدا می خواهد

این سند همچنین نشان می‌دهد که از سال آینده، همه دستگاه‌های ویندوز 11 با Outlook برای ویندوز از پیش نصب خواهند شد. در صورت تمایل همچنان می توانید ایمیل و تقویم ویندوز را از فروشگاه مایکروسافت بر روی دستگاه جدید خود دانلود کنید – حداقل تا پایان سال 2024.

این حرکت نشان‌دهنده تغییری در ذهنیت ویندوز مایکروسافت است، با تمایل رو به رشد آشکار برای یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری که کاربران به آن دسترسی دارند و (امیدواریم) تجربه کاربری سیستم‌عامل را ساده‌سازی کنند. ممکن است این نشانه چیزهایی باشد که باید وارد شوند ویندوز 12?

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yZBKsm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *